וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: סרינה בחצי הגמר, לא תפגוש את ונוס

האחות הצעירה לבית וויליאמס ניצחה את קירילנקו ותפגוש את ינקוביץ', שדרסה 0:6, 1:6 את ונוס. גם אינוביץ' בחצי הגמר

שנת 2010 הסתמנה כאחת הגרועות של הטניסאיות הסרביות. שתיים מהמדורגות ראשונות בעולם לשעבר, אנה איבנוביץ' וילנה ינקוביץ' הידרדרו ולא מצאו את הטניס הטוב שאיפיין אותן בעבר כשהראשונה אפילו יורדת למקום ה-58 בעולם. אם יש מפנה הוא ללא ספק בטורניר רומא.

ינקוביץ' דרסה הערב (חמישי) ברבע הגמר 0:6, 1:6 את ונוס וויליאמס, שרק אתמול ניצחה את שחר פאר. הסרבית התמירה נזקקה לשעה אחת בלבד כדי לנצח את המדורגת 4 בעולם ומנעה דרבי בין האחיות בחצי הגמר, שם תפגוש כאמור את סרינה, שניצחה ברבע הגמר 1:6, 4:6 את מריה קירלינקו הרוסיה.

"כמובן שלא ציפיתי שיהיה משחק כל כך קל", אמרה ינקוביץ', "היו לי הרבה מאוד משחקים קשים מול ונוס. זה פשוט נפלא לנצח אותה 0:6, 1:6, ממש בלתי ייאמן". הסרבית התחילה להתכונן גם למפגש מול האחות הצעירה בחצי הגמר: "כשאת משחקת מול וויליאמסית, אסור לך להירגע בשום שלב. אני חייבת לעלות ולתת את כל מה שיש לי".

"אני לא מאמינה שאני עדיין בתחרות", התפלאה סרינה, שחזרה לשחק בטורניר רומא אחרי שלא שיחקה מאז זכתה באליפות אוסטרליה בינואר האחרון.

איבנוביץ עלתה לרבע הגמר, שם ניצחה היום 2:6, 5:7 את נדיה פטרובה תוך שעה ורבע של טניס מצוין. איבנוביץ' הסבירה את השיפור ביכולתה בעובדה שהתחילה לעבוד לאחרונה עם היינץ גונת'ארד, שאימן את שטפי גראף. "עבדנו הרבה בשבועות האחרונים ואני מרגישה פשוט נפלא על המגרש", אמרה הסרבית. "עבדתי הרבה על חבטות ההגשה שלי ואני מרוויחה הרבה נקודות חינם. ההגשה שלי הייתה בעיה גדולה מאוד בשנה וחצי האחרונות. והשיפור הזה מוריד ממני הרבה לחץ בשאר הפרמטרים של המשחק.

"הכל מאחורי עכשיו ואני מאושרת. אני חושבת שכל שחקנית עוברת תקופות קשות, אבל מה שמשמעותי הוא לא כמה פעמים את מפסידה, אלא איך את חוזרת לעצמך. אני מאוד שמחה לחזור לעצמי". איבנוביץ' תפגוש בחצי הגמר את הספרדיה המפתיעה מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז 6:7, 4:6 את לוסי ספארובה הצ'כית ותפגוש בחצי הגמר את אנה איבנוביץ'.

*גם בגברים נערכו היום מספר משחקים, כשבסיבוב השני בטורניר מינכן ניצח מרכוס בגדאטיס 3:6, 4:6 את מרקו צ'יונדינלי, פיליפ קולשרייבר 2:6, 1:6 את סנטיאגו ונטורה, ניקולאס אלמאגרו גבר 2:6, 7:5, 6:7 על קווין אנדרסון, מארין סיליץ' ניצח 7:6, 2:6, 5:7 את סימון גרויל.

בטורניר אשטוריל בפורטוגל, ניצח גיירמו גריסה לופז 2:6, 2:6 את לאונרדו טבארס, אלברטו מרטין גבר 1:6, 2:6 על דויד מררו, רוי מקאדו 4:6, 4:6 על מיקאל פריזישיינסקי ופרדריקו חיל ניצח 4:6, 4:6 את סנטיאגו חיראלדו.

באליפות סרביה הפתוחה, ניצח נובאק דג'וקוביץ' 4:6, 4:6 את פאביו פוגניני, רישארד גאסקה גבר 6:4, 2:6, 5:7 על אנדראס ספי, ג'ון אייסנר הביס 2:6, 4:6 את ג'וסלין אונה ופיליפ קראינוביץ' ניצח 3:6, 6:1, 6:7 את הוראסיו סבאליוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully