וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס נכים: ישראל בגמר הגביע העולמי

ויינברג וקרמר גברו בשלב חצי הגמר על הולנד 0:3 ויפגשו ביום שבת את נבחרת ארצות הברית. קרמר: "ההשקעה השתלמה"

הישג אדיר לנבחרת הטניס של ישראל בכיסאות גלגלים שהעפילה היום (חמישי) לגמר הגביע העולמי בכיסאות גלגלים אשר מתקיים בטורקיה על מגרשי חימר. את הנבחרת, אשר משחקת בקטגוריית הקוואד (נכות קשה), מייצגים שרגא ויינברג, המדורג במקום התשיעי בעולם, ובועז קרמר, המדורג במקום ה-12 בעולם. קפטן הנבחרת הוא קובי ווינר.

הנבחרת התחילה את דרכה בשלב הבתים, בו ניצחה תחילה את איטליה ודרום אפריקה 0:2. בשלב המכריע בבתים פגשו השחקנים את ארצות הברית, להם שלושה מדורגים בעשירייה הראשונה בעולם: דייויד וגנר, המדורג במקום השני בעולם, ניקולס טיילור, רביעי בעולם ובראיין ברטן, שישי בעולם.

קרמר הפסיד את משחקו לטיילור 6:1,6:1, וגם ויינברג כשל מול וגנר עם הפסד 6:2,6:1, אך לאור שני ניצחונותיה הקודמים של הנבחרת- העפילה לשלב חצי הגמר בו פגשה את הולנד, לפני שעות אחדות.

במפגש התעלו על עצמם ויינברג וקרמר וסיימו את המפגש עם 0:3 חלק. במשחק הראשון גבר ויינברג על המדורג שביעי בעולם, דורי צימרמן, 4:6,3:6,6:4 וגם קרמר עשה את העבודה מול בס ואן הרפ כשניצח 4:6,5:7. במפגש הזוגות שהתקיים בין הארבעה, ניצחו ויינברג וקרמר 0:6,3:6.

ביום שבת תפגוש הנבחרת לדו קרב חוזר את ארצות הברית החזקה שניצחה היום את שבדיה. ויינברג וקרמר ינסו לנקום על ההפסד האחרון וחשוב מכך, להיות לראשונה בהיסטוריה אלופת העולם. קובי ווינר, קפטן הנבחרת: "זה הישג יוצא מן הכלל במיוחד כשמדובר בחימר. מזה חמש שנים שלא הגענו לגמר ואנחנו מתכוונים לתת את כל מה שיש לנו במעמד המכובד". בועז קרמר הוסיף: "ההשקעה השתלמה. שרגא הראה יכולת מנטאלית יוצאת מן הכלל וגם אני הפגנתי טניס טוב. אנחנו מחכים ומצפים בכיליון עיניים למשחק מול האמריקאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully