וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "זה מראה שאני די טוב במה שאני עושה"

הארי רדנאפ חגג את העפלת טוטנהאם לליגת האלופות: "כשהגעתי חששנו לרדת ליגה". מנצ'יני: "אין לי מטה קסמים"

מלבד לאוהדי מנצ'סטר סיטי, נדמה שכל חובבי הכדורגל הניטרליים שמחו לראות את טוטנהאם מנצחת בקרב בין הקבוצות על המקום הרביעי בפרמיירליג, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. הסיטיזנס אירחו אמש (רביעי) את התרנגולים לקרב ישיר על המקום הרביעי, וטוטנהאם השיגה ניצחון ענק (1:0), ששימח את לא רק את אלפי האוהדים שעשו את הדרך מלונדון למנצ'סטר, אלא גם את חובבי הפרמיירליג שמזדהים יותר עם העבודה השקטה והשפויה של טוטנהאם מאשר עם הרכש הפומפוזי של המיליונרים מאיסטלנד.

מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ, שפתח עם הרכב די התקפי, שיבח את שחקניו. "אנשים חשבו שאני משוגע לפתוח בהרכב כזה במשחק חוץ", אמר רדנאפ, "כל קבוצות הצמרת משחקות רק עם שחקן אחד בחלק הקדמי. אבל אני שמח, כי זה הישג נהדר למועדון, ואנחנו בהחלט ראויים לו, כי שיחקנו מצוין לאורך כל השנה".

רדנאפ קיבל את התפקיד לפני כ-18 חודשים, כשטוטנהאם הייתה מתחת לקו האדום עם שתי נקודות בלבד בשמונה משחקים. "היו"ר דניאל לוי חשש שנרד ליגה, והיינו בטוחים שנתבוסס במאבקי הישרדות", נזכר רדנאפ, המאמן האנגלי החמישי בלבד שמגיע לליגת האלופות,"אני בהחלט גאה בהישג הזה, כי זה מראה שאני די טוב במה שאני עושה. זה טוב שקבוצה אחרת נכנסה לארבע הראשונות".

פטר קראוץ', כובש שער הניצחון, כבר היה באופוריה. "ידעתי עוד לפני העונה שיש לנו סגל נהדר ושאנחנו מסוגלים להכל", אמר החלוץ גבה הקומה, "הטופ-4 היו במשך שנים אותן קבוצות בגלל שהן הצליחו לשמור על עקביות, ועכשיו זה גם האתגר שעומד בפנינו. זה הישג נהדר עבורנו להשתחל לארבע הראשונות, זה כנראה אחד הלילות הגדולים בחיי".

מנגד, רוברטו מאנצ'יני מאוכזב מההפסד הביתי, ומתעקש כי זה לא יפגש במעמדו. "כן, אני בטוח שאשאר, למה לא?", אמר האיטלקי, שהחליף באמצע העונה את מארק יוז, "אני עובד כאן כארבעה-חמישה חודשים, וכשבונים בית, מתחילים מהיסודות, לא מהגג. אני לא קוסם, אין לי מטה קסמים. רצינו את המקום הרביעי, בדיוק כפי שטוטנהאם, ליברפול ואסטון וילה רצו אותו. מאכזב שהפסדנו את המשחק הזה, אבל אנחנו עדיין יכולים להיות גאים בעונה הזו. אני מקווה שבעונה הבאה כבר נתמודד על האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully