וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הפסידה לונוס וויליאמס בשמינית גמר רומא

שחר פאר הרשימה מאוד בשבועיים האחרונים, אבל לא יכלה לונוס וויליאמס בשמינית גמר טורניר רומא והפסידה 6:3, 6:4

הניצחונות של שחר פאר בשבועיים האחרונים על דינארה סאפינה ואגניישקה רדוואנסקה לא עשו ממש רושם על ונוס וויליאמס היום (רביעי). האמריקאית המשיכה עם המאזן המושלם שלה נגד הישראלית, המדורגת 21 בעולם, ושלחה אותה הביתה עם ניצחון משכנע 3:6, 4:6 בשמינית גמר טורניר רומא, שממשיך להכין את השתיים לרולאן גארוס.

דווקא עונת החימר נפתחה בצורה חלומית עבור פאר בשבוע שעבר, אבל כבר אתמול ניכרו הקשיים עליה כשהייתה עם הגב על הקיר נגד פולונה הרצוג, אבל הצליחה לחזור עם קאמבק מרשים מפיגור 6:3, 5:1. הפעם לא היו מקום לטעויות, כשונוס, המדורגת 4 בעולם, לא איפשרה בכלל לפאר להיכנס למשחק ולאיים על ההגשות שלה מלבד פעמיים.

פאר דאגה לשמור על רוב משחקוני ההגשות שלה במערכה הראשונה, אבל בשנייה נשברה פעמיים והישראלית השלימה הפסד רביעי מארבעת המשחקים שלה נגד האמריקאית האימתנית, שחלפה בסיבוב הקודם גם על פני פטי שניידר בקלות. לאחר מכן הודחה פאר גם בטורניר הזוגות כשהפסידה יחד עם פולונה הרצוג לנדיה פטרובה וליזל הובר 3:6, 6:2, 10:4.

מהלך המשחק

בפתיחת המערכה הראשונה ונוס וויליאמס הגישה מצוין, אבל פאר עם הרבה נחישות השוותה ל-1:1 בזכות נחישות מצידה ליד הרשת. ונוס הריצה את פאר במשחקון הבא וסיימה אותו עם אס קטלני. פאר לא עמדה במכות ההחזרה לונוס, נשברה בשלב מוקדם מאוד וגם במשחקון הבא היא לא הצליחה לענות לאמריקאית ונפלה לפיגור 4:1. הישראלית נראתה מתוסכלת באותם רגעים, כשלא הצליחה לענות להגשות העוצמתיות של יריבתה, שדהרה ל-2:5 נוח מבחינתה. פאר עוד הצליחה להוריד ל-5:3 ולשמור על ההגשות, אך במשחקון האחרון פאר קרסה ולא הצליחה לענות לאף מכה של ונוס, שהשלימה 3:6.

אחרי משחקון טוב של פאר בפתיחת המערכה השנייה, הישראלית החליטה להיכנס לעניינים, גנבה שתי נקודות מונוס במשחקון ההגשות של האמריקאית (50 אחוז ממה שהשיגה בכל המערכה הראשונה כולה), אבל זה עדיין לא הספיק לשבירה. המשחקון החמישי היה המפתח של ונוס, שהשיגה בתום דו קרב צמוד את השבירה השנייה במשחק ועלתה ל-2:3. כעת נראה היה שהמריקאית נמצאת בדרכה הבטוחה לניצחון, אבל פאר שברה מיד בחזרה, עלתה ל-3:4 ואף הייתה קרובה לשבור שוב ולעלות ל-3:5, אבל החמיצה כמה נקודות שבירה. במשחקון הבא כבר הייתה ידה של האמריקאית על העליונה ובעזרת שבירה נוספת היא המשיכה לניצחון 4:6.

סרינה התעשתה בזמן, ווז'ניאקי כבר בחוץ

בשלב הבא מחכה לונוס ילנה ינקוביץ', שדרסה 2:6, 0:6 את ינינה וויקמאייר. גם סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה, דילגה לרבע הגמר, לא לפני שאנדראה פטקוביץ' הגרמנייה גנבה לה מערכה, אבל האמריקאית התעשתה במערכה השלישית וניצחה 2:6, 6:3, 0:6. המשוכה הבאה של האחות הצעירה לבית וויליאמס תהיה מריה קירילנקו, שהעיפה את הסלובקית דומיניקה סיבולקובה עם 6:4, 1:6, 1:6.

ההפתעה של היום הייתה הדחתה של המדורגת שנייה, קרוליין ווז'ניאקי, אחרי שהדנית הצעירה נכנעה לתצוגת תכלית של מריה סאנצ'ז הספרדייה שהביסה אותה עם 4:6, 2:6 מרשים, בדרך למפגש עם לוסי ספארובה הדוהרת, שצירפה את אגניישקה ראדוונסקה לרשימת הקורבנות שלה עם ניצחון 6:1, 3:6, 6:7. במשחק האחרון של הערב המשיכה אנה איבנוביץ' בטורניר המצוין שלה עם ניצחון גדול 1:6, 6:7 על אלנה דמנטייבה. יריבתה הבאה של הסרבית תהיה נדיה פטרובה, שניצחה 0:6, 6:3, 2:6 את אלכסנדרה דולרו הרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully