וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסבורי יצטרף למכבי חיפה בעונה הבאה

6.5.2010 / 13:17

שחקן קרית טבעון מחוזר ע"י הירוקים ונמצא בתוכניות להצטרף לסגל. רוזן הודיע שימשיך לתמוך בקרית טבעון: "גאה בהם"

הבעלים של מכבי חיפה, ג'ף רוזן, הודיע היום (חמישי) שהוא ימשיך לתמוך כספית גם בעונה הבאה בקרית טבעון מהליגה הלאומית. טבעון, שסיימה את העונה הרגילה בליגה השנייה במקום השלישי, תתמודד היום נגד הפועל יקנעם/מגידו במשחק מספר 2 בסדרה, בה היא מפגרת 1:0 אחרי שיקנעם/מגידו ניצחה 83:91 במשחק הראשון.

את טבעון הוביל העונה בריאן אוסבורי מאוניברסיטת מיאמי, שנבחר לשחקן העונה בלאומית והוחתם בקבוצה אחרי שהרשים את אנשי חיפה במחנה המבחנים שערך רוזן במיאמי. בחיפה עקבו אחריו במהלך רוב העונה ואם לא יקרו הפתעות מיוחדות, הוא אמור להיות בסגל הקבוצה בעונה הבאה. העונה קלע אוסבורי ב-26 משחקים בליגה 27.7 נקודות למשחק ובארבעה משחקי פלייאוף 29.8 נקודות.

"לא יכולתי להיות יותר גאה בשחקני טבעון ובצוות מאמניה והנהלתה לאחר העונה הנוכחית", אמר רוזן. "טבעון תשמש אותנו לפיתוח כישרון השחקנים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך בתקווה לקידומם למועדון האם במכבי חיפה. נקיים גם הקיץ את מחנה המבחנים בארצות הברית באמצע יולי ואנו מתכננים להחתים בטבעון לעונה הבאה ארבעה או חמישה יהודים אמריקאים שיעשו עלייה כמו גם כמה שחקני בית ממחלקת הנוער של מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully