וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דרסה את בני השרון 58:91

האלופה השיבה את הסדר על כנו ואיזנה את הסדרה ל-1:1. גלבוע/גליל ניצחה את אשקלון 73:84, חולון את נהריה 70:76

פלייאוף 2010 של ליגת העל ממשיך הערב (חמישי), והביא איתו שני משחקים מרתקים, על הנייר, בפלייאוף העליון, ואחד נוסף, מעניין לא פחות, בפלייאוף התחתון. בפועל, במשחק המרכזי של הערב, מכבי תל אביב לא ריחמה על בני השרון, דרסה אותה 58:91 באולם היובל, איזנה את הסדרה ל-1:1 והשכיחה במעט את המפלה המביכה בהיכל נוקיה בתחילת השבוע. עירוני אשקלון קיוותה לעשות את אותו הדבר מול גלבוע/גליל, אלא שהחבורה של עודד קטש הציגה אופי ראוי לציון, השיגה 73:84, עלתה ל-0:2 בסדרה ועשתה צעד גדול אל עבר הפיינל פור. אלא שייתכן והקבוצה השמחה ביותר דווקא מגיעה מהפלייאוף התחתון הערב, שם ניצחה הפועל חולון 70:76 את עירוני נהריה, ונותרה בחיים. הסדרה המרתקת עומדת כעת על 1:1, והמשחק הקרוב, בעין סרה, מאיים להיות לוהט מתמיד.

בני השרון – מכבי תל אביב 91:58 (1:1 בסדרה)

אחרי ההפסד המפתיע בהיכל נוקיה ביום ראשון, נדמה היה שמפלס הלחץ באלופה הצהובה עלה לגבהים לא מוכרים. במכבי תל אביב ידעו שהפסד נוסף, הפעם באולם היובל, כבר עלול לזעזע את המערכת. הפרסום לפיו בילו אנדרו ויז'נייבסקי, אלן אנדרסון ודורון פרקינס יממה לפני המשחק ונשארו עד 2 בלילה במועדון בראשון לציון, וודאי לא עזר. אלא שעל הפרקט, לצהובים לא היתה שום בעיה הערב. האלופה פתחה חזק, מחצה את בני השרון עם רבע שני של 10:29, וניצלה את שני הרבעים הבאים על מנת להגדיל את היתרון ולהזכיר לכל מי ששכח ומיהר לפנטז על סנסציות, שפערי הרמות הם עדיין אותם פערי רמות. הסדרה מתאזנת ל-1:1, ולפתע אותו ניצחון גדול של השרונים נשכח כלא היה.

האלופה פתחה מהר מאוד, כשסל ועבירה של ד'אור פישר העלה אותה ל-2:7. יצחקי וסטיל החזירו את השרונים למשחק, כאשר מנגד ספגו בלות'נטאל ופישר שתי עבירות וירדו לספסל. יצחקי חדר בקלילות את ההגנה הצהובה, וארבע דקות לסיום הרבע הובילה מכבי 12:14. לאחר היתקלות בין יצחקי ו-ויז'נייבסקי הקצב התחמם והתגבר, הקבוצות החליפו שלשה בשלשה. יניב גרין קם מהספסל, ובתום הרבע הראשון הובילה האורחת 20:27. גרין כבר העלה את ההפרש ל-22:41, ובעוד שבצד השני טאקר קטע בצורת של תשע דקות ללא סל שדה, לאזמה הקפיץ את זה בחזרה ל-22. ויז'נייבסקי סגר רבע מדהים של 10:29 עם שלשה, ובתום המחצית הובילה האלופה 30:56.

הרבע השלישי המשיך באותה מגמה בדיוק, כשצ'אק איידסון ניווט היטב את ההתקפה הצהובה, וחמש דקות לתום הרבע הובילה האורחת 36:60. בני השרון המשיכה להחטיא כמעט כל זריקה, ובדקות הבאות ניצלו זאת הצהובים על מנת להשיג נקודות קלות במתפרצות, ולעלות ל-29 הפרש. טאקר קלע שלשה משוגעת בשניה האחרונה, אלא שעם העליה לרבע האחרון הובילו הצהובים 47:72. הרבע האחרון כבר היה גארבג' טיים אחד ארוך באופן רשמי, כאשר גרין התכבד בנקודה העשירית שלו חמש דקות לסיום, וקבע 52:79. משם, כמובן, בני השרון כבר לא הצליחה לחזור, ורק השריקה האחרונה גאלה אותה מייסוריה.

קלעו למכבי תל אביב: אלן אנדרסון 19 ו-4 אסיסטים, צ'אק איידסון 14, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, סטפון לאזמה 11, יניב גרין 10 ו-5 ריבאונדים, דיאור פישר 9, אנדרו ויז'נייבסקי 8, גיא פניני 7 ו-6 אסיסטים, דורון פרקינס 6 ו-7 ריבאונדים, דייויד בלות'נטל 5 ו-4 אסיסטים, דרק שארפ 2.

קלעו לבני השרון: פי ג'יי טאקר 21 (2 מ-13 ל-2) ו-10 ריבאונדים, אורי יצחקי 15 (2 מ-8 לשלוש), רון סטיל (2 מ-13 מהשדה) וסם קלנסי (1 מ-7 מהשדה) 6 נקודות כל אחד, בן רייס ואייזיק רוזנפלט 4 כל אחד, שון ג'יימס 2 ו-9 ריבאונדים.

עירוני אשקלון – הפועל גלבוע/גליל עליון 84:73 (2:0 בסדרה)

ערב הסדרה, רבים חשבו כי ההפתעה התורנית בפלייאוף העליון תגיע מהכיוון של עירוני אשקלון. אחרי הכל, החבורה של אריאל בית הלחמי היתה אחת הקבוצות הטובות בליגה בסיבוב השני, ואת אותו הדבר קשה היה להגיד על קבוצתו של עודד קטש. אלא שהפתעה, כך זה נראה, לא תהיה פה. גלבוע/גליל ניצחה בקלות במשחק הראשון, ובמידה רבה, הערב היה זה משחק כמעט זהה: אלישי כדיר ובריאן רנדל שוב הצטיינו בצבע, גוני יזרעאלי שוב קם מצוין מהספסל, הצפוניים נטלו את ההובלה מוקדם ושמרו עליה עד הסיום. הקבוצה המאוחדת מהצפון עולה ל-0:2 בסדרה, בלי בעיות רבות, וכפי שזה נראה כרגע, כשהסדרה שבה לגן נר, גלבוע/גליל נמצאת עם רגל וחצי בפיינל פור.

שתי הקבוצות קלעו באחוזים טובים בדקות הראשונות, כשמצד אחד היו אלה אלישי כדיר ובריאן רנדל שבלטו, ומהשני קורי קאר, ואחרי חמש דקות הובילו הצפוניים 12:13. סניד ובקסטר נכנסו לעניינים בשורות אשקלון, אלי ששתי שלשות של דאוול ואחת של מקל עזרה לגלבוע/גליל לרדת לסיום הרבע בשוויון 22:22. גוני יזרעאלי התחיל היטב את הרבע השני ונעזר בדקות טובות של רנדל, כשמנגד דאגו קאר ובקסטר להחזיק את אשקלון בתמונה. אלא שכדיר, שנמצא בכושר מצוין, עזר לאורחת לצאת לריצה שהקנתה לה יתרון דו-ספרתי, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הובילה החבורה של עודד קטש 39:51.

קאר ניסה לצמק במעט את ההפרש בתחילת הרבע השלישי, כאשר חמש רצופות של בקסטר הורידו ל-57:49, עדיין לזכות האורחים. הדקות הבאות התאפיינו בעיקר בהחטאות רבות משני הצדדים, ועם העליה לרבע המכריע הובילה גלבוע/גליל 56:67. כדיר, יזרעאלי ופארגו השתלטו על פתיחת הרבע האחרון ובעוד שמהצד השני צימק סיילס, שמונה דקות לסיום הובילו הצפוניים 58:70. אשקלון החטיאה ופספסה צ'אנסים לצמק, ושלשה חשובה של דאוול, ארבע דקות לסיום, קבעה 64:77 לגלבוע/גליל. משם והלאה היה זה גאברג' טיים, כשג'רמי פארגו ודיון דאוול דאגו שהניצחון ישוב עם הצפוניים לגלבוע. 73:84 לחבורה של קטש בסיום, שעושה צעד משמעותי אל עבר הארץ המובטחת.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: בריאן רנדל (7 ריבאונדים) ואלישי כדיר (9 ריבאונדים) 16 נקודות כל אחד, ג'רמי פארגו 12 ו-5 אסיסטים, דיון דאוול גוני יזרעאלי 11 כל אחד, גל מקל 8 דגן יבזורי ואייזיה סוואן 3 כל אחד, אריק דניאלס ומרכוס קאזין 2 כל אחד.

קלעו לעירוני אשקלון: קורי קאר 18 ו-5 ריבאונדים, ג'ימי בקסטר 16 ו-5 ריבאונדים, ברוקס סיילס 10 ו-5 ריבאונדים, בריאן טולברט ועומאר סניד 9 כל אחד, מורן רוט 6 ו-8 אסיסטים, דרור דוידי 3, אבי סוכר 2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הפועל חולון – עירוני נהריה 70:76 (1:1 בסדרה)

את העונה הסדירה סיימה הפועל חולון בצורה מזעזעת, לא פחות, יכולת שדרדרה אותה למקום האחרון בטבלה. ואכן, גם פתיחת הפלייאוף התחתון של האלופה לשעבר לא היתה טובה יותר. במשחק הראשון בין השתיים, ביום ראשון, ניצחה נהריה את החבורה של מיקי דורסמן ועלתה ל-0:1, עם קאמבק מצוין ברבע הראשון. היום, עם זאת, זה כבר היה סיפור אחרי לגמרי. חולון שבה לאולם הפחים, הציגה הגנה טובה בהרבה, ולשם שינוי לא נתנה ליתרון, בו החזיקה לרוב אורך המשחק, ללכת לאיבוד. זה לא היה משחק כדורסל גדול, בלשון המעטה, אבל בפלייאוף התחתון מנצחים עם מלחמה - לא כדורסל - וזה בדיוק מה שחולון עשתה הערב. הסדרה מתאזנת לה ל-1:1, וכמאמר הקלישאה, כעת הכל פתוח. אולי הניצחון הערב היה מה שחולון צריכה כדי לצאת, סוף כל סוף, לדרך חדשה.

כשהיא עם הגב אל הקיר, ידעה חולון שהיא חייבת למצוא את הניצחון, והיא פתחה חזק בדרך ליתרון מוקדם, אבל שלשות של דילייני ושעשוע מנעו ממנה לברוח. שתי הקבוצות התקשו מאוד למצוא את הטבעת, וחולון ניצלה זאת כדי לרדת ביתרון 4 בסיום הרבע הראשון, 11:15. ג'ון תומאס פתח נהדר את הרבע השני ובמו ידיו הריץ את חולון ל-3:9 ויתרון 10. למאר גריר סייע לקבוצתו של ג'ינו להישאר קרוב, אבל משחק טוב מאוד של שון דניאל שמר את היתרון של חולון בעינו, וקבוצתו של דורסמן ירדה ביתרון 27:36 במחצית.

חולון המשיכה את המומנטום גם בפתיחת המחצית השניה, כשהפעם לוקח את המושכות וויקן קלי, ומעלה את קבוצתו ליתרון 15. דילייני נראה באותן דקות כמו הצל של עצמו ולא מצא את הסל, חולון המשיכה בדהירה שלה, ושלשה של אייבורי הורידה אותה ב-41:58 בסיום השלישי. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק גמור, פתחה נהריה את הרבע האחרון עם ריצת 4:11 והורידה את הפיגור ל-7 בלבד. אלא שלהבדיל מהמשחק הקודם, במאני טיים לא היה לקבוצתו של ג'ינו מי שישים את הכדור בטבעת, חולון הצליחה להחזיק מעמד, והשוותה את הסדרה ל-1:1.

קלעו להפועל חולון: טייטוס אייבורי 24 (4 מ-5 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, שון דניאל, יוני ניר וג'ון תומאס (7 ריבאונדים, 4 אסיסטים) 10 נקודות כל אחד, וייקין קלי (6 אסיסטים) וסאשה בראטיץ' (7 ריבאונדים) 9 כל אחד, אנטוניו גרייבס 4.

קלעו לעירוני נהריה: אדם באלינג'ר 14, פול דילייני 13, למאר גריר ועודד שעשוע 11 כל אחד, סטיבן סמית' 9 ו-11 ריבאונדים, ברק פלג וליאור שגב (7 אסיסטים) 5 כל אחד, דניאל גור אריה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully