וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בארי צפוי להחמיץ את המונדיאל

קשר מנצ'סטר סיטי, שנפצע בקרסול מול טוטנהאם, יעבור בדיקות שיקבעו האם יטוס לדרום אפריקה. יו"ר המועדון מגבה את מאנצ'יני

נבחרת אנגליה קיבלה הבוקר (שישי) חדשות רעות, בדמות חומרת פציעתו של קשר מנצ'סטר סיטי, גארת' בארי. הקשר, שנפצע בהפסד הקבוצה לטוטנהאם, סובל מפגיעה חמורה ברצועה בקרסול, שעשויה לגרום לו להחמיץ את המונדיאל הקרוב. בארי נשלח לבדיקה, אך עוד קודם לכן הוא הספיק להגיד לחבריו כי הוא "בצרות צרורות".

גם אנגליה נמצאת בצרות לא קטנות, כאשר הקישור האחורי של פביו קאפלו נראה כעת דליל מאי פעם. אואן הארגריבס חוזר רק בימים אלה אחרי היעדרות בת 19 חודשים, ובארי אמור היה לשמש כקשר האחורי המוביל של הנבחרת. בהיעדרו, נשאר מייקל קאריק הקשר האחורי הבולט בסגל האנגלי, ואיתו אמורים להיות גם סקוט פארקר וטום האדלסטון הצעיר, שעדיין לא שיחק בשורות אנגליה הבוגרת. קפאלו יפרסם סגל בן 30 שחקנים למחנה אימונים באוסטריה ביום שלישי הקרוב.

מאנצ'יני זוכה לגיבוי

מתברר שההפסד 1:0 לטוטנהאם לא ממש משנה עבור ראשי מנצ'סטר סיטי, שנותנים גב למאמן שלהם, רוברטו מאנצ'יני. יושב ראש הסיטיזנס, חלדון אל מובארק, הביע תמיכה באיטלקי, עליו מועברת לא מעט ביקורת מצד האוהדים, וטוען שהוא לא יפוטר, כשהוא מבהיר: "הוא יקבל כל מה שהוא צריך כדי להצליח".

מי שכבר הספיק לשכוח, מאנצ'יני הגיע במהלך העונה לסיטי עם מטרה ברורה להשתלב בין ארבע הראשונות, אבל פספס אותה בקרב הישיר על המקום הזה באמצע השבוע עם אותו הפסד לתרנגולים. "אין שום ספקולציות בנושא", הבהיר יושב ראש הקבוצה. "רוברטו עושה עבודה מצוינת. אני מאוד שמח ושייח מנסור מרוצה מאיך שמאנצ'יני אירגן את הקבוצה. עם הכנה טובה לעונה הבאה, מאנצ'יני יעשה עבודה נפלאה בעונה הבאה למשך הרבה שנים".

אחרי שבשש עונות עבדו במנצ'סטר סיטי חמישה מאמנים, אוהדי הקבוצה יכולים לשכוח כאמור מחילוף מאמנים, במיוחד בשל ההתלהבות של הבעלים מאבו דאבי מתפקודו של מאנצ'יני. "עשינו קפיצה גדולה בשנה שעברה", הוסיף אל מובארק. "זו קבוצה אחרת עכשיו, במיוחד בחודשים האחרונים. רוברטו נמרץ ומחויב. יש לו מנטליות של ניצחונות. הוא רוצה להשיג דברים והאינטרסים שלו מחוברים למועדון בליבו".

יושב ראש הקבוצה הוסיף שלמרות שהמקום החמישי לא היה בתוכניות, הוא אינו כועס: "אנחנו נגיע לשם, אבל אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו לכעוס. המקום החמישי זה לא המקום שהיינו רוצים להגיע אליו, אבל זה הישג גדול עבור המועדון. הרבה אנשים רוצים להצליח היום וזה טבעי. הייתי רוצה שניקח את האליפות השנה, אבל אני לא חושב שאפשר לזכות באליפות מבלי לבנות מנטליות של ניצחונות וזה מה שקרה השנה. זו הצלחה. אנחנו נחזור חזקים יותר ונחושים יותר להתקדם קדימה".

על קרלוס טבז, איתו מאנצ'יני לא בדיוק הסתדר, למרות שהארגנטינאי סיים כמבקיע המוביל של הקבוצה, אמר: "קרלוס טבז הבקיע 29 שערים והיה הלב והנשמה של הקבוצה. הוא לחלוטין פנומן. אין לי ספק שהוא יהיה השחקן הכי טוב בעולם, הכל שאלה של זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully