וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולנו להתמודד עם הלייקרס בריבאונד"

מאמן יוטה ג'רי סלואן הודה כי לא היה מה למכור מול קובי והגבוהים. מאמן אטלנטה וודסון: "היה משחק מכוער שלנו"

במבט לנתונים הסטטיסטיים של המשחק השני בין לוס אנג'לס לייקרס ליוטה ג'אז, קשה להאמין שקבוצתו של ג'רי סלוא תצליח לגרור את הסדרה הזאת ליותר מדי משחקים, ונראה שאפילו ללייקרס הולך להיות הפעם קל יותר ממה שהיה להם בסיבוב הראשון נגד אוקלהומה סיטי. 64 נקודות בצבע בניצחון 103:111 על יוטה שהעלה אותם ל-0:2 בסדרה, בתוספת ל-13 חסימות ויתרון 40-58 בריבאונד, הוכיחו שליוטה יש בעיה גדולה בסדרה הזאת. קובי בריאנט שסיים עם 30 נקודות יכל רק לפרגן לחבריו הגבוהים, פאו גאסול, אנדרו ביינום ולאמאר אודום, שהורידו ביחד 44 ריבאונדים. "אנדרו ופאו פשוט שיחקו נהדר, העבודה שלהם בריבאונד היתה אדירה. לאמאר עלה מהספסל ועשה את העבודה. כולם עשו עבודה גדולה", אמר בסיום המשחק בריאנט.

מאמן יוטה ג'רי סלואן הסביר: "היכולת שלהם בריבאונד הייתה משהו שלא יכלנו להתמודד איתו. אני לא אוהב להשתמש במילה 'מייאש'. אני חושב שהחבר'ה שלנו נלחמו ממש חזק כדי לנסות ולהישאר בתמונה". קרלוס בוזר, שסיים את המשחק עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים ליוטה, הדגיש כי הוא וחבריו לא מתכוונים להכנע: "אנחנו לא נתייאש מזה, וזה לא מה שישבור אותנו. אנחנו מתכוונים להמשיך להילחם ולהגיע אגרסיביים למשחקים הבאים".

וודסון: "משחק מכוער, לא יודע מה קרה לנו"

"זה פשוט מביך, הם הביכו אותנו", כך סיכם מייק ביבי מאטלנטה את התבוסה של קבוצתו 114:71 לאורלנדו, שרשמה את אחד מניצחונות הפלייאוף הגדולים בתולדותיה ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר המזרח. מאמן הקבוצה מייק וודסון הוסיף: "זה היה משחק מכוער, אני לא יודע מה קרה לנו". באורלנדו לעומת זאת, מעדיפים להיות זהירים יותר למרות שלקבוצה יש עד עכשיו מאזן מושלם בפלייאוף אחרי הסוויפ מול שארלוט. המאמן סטן ואן גנדי אמר בסיום המשחק: "האתגר הוא לשכוח מהתוצאה הזאת, כי זה היה אחד מאותם ערבים שבהם הכל הולך".

דוויט הווארד הצליח סוף סוף לסיים משחק פלייאוף ללא בעיית עבירות, מה שהפך אותו לשחקן המוביל במג'יק. הווארד אמר בסיום: "לא נתתי לאף אחד להסיח את דעתי במשחק הזה. זה מה שאני אצטרך לעשות בהמשך הסדרה הזאת, אני לא צריך לתת לשום דבר להפריע לי, ופשוט לשחק בחופשיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully