וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה גדולה בשמינית גמר הליברטאדורס

כוחות שיטור נאלצו להגן על השופט במשחק בין אוניברסידאד דה צ'ילה ואליאנזה לימה. אינטרנסיונאל עלתה אחרי 0:2 על באנפילד

שלוש קבוצות נוספות העפילו הלילה (בין חמישי לשישי) לרבע גמר גביע ליברטאדורס, ואלה שמות: ליברטאד, אוניברסידאד דה צ'ילה ואינטרנסיונאל. האחרונה נאלצה לעבוד הכי קשה עבור מקום בשמונה האחרונות, כאשר שבה לביתה אחרי פיגור 3:1 מהמשחק הראשון עם באנפילד. הפעם השכילו הברזילאים להבקיע פעמיים, מרגליהם של אלסנדרו (47) ו-וולטר (57), על מנת לנצח 0:2 ולהעפיל לשלב הבא (הודות לשער החוץ), שם כבר מחכה האלופה המכהנת, אסטודיאנטס.

במשחק הלוהט של הלילה סיימה אוניברסידאד ב-2:2 עם אליאנזה לימה הפרואנית בצ'ילה ועלתה בזכות הניצחון 0:1 מהמפגש הראשון, אלא שהסיפור המעניין כאן היה פחות הכדורגל, ויותר מה שקרה אחרי המשחק. הפרואנים כבר הובילו 1:2 והיו בדרכם אל הארץ המובטחת, אלא שאז, בתוספת הזמן, בעיטה של המגן פיליפ סימור פגעה בשוער אליאנזה ועשתה דרכה פנימה. אוניברסידאד חגגה, בעוד הפרואנים זעמו מכיוון שהקוון סימן לנבדל, אך אישר את השער לאחר התייעצות נוספת עם השופט.

במהרה הפכו הוויכוחים למהומה גדולה, כאשר שוטרים היו צריכים להרכיב מעין חומה סביב שופט המשחק על מנת שלא יותקף. המשחק הופסק לרבע שעה, ולאחר מכן שבו הקבוצות לשחק את שתי הדקות שנותרו בתוספת הזמן, אל מול אווירה עוינת במיוחד. בכל אופן, הצ'יליאנים עוברים ויפגשו ברבע הגמר את פלמנגו, יריבתם בשלב הבתים.

העולה האחרונה לשמונה הגדולות היא ליברטאד הפרגוואית, ששבה מפיגור 1:0 מול אונסה קאלדאס הקולומביאנית הודות לצמד של המחליף רוברטו גמארה, על מנת לנצח 1:2 (המשחק הראשון הסתיים ב-0:0). בשלב הבא מחכה להם גואדלחארה המקסיקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully