וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרבזונספור זכתה בגביע הטורקי

ביצעה קאמבק מרשים, כשגברה 1:3 על פנרבחצ'ה והרסה לה את חלומות הדאבל. אוקראינה: שחטאר דונייצק זכתה באליפות

פנרבחצ'ה נחשבת לאחד משלוש קבוצות הפאר של טורקיה, אבל מאז 1983 לא הניפה את הגביע במדינתה. היום (רביעי) קיבלה מוליכת הליגה הטורקית הזדמנות לעשות זאת, אך איבדה יתרון במחצית השנייה והפסידה 3:1 לטרבזונספור, בגמר שנערך לעיני 30 אלף צופים בעיר סנליורפה.

הכנריות הצהובות חלמו על גביע חמישי בתולדותיהם ועשיית צעד משמעותי לעבר דאבל תחת שרביטו של המאמן הגרמני כריסטוף דאום, אבל כעת יצטרכו להתרכז בליגה ולנסות להחזיר את תואר האליפות. פנר מקדימה כעת את בורסאספור בנקודה אחת, כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה.

טרבזונספור, המדורגת חמישית בטבלת הסופר ליג, נקלעה לפיגור בעקבות שער של אלכס הברזילאי בדקה ה-55, אבל הפליאה עם קאמבק נהדר. אומוט בולוט (66), אנגין בייטר (80) והארגנטינאי גוסטבו קולמן (90) השלימו מהפך והעניקו לסנול גונש, המאמן שהוביל את טורקיה למקום שלישי במונדיאל 2002 וזכה עם הקבוצה בגביע כשחקן וכמאמן בעבר, תואר נוסף למאזן האישי. עבור טרבזון מדובר בגביע שמיני בהיסטוריה והיא תיטול חלק בליגה האירופית בעונה הבאה.

שחטאר דונייצק זכתה באליפות אוקראינה

כך לוקחים אליפות בסטייל. המחזור הלפני אחרון בליגה האוקראינית הפגיש הערב בין שחטאר דונייצק המוליכה לסגניתה דינמו קייב, כאשר שחטאר ניצחה 0:1 משער של אילסיניו הברזילאי, הגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות והבטיחה אליפות רביעית בשש שנים וחמישית מאז 2002.

*** קרואטיה: היידוק ספליט זכתה בגביע ראשון מאז 2003, כשגברה 0:2 על שיבניק במשחק השני של גמר הגביע והשיגה ניצחון 1:4 בסיכום שני המפגשים. עבור היידוק זהו תואר ראשון מאז האליפות ב-2005, כשבחמש השנים האחרונות אוהדיה חזו בדינמו זאגרב אוספת לחיקה חמש אליפויות רצופות.

***בולגריה: ברואה סטארה זגורה, שרק העונה חזרה לליגה הבולגרית הראשונה, זכתה בגביע הבולגרי לראשונה בתולדותיה אחרי 0:1 על צ'רנומורץ פומורי מהליגה השנייה. ברואה, שבסגלה מופיעים רק שחקנים בולגרים, זכתה באליפות היחידה שלה ב-1986 וכעת תחזור לאירופה לראשונה מאז עונת 1986/7. הקבוצה הצנועה, אותה מאמן שחקן נבחרת בולגריה לשעבר, איליאן אילייב, קטעה רצף כישלונות בארבעה גמרים קודמים, הודות לשער ניצחון של דונצ'ו אטנאסוב בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully