וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה: רוני לוי מריח אליפות

אוניראה אורזיצ'ני ניצחה 0:1 את ארגס וניצלה את התיקו של קלוז' לצימצום הפער לנקודה, שלושה מחזורים לסיום העונה

צמרת הליגה הרומנית רותחת, אחרי שאוניראה אורזיצ'ני, קבוצתו הרומנית של רוני לוי, ניצחה הערב (חמישי) 0:1 את ארגס אינטרנסיונל. אוניראה, שנמצאת במקום השני, צימצמה את הפער מקלוז' המוליכה לנקודה אחת בלבד, לאחר שהאחרונה סיימה בתיקו 0:0 ביתי מול ואסלוי, כששלושה מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה.

אוניראה התקשתה מאוד ומצאה את הרשת רק בדקה ה-77 משער של מאריוס בילאסקו, לו זה היה הכיבוש ה-11 העונה. עבור לוי ושחקניו זהו ניצחון ליגה רביעי ברציפות, שגורם לקבוצה להתחיל להריח אליפות שנייה ברציפות.

טרק גרוזני, קבוצתו של זאב חיימוביץ', השלימה משחק חמישי ללא ניצחון, כשהיום (חמישי) היא הפסידה 2:1 לטומסק במסגרת המחזור התשיעי ברוסיה. הישראלי שיחק 90 דקות, אבל לא הצליח למנוע את ההפסד, אחרי שקבוצתו ספגה שער חמש דקות לסיום.

ישראלי אחר, ביברס נאתכו, לא שותף בניצחון 0:1 על סיביר, כשאת השער היחיד במשחק כבש כריסטיאן נובואה בדקה ה-51. קאזאן קפצה למקום הרביעי כשיש לה 17 נקודות, בעוד טרק נמצאת במקום השביעי. במחזור הבא תתארח טרק אצל צסק"א מוסקבה ואילו קאזאן תצא למשחק חוץ אצל רוסטוב.

* בגמר הגביע ההולנדי ניצחה אייאקס 1:4 בחוץ את פיינורד במשחק הגומלין, לאחר שגברה עליה 0:2 במשחק הראשון באמסטרדם ארינה ובכך הבטיחה לעצמה זכייה בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully