וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד, קובי, דוראנט, לברון והווארד בחמישיית העונה

הסופרסטאר של אוקלהומה סיטי קיבל את הכבוד לראשונה בקריירה. סטיב נאש בחמישייה השניה, אנדרו בוגוט בשלישית

בזמן שלברון ג'יימס נאבק בריי אלן וקווין גארנט, וקובי בריאנט במורמונים מיוטה, קיבלו השניים קצת חדשות טובות הערב (חמישי), אם כי לא מפתיעות במיוחד. ה-NBA פירסם הלילה את חמישיית העונה, בה מככבים המלך ו'הממבה' השחורה. אל השניים הללו הצטרפו גם דוויט הווארד מאורלנדו, כמו גם קווין דוראנט מאוקלוהומה סיטי ודווין וויד ממיאמי, כשהשניים האחרונים כבר יושבים בבית עם הרגליים על השולחן.

עבור לברון ג'יימס הבחירה כמובן לא מגיעה כהפתעה, לאחר שסיים כ-MVP של הליגה, כשרשם 29.7 נקודות בממוצע למשחק, יחד עם 8.6 אסיסטים ו-7.3 ריבאונדים. זוהי השנה השלישית ברציפות בה נבחר המלך לחמישייה. גם עבור הווארד מדובר בשנה השלישית ברציפות בה הוא נמצא, כשהשנה הוא הפך לשחקן הראשון שמוליך את הליגה גם בריבאונדים (13.2) וגם בחסימות (2.78) למשחק, וגם באחוזים מהשדה (61.2 אחוזים).

עבור קובי בריאנט (27 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק) זוהי השנה החמישית ברציפות בה הוא בחמשת המצטיינים של הליגה, בעוד דוראנט עושה בה את הקדנציה הראשונה, ובו זמנית הופך לשחקן הצעיר ביותר שנכלל ברשימה המכובדת הזו (כשהוא בן 21 שנים ו-197 ימים). עבור וויד זוהי הבחירה השניה ברציפות לחמשיית העונה.

לחמישייה השניה נבחרו סטיב נאש מפיניקס, דרון וויליאמס מיוטה, כרמלו אנתוני מהנאגטס, דירק נוביצקי מדאלאס ואמארה סטודמאייר מפיניקס. בחמישייה השלישית נמצאים ג'ו ג'ונסון מאטלנטה, ברנדון רוי מפורטלנד, טים דאנקן מסן אנטוניו, פאו גאסול מהלייקרס ואנדרו בוגוט ממילווקי. בחירת השחקנים נעשתה על ידי 122 כתבים ושדרנים מארצות הברית וקנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully