וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רידר או מנטשאשווילי?

זו ההתלבטות העיקרית שעומדת בפני אלי גוטמן לקראת הדרבי. בונדר יחליף את קנדה. טביב: "לא מפחד מהתחרות עם גולדהאר"

לפני הדרבי התל אביבי, הבעלים המיועד של הפועל תל אביב, אלי טביב, דיבר היום (חמישי) ב"עושים ספורט" בגלי צה"ל והתייחס למשחק המסקרן בשבת, שעשוי לקרב את האדומים אל הדאבל. "לנו המשחק הזה יותר חשוב ממכבי", אמר טביב. "אני מקווה שנסיים את העונה עם אליפות וגביע".

על מוני הראל, אמר טביב: "למוני יש חלק גדול בהצלחה. הוא הבעלים ומגיע לו את כל הקרדיט". טביב גם נשאל על הסיבות שמביאות אותו לכדורגל, ואמר: "אני לא עושה בשביל כסף. זה כיף לשמח אנשים. אתה משמח עשרות אלפים של אנשים, וזה הכיף הכי גדול. אם נעלה לליגת האלופות, נשקיע את הכסף על חיזוק הקבוצה ובפיתוח מחלקת הנוער".

על המאמן שמצעיד את הקבוצה להישגים, אלי גוטמן, אמר טביב: "אלי גוטמן עושה עבודה מצוינת, כולם רואים איך הקבוצה משחקת. חלק גדול ממה שקורה בהפועל זה בזכותו ובזכות השחקנים, שעושים עבודה נפלאה ולכן הוא ימשיך בעונה הבאה. אני מאמין שהוא ימשיך יותר מעונה אחת, מגיע לו הרבה קרדיט".

במסגרת ההכנות לעונה הבאה מעריך טביב שלא יתבצעו שינויים מהותיים. "אני מאמין שכל השחקנים יישארו, וחלק גדול רוצה להישאר כי טוב לו כאן", אמר טביב. "נעשה את המקסימום כדי שהם יישארו". על האפשרות שברק יצחקי יצטרף, אמר: "לא יודע להגיד מה יהיה עם יצחקי, לא נכנסנו לגביו למשא ומתן. כמובן שהוא שחקן טוב ומתאים להפועל תל אביב. מה שקורנפיין דורש זה מוגזם. אם באירופה לא הציעו את הסכום הזה, אז איך באירופה הציעו את הסכום הזה? הוא קצת הגזים. כל אחד יכול לדרוש, זה לא אומר שהוא יקבל".

על רקע הכניסה של בעלי הון לכדורגל, אמר טביב: "לא מפחידה אותי התחרות עם גולדהאר. בתקופת הגלאקטיקוס השקיעו במכבי תל אביב הרבה כסף ולא יצא להם מזה כלום. גם גאידמק השקיע הרבה כסף ולא הצליח. אם נסתכל על עצמנו ונעשה את העבודה הטובה ביותר, נמשיך להיות בצמרת גם בעונה הבאה".

לסיום נשאל טביב על המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ביום שני, ואמר: "מכבי תל אביב לא באו למשחק. אם הם התאמצו? לא. ההגנה הלכה ולא רצה. השערים שהם ספגו אלה שערים שכל שוער יכול לקחת, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה. אנחנו מסתכלים על עצמינו. אם נעשה את העבודה שלנו, זה באמת לא ישנה מה קבוצות אחרות יעשו. זו מכבי תל אביב שלא התאמצה, וזה לא שהיא לא יכולה, כי ראיתי אותם השנה מנצחים את חיפה".

בונדר צפוי להחליף את קנדה

בתוך כך, הפועל תל אביב חזרה אחר הצהריים להתאמן לאחר יום מנוחה שקיבלו השחקנים. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, בחר שלא להעמיס על שחקניו, שגם ככה נמצאים תחת עומס רב של משחקים. הקפטן, וואליד באדיר, לא התאמן, בעוד איתי שכטר וגילי ורמוט ערכו אימון ריצה בלבד. שלושתם סובלים מכאבים שונים בשרירים, אבל מחר כבר אמורים לשוב לאימונים מלאים ויהיו כשירים לדרבי.

מחר גם אמור גוטמן להחליט באופן סופי על ההרכב שיעלה מול הצהובים, כאשר דני בונדר ככל הנראה יחליף את עמרי קנדה, שפתח נגד רמת השרון, באגף הימני. בסוגיית הקשר האחורי, אמור גוטמן להחליט אם יישאר עם דניאל דה רידר כקשר שמאלי וערן זהבי כקשר אחורי, או שמא יעדיף את זוראב מנטשאשווילי במקומו של דה רידר ויסיט את זהבי לאגף השמאלי.

לאור הביקוש במוצרי הקבוצה באתר החנות של המועדון, ייפתח בשבת דוכן המזכרות בבלומפילד, הצמוד לקופות הצפוניות, על מנת לאפשר לאוהדים שלא הצליחו לרכוש מוצרים, לעשות כך בדרבי.

עדכון ראשון: 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully