וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן: "זו תוצאה של העבודה הקשה שלנו"

מאמן מארסיי חגג את אליפות הקבוצה אחרי 18 שנים: "ראן גרמה לנו לעבוד בשביל זה". דיאוורה: "ייקח זמן לעכל את זה"

לכולם היה ברור שזה הולך להגיע, ובסופו של דבר מארסיי אכן עשתה את זה. הקבוצה של דידייה דשאן סוף סוף זכתה באליפות בצרפת אחרי 18 שנים עקרות, וזה בהחלט היה בסטייל. מארסיי השיגה אתמול (רביעי) 1:3 דרמטי על ראן, שהציב אותה בפער של שמונה נקודות מאוקזר, שמצידה איבדה את האמונה והפסידה 2:1 לליון.

הקבוצה מהדרום חגגה בסטאד ולודרום, השתחררה מהלחץ כבר אחרי ארבע דקות כשגבי היינצה הפציץ את החיבורים עם כדור חופשי מוצלח, ולמרות שראן חזרה עם שער של ג'ימי בריאן, מאמדו ניאנג (76) ולוצ'ו גונזאלס (77) סגרו את הסיפור ושיחררו את האוהדים להתחיל לחגוג.

"התוצאה הזו היא תוצאה של תשעה חודשי עבודה והרבה קשיים שהיו לנו בדרך", שיחרר דשאן הרבה לחץ לאחר שהשלים דאבל חלומי. "זה לא היה פשוט הערב, הם גרמו לנו לעבוד בשביל זה. אני גאה מאוד על הדאבל הזה. השחקנים ראויים לזה וזה הפרס שמגיע לכל הקבוצה".

גם סולימאן דיאוורה שיבח את חבריו, ואמר: "כל התארים נחמדים, זה נהדר לאסוף את האליפות ואני מרגיש רק שמחה. ייקח לי זמן לעכל את זה. ידענו טוב מאוד שראן תגיע לפה עם אמביציה. אחרי שהם הישוו, לא נכנסנו ללחץ וידענו איך לעשות את ההבדל".

גונזאלס סיפר כי לקח לו זמן להתרגל לליגה הצרפתית אחרי שהצטרף בשנה שעברה מפורטו, אבל בסופו של דבר זה הצליח. "הייתי צריך זמן כדי להתרגל", אמר. "ההכנה בצרפת יותר קשה ממה שהתרגלתי בפורטוגל. במשך ששת החודשים הראשונים, הייתי צריך להתרגל לליגה החדשה ולחברים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully