וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.2 מיליון יורו בשביל מאיוקה?

ראשי יאנג בויז השוויצרית מעוניינים להחתים את חלוץ מכבי תל אביב ומנהלים מעקב אחריו. סקאוט של הקבוצה יגיע לדרבי

יאנג בויז ברן השוויצרית מעוניינת בחלוץ מכבי תל אביב עמנואל מאיוקה, וסקאוט מהמועדון צפוי להגיע לדרבי בשבת ולעקוב אחרי הזמבי. ברן, שצפויה לזכות באליפות בשוויץ במחזור הקרוב, כבר שוחחה באופן לא רשמי עם מכבי תל אביב ושמעה כי תג המחיר עבור מאיוקה הוא 1.2 מיליון יורו, סכום אותו הם מוכנים לשלם עבור החלוץ. רק לאחרונה מכרה יאנג בויז ברן את החלוץ המרכזי שלה, סידו דומביה לצסק"א מוסקבה בסכום עתק של 15 מיליון יורו, וכעת היא מחפשת מחליף, כשמאיוקה הוא אחד מהמועמדים המובילים.

במועדון השוויצרי אישרו לוואלה! ספורט שהם מעוניינים במאיוקה, שכזכור האריך את חוזהו במכבי תל אביב רק בחודש אפריל. למרות שבמכבי תל אביב רואים במאיוקה פוטנציאל לשנים הבאות, העובדה שבברן מוכנים לשלם סכום גבוה כל כך מקשה עליהם לסרב. מכבי, כזכור, מעוניינים לרכוש את ברק יצחקי וטוטו תמוז מבית"ר ירושלים, ומאמינים כי יצליחו לסכם את העסקה של שניהם ביחד בכ-1.5 מיליון יורו, כך שמכירת מאיוקה תכסה כמעט את כל עלותם של השניים.

מי שיגיע לדרבי בשבת הוא הסקאוט הראשי של ברן וחלוץ נבחרת שוויץ לשעבר, סטפן צ'אפויסט, ששיתף פעולה עם אבי תקוה במדי יאנג בויז וכיכב גם במדי בורוסיה דורטומונד. השוויצרי שמע ביקורות טובות על מאיוקה וראה קלטות שלו, ואם יתרשם ממנו בפעולה בשבת, העסקה עשויה לצאת אל הפועל כבר בשבועות הקרובים.

במכבי תל אביב סירבו להתייחס לידיעה.

נמני הולך על הגנה בדרבי

מכבי תל אביב קיימה הערב את האימון הטקטי לקראת הדרבי בשבת. על פי התרגול נראה שהמנג'ר אבי נמני מתכנן מערך די הגנתי, כאשר איגור טומאסיץ' תורגל לצדם של רונאלד ראלדס וניסו קפילוטו בהגנה. שרן ייני וליאור ז'אן ישחקו בקישור האחורי. יוסי שבחון צפוי לאבד את מקומו, כשבחלק הקדמי ישחקו מאור בוזגלו, תמיר כחלון ועמנואל מאיוקה.

החלוץ איליה יברויאן המשיך גם היום להתאמן לבדו וזאת לאחר שבהנהלת הקבוצה והצוות המקצועי החליטו לאסור עליו להתאמן עם יתר שחקני הקבוצה וזאת בשל הכרטיס האדום הטיפשי שספג מול מכבי חיפה. לפי מהלך העניינים נראה שיברויאן צפוי לעזוב בתום העונה את קרית שלום. לוואלה! ספורט נודע כי רבים הסיכויים שהוא ישוב לקבוצת בני סכנין, שממנה הגיעה לפני שנתיים למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully