וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זכתה בגביע האיטלקי

הנראזורי ניצחו 0:1 את רומא באולימפיקו משער של דייגו מיליטו, זכו בגביע שישי בתולדותיהם והראו כי הם מוכנים לגמר האלופות

כשברצלונה מאחוריה וחלומות הטרבל עדיין בראש, אינטר הגיעה הערב (רביעי) לאולימפיקו ופגשה בגמר הגביע את המתחרה העיקרית שלה גם על תואר האליפות, רומא של קלאודיו ראניירי. בליגה מוליכה אלופת ארבע השנים האחרונות מחזיקה ביתרון של שתי נקודות, והחל מהערב היא גם מחזיקת הגביע, לאחר שחגגה תואר ראשון לעונה זו עם 0:1 קטן ויקר שהעניק לה את הקופה איטליה בפעם השישית בהיסטוריה. ז'וזה מוריניו שוב מראה את הגב לנמסיס ראניירי, אצלו שוב יחזרו לעסוק בתווית הלוזר הנצחי.

עבור אינטר ורומא היה זה מפגש חמישי בגמר הגביע בשש השנים האחרונות. ב-2005 ו-2006 הנראזורי הניפו את הגביע וב-2007 ו-2008 היו אלה הג'אלורוסי. הערב הנדנדה חזרה לכיוון מילאנו, כשאוהדי אינטר מקווים כי מדובר בתואר ראשון מבין שלושה בשבועות הקרובים וכבר מתכוננים לגמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן ב-22 במאי במדריד.

הניצחון הקל של אינטר על לאציו ביום ראשון רק הלהיט את גמר הגביע עוד יותר, ובמיוחד היו אלה העימותים התקשורתיים בין ז'וזה מוריניו לנשיאת רומא רוזלה סנסי שהוסיפו עוד אש למדורה. אינטר פתחה את המשחק עם אכזבה עצומה, כשההולנדי ווסלי סניידר נפצע כבר בדקה השנייה ונאלץ לצאת במחזה שמדאיג לא רק את אנשי האלופה אלא גם את נבחרת הולנד. רומא החזיקה יותר בכדור במחצית הראשונה, אבל ההתקפות המסוכנות היו של האורחים, למרות שהם איבדו שחקן נוסף בגלל פציעה (הבלם איבן קורדובה). דייגו מיליטו, שראה שער שלו נפסל בדקה ה-15, קיבל מסירת עומק מצוינת מטיאגו מוטה, דהר אל השער בלי להתחשב בבלמים וירה כדור חד לפינה הרחוקה של ז'וליו סרג'יו כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-40. החלוץ הארגנטינאי בכושר נפלא, אך לא בטוח שזה מספיק כדי לרצות את דייגו מראדונה ולהרוויח כרטיס למונדיאל.

במחצית השנייה החליט קלאודיו ראניירי לבלגן מעט את המשחק, כששלח אל כר הדשא את הקפטן פרנצ'סקו טוטי במקום פיזארו. בדקה ה-53 טוטי בעט כדור חופשי חזק מ-30 מטרים, ז'וליו סזאר רק הדף והבלם חואן נגח מחמישה מטרים מעל השער ורשם את החמצת המשחק. רומא המשיכה לדחוף קדימה ואינטר ניצלה זאת כדי לצאת למתפרצות מסוכנות, באחת מהן סמואל אטו כמעט הבקיע את השני. ג'ון ארנה ריסה הפציץ מרחוק, טוטי ניסה מקרוב, אבל סזאר עמד במבחן ושמר על שער נקי גם תחת הלחץ הרומאי. אם לא מספיקה ההרחקה של טוטי המתוסכל לקראת הסיום, העצבים ברומא התפרצו לאחר השריקה, ועל המגרש התפתחה מהומה בין שחקני שתי הקבוצות. אינטר משיגה נקמה על הפסד הליגה האחרון לרומא, זוכה בתואר ראשון לעונת 2009/10 וצוברת ביטחון לקראת גמר ליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully