וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס יורג בוט חוזר לנבחרת גרמניה

שוער באיירן מינכן שב לנבחרת אחרי שבע שנים, אך אמור להיות השוער השלישי של לאו. קווין קוראני ותומאס היצלספרגר בחוץ

מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לאו, פירסם היום (חמישי) את הסגל הראשוני לקראת המונדיאל, כשהכותרת של פרסום הסגל, שכולל 27 שחקנים, נמצא שוער באיירן מינכן, האנס יורג בוט, כאשר הסגל יצטמצם עד ה-1 ביוני ל-23 שחקנים. הנבחרת תתכונן לדרום אפריקה במשחק ידידות ב-13 בחודש נגד מלטה, כאשר היא תחסר בו את שחקניה בבאיירן מינכן, ורדר ברמן וצ'לסי, שעדיין נמצאים במסגרות תחרותיות.

השוער בן ה-35 של באיירן, שהפעם האחרונה שהיה חלק מסגל הנבחרת הייתה ב-2003, מגיע במקום רנה אדלר, שהשבוע התברר כי יעבור ניתוח בצלעות ולא יטוס לדרום אפריקה. כמו כן, נראה כי מי שיאבקו על האפודה הם מנואל נוייר, שוערה של שאלקה, וטים ויזה, שוערה של ורדר ברמן.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום, סירב לאו לדבר על מאבק השוערים ואם בוט יהיה השוער השלישי. "עכשיו זה לא הזמן לזה", אמר בהצגת הסגל. "אנחנו נשב באופן רגוע ונדון במצב עד סוף השבוע הבא, ואז נודיע על הבחירה. לבוט יש ניסיון בגביע העולמי". השחקן היחיד בסגל שלא משחק בגרמניה הוא מיכאל באלאק. קשרה של לאציו, תומאס היצלספרגר, איבד את מקומו בגלל היכולת הדלה שלו העונה, וגם קווין קוראני משאלקה לא נכלל.

הסגל המלא:

שוערים: האנס יורג בוט (באיירן מינכן), טים ויזה (ורדר ברמן), מנואל נוייר (שאלקה).

הגנה: ארנה פרידריך (הרטה ברלין), דניס אוגו (המבורג), הולגר באדשטובר (באיירן מינכן), אנדראס בק (הופנהיים), ג'רום בואטנג (המבורג), פיליפ לאהם (באיירן מינכן), פר מרטסאקר (ורדר ברמן), סרדר טאסקי (שטוטגרט), הייקו ווסטרמן (שאלקה).

קישור: מיכאל באלאק (צ'לסי), מרסל ינסן (המבורג), סמי חדירה (שטוטגרט), טוני קרוס (לברקוזן), מרקו מרין, מסוט אוזיל (ורדר ברמן), בסטיאן שווינשטייגר (באיירן מינכן), כריסטיאן טראש (שטוטגרט), פיוטר טרוחובסקי (המבורג).

התקפה: קאקאו (שטוטגרט), מריו גומז, תומאס מולר, מירוסלב קלוזה (באיירן מינכן), סטפן קיסלינג (לברקוזן), לוקאס פודולוסקי (קלן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully