וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "היו לי ספקות, המשחק עזר לי"

נבחרת ארגנטינה גברה 0:4 על האיטי בלי הכוכבים מאירופה, המאמן מראדונה מרוצה: "אף שחקן לא הבטיח את המקום בסגל"

נבחרת ארגנטינה גברה הלילה (חמישי) 0:4 על האיטי במשחק ידידות כהכנה לקראת המונדיאל, וגם אם היריבה לא רצינית וגם אם הכוכבים מאירופה נותרו בליגות המקומיות - דייגו מראדונה מרוצה. ביום שני אמור מאמן הנבחרת לפרסם סגל של 30 שחקנים, שמתוכם ייבחרו ה-23 בסגל הסופי (שחייב להישלח לפיפ"א עד ה-1 ביוני), ולטענתו, הוא למד הרבה מהמשחק.

"הבחורים מבינים את המסר", אמר מראדונה, "הם שיחקו עם הגישה הנכונה והגיעו למצבים. אהבתי את היכולת של כמה מהשחקנים, ועכשיו אצטרך לשבת ולחשוב על זה. האמת היא שחיפשתי שחקנים למלא כמה מקומות שנותרו פתוחים למונדיאל, ואני חושב שמצאתי אותם. היו לי כמה ספקות, והמשחק הזה מאוד עזר לי. אף אחד עוד לא הבטיח את המקום שלו".

מראדונה, כידוע, כבר זימן יותר מ-100 שחקנים ב-18 החודשים שלו בתפקיד - רובם מהליגה המקומית שלא זכו ליותר מדי הזדמנויות. לאחרונה אומנם הסגל שוב מבוסס בעיקר על שחקנים מאירופה, אבל אצל מראדונה לעולם אי אפשר לדעת. מי שקידם את סיכוייו להיכנס לסגל הוא מרטין פאלרמו (בוקה), שכבש שער נגיחה. פקונדו ברטוליו (קולון סנטה פה) הוסיף צמד וסבסטיאן בלאנקו (לאנוס) כבש את הרביעי.

* במשחק ידידות נוסף שנערך הלילה גברה צ'ילה 0:2 על טרינידד וטובאגו. במהלך המשחק, שנערך בפרו, הורגשה רעידת אדמה, אך המשחק לא הופסק. גם מאמן צ'ילה, מרסלו ביילסה הארגנטינאי, ערך מספר ניסויים ושיתף רק שחקנים מהליגה המקומית, וודאי שמח לראות את הבלם הצעיר של קולו קולו סבסטיאן טורו מצטיין ואף כובש את השער השני בדקה ה-48. פדרו מוראלס כבש את הראשון בדקת הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully