וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "איך ברצלונה הייתה מסתדרת חודשיים בלי מסי?"

אחרי השלושער הנפלא של רונאלדו ב-1:4 של ריאל מדריד על מאיורקה, מאמן הבלאנקוס יודע כמה משמעותית הייתה הפציעה שלו העונה. רונאלדו: ”מקווה שברצלונה תיעצר בסביליה”. קסיאס: ”הגברנו עליהם את הלחץ”

ריאל מדריד לא מוותרת. הבלאנקוס מסרבים להרים ידיים במאבק האליפות בספרד, ואמש (רביעי) הם עברו בצורה מרשימה את המשוכה שהכי הפחידה אותם בתקופה האחרונה, כשניצחו 1:4 במאיורקה את הקבוצה הביתית החזקה וצימקו את הפער מברצלונה לנקודה אחת כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. בשבת ייערך המחזור ה-37, הלפני אחרון (וכנראה המכריע), ובו ריאל תארח את אתלטיק בילבאו בעוד האלופה ברצלונה תתארח אצל סביליה במשחק קשה ומאתגר, כשסביליה זקוקה לנקודות בדחיפות במאבקה על המקום הרביעי. במחזור הסיום ריאל תשחק במלאגה, בעוד בארסה תארח את ויאדוליד. המתח בשיאו, וזה הרגע שבו הכוכבים הגדולים מתעלים.

מי שכצפוי סחב גם אתמול את ריאל מדריד על כתפיו הרחבות היה רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי שוב הוכיח שהוא שווה כל יורו (גם כשהמטבע האירופי לא היה בשפל), כשכבש שלושער מדהים והחזיר את המדרידאים לתמונה אחרי שכבר פיגרו 1:0. הפורטוגלי כבש אמש את שערו ה-25 העונה, וסיכם את ההופעה שלו בפשטות: "אני רוצה להיות אלוף. עדיין לא זכיתי באליפות בספרד, ואני עדיין מאמין שזה יקרה. כולי מלא תקווה שנזכה בתואר בסופו של דבר". עכשיו רונאלדו יודע למה הוא צריך לקוות. "אנחנו חייבים לחכות לכך שברצלונה תיעצר איפשהו", אמר הכוכב, "אני מקווה שזה יהיה בסביליה".

היה זה שערו ה-32 העונה של רונאלדו בסך הכל: בליגה הוא כבש 25 שערים ב-26 משחקים, ובליגת האלופות כבש שבעה שערים בשישה משחקים - ממוצע של שער למשחק ב-32 משחקים. כמובן שעדיין יהיה לו קשה להדביק את לאו מסי במירוץ לפיצ'צ'י, שכבש 31 שערי ליגה, אך אם רונאלדו היה נעדר מפחות משחקים, קשה לדמיין איך היה נראה המירוץ לתואר או המאבק בין שני הכוכבים.

רונאלדו חילק מחמאות גם לחבריו לקבוצה. "לא יודע אם הייתי מבקיע יותר שערים העונה אם לא הייתי פצוע", אומר רונאלדו, "החברים שלי לקבוצה גם הצטיינו העונה ומגיעים להם השבחים. עזרו לי מאוד לאורך החצי הראשון של העונה, כי זו בסך הכל השנה הראשונה שלי פה במדריד. אני נרגש מאוד מהאפשרות להשיג תואר".

לגבי הניצחון במאיורקה אמר רונאלדו כי "מדובר בניצחון קשה וחשוב. התחלנו לחוצים מעט בגלל הניצחון של ברצלונה, אבל במחצית המאמן הרגיע אותנו, ומשם הכל הסתדר".

גם חורחה ולדאנו החמיא לאיש ששווה 100 מיליון. "רונאלדו הוא שחקן גדול", אמר המנהל המקצועי של ריאל, "אני שמח שדווקא עכשיו הוא נתן את המשחק הכי טוב שלו העונה". לגבי התלות של הקבוצה ברונאלדו אמר ולדאנו: "הוא שחקן מוין, אבל זה יהיה לא הוגן להגיד שאנחנו תלויים בו. הרי הקבוצה עלתה למקום הראשון גם בלעדיו".

לגבי הסיכויים של ריאל לזכות בתואר אמר ולדאנו: "אנחנו פשוט מחכים להזדמנות שלנו. לא נשחק בסביליה, אבל נצטרך לנצח את בילבאו בבית".

שוער הקבוצה איקר קסיאס סיכם: "עכשיו הגברנו את הלחץ על ברצלונה. כמו תמיד, נקלענו לפיגור, אבל התאוששנו. אנו לא תלויים ברונאלדו, הוא חשוב לנו, אבל הקבוצה נמצאת מעל לכל שחקן".

מאמן מאיורקה גרגוריו מנזאנו הודה בסיום כי "קשה מאוד להוציא את הכדור מהרגליים של שחקני ריאל, למרות המאמץ הפיזי העצום שהשקענו. ההבדלים בין ריאל וברצלונה לשאר הקבוצות הם אסטרונומיים".

מאמן ריאל מנואל פלגריני הזכיר לאחר המשחק כי "כריסטיאנו הוא שחקן מצוין, נאלצנו להסתדר חודשיים בלעדיו, ולמרות זאת הצלחנו לנצח לא מעט משחקים. אני רוצה לראות איך ברצלונה הייתה מסתדרת במשך חודשיים בלי מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully