וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "זה ידוע שאני קצת חולה רוח"

מאמן בני יהודה הסביר את ההתפרצות שלו אחרי העלייה לגמר. חדד, שהחמיץ פנדל: "אם נגיע לפנדלים שוב, לא אחשוש לבעוט"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אוהדי בני יהודה חגגו עד השעות הקטנות של הלילה את העפלתה של הקבוצה לגמר גביע המדינה, שייערך בשלישי הבא נגד הפועל תל אביב באצטדיון רמת גן. אחרי שגברו אתמול בבעיטות מ-11 מטר 3:4 על מ.ס. אשדוד, הקבוצה של גיא לוזון מקווה להבטיח סופית את הכרטיס לאירופה לעונה הבאה גם דרך המקום הרביעי בליגה ובוודאי דרך זכייה בגביע . לוזון עצמו היה כהרגלו אחוז תזזית בשלב הפנדלים, ולאחר החמצת הפנדל של רחמים צ'קול מאשדוד, התפרץ המאמן משמחה, זינק אל עבר תא הכבוד והתחבק ממושכות עם אשתו דנה ובנו הקטן אריאל.

בלדוט: "אנחנו קצת מאופקים ומחכים עד השבוע הבא"

"אמרתי כבר בתחילת המפעל הזה שהמטרה שלנו היא אחת וזה לזכות בגביע. אנחנו מקווים שכך נעשה", אמר לוזון בסיום המשחק. כשנשאל על החגיגות והתפרצות השמחה שלו ענה: "זה ידוע שאני קצת חולה רוח, ניצחון בשבילי זה הכל. זה כיף לא נורמלי לנצח במשחק אימון, ובטח ובטח בחצי גמר גביע". לוזון התייחס גם לשבת הקרובה ולמשחק שוב מול אשדוד, והוסיף: "נבוא בכל הכח בשבת מול אשדוד. זה מה שמטריד את מנוחתנו כרגע".

שחקני הקבוצה, שנראו סחוטים ועייפים בסיום המשחק אחרי שהשקיעו מאמץ רב, התאפקו עם החגיגות לשבוע הבא למקרה שהזהובים יחזירו את הגביע לשכונת התקווה אחרי 30 שנים. "ההרגשה נפלאה כי כמה שזה קשה, כך זה מתוק", אמר הקפטן אסי בלדוט לוואלה! ספורט. "התפרצנו בסוף משמחה אבל אנחנו יודעים שנשאר לנו עוד צעד אחד ואנחנו קצת מאופקים ומחכים עד השבוע הבא".

בלדוט הוסיף על ההרגשה שלו להיות קרוב כל כך לתואר, ואמר: "זה חלום של כל שחקן כדורגל לפגוש את הנשיא ולהניף את הגביע. אנחנו נבוא ונעשה הכל בכדי לבוא ולקחת את הגביע. בני יהודה מתקדמת מעלה בשנים האחרונות והתחלנו את העונה הזו מאוד מוקדם. עכשיו זה כבר הסוף וכולם מרגישים את העייפות, אבל נשאר לנו עוד צעד אחד קטן כדי לסיים את העונה בצורה הכי מתוקה שיכולה להיות", הוסיף בלדוט.

דין מורי דווקא עזב מאוכזב

"היתה התפרצות רגשות בסיום, כי זה היה כל כך קשה", אמר השוער דלה איינוגבה לוואלה! ספורט. "אשדוד קבוצה טובה ולא היה קל. כל השחקנים הגיעו היום בכדי להגיע לגמר ולהיאבק על הגביע, כי זה תואר חשוב בישראל. עבורי זו פעם ראשונה שאני במעמד חצי הגמר ולהגיע לגמר זה הישג נפלא עבורי ועבור הקבוצה. כל השחקנים עבדו יחד והשגנו את המטרה", אמר.

"הייתי מאוד מפוקס ותכננתי בראש להדוף או לעצור שלושה פנדלים בסיום. בסופו של דבר לקחתי רק אחד, אבל החברים שלי בקבוצה כבשו וזה מה שחשוב. אני מאושר ומודה לכולם. היינו מאוחדים היום וזה הדבר הכי חשוב עבורנו. כל אחד חולם לזכות בגביע, יש לי חלום להניף את הגביע, אבל נצטרך להמשיך לעבוד חזק ונחכה לראות מה יהיה בגמר", הוסיף איינוגבה.

הבלם אביב חדד, שהחמיץ פנדל בסיום, נשם לרווחה לאחר שהקבוצה הצליחה לנצח ולהעפיל לגמר. עבור חדד זה היה חצי גמר שלישי בתוך ארבע שנים, לאחר שבעונה שעברה הוא שיחק במדי הכח עמידר רמת גן שנוצחה על ידי בית"ר ירושלים ולפני ארבע שנים היה הקפטן של הפועל אשקלון, שנעצרה רק בגמר על ידי הפועל תל אביב, אותה יפגוש שוב בשבוע הבא במדי הזהובים.

"השחקנים נלחמו בצורה יוצאת מהכלל", אמר חדד. "כולם נתנו כאן מאמץ עילאי ואנחנו מאושרים שהצלחנו לעלות לגמר. נשאר לנו עוד משחק אחד ואחריו נוכל לחגוג בעזרת השם. נבוא ונילחם נגד הפועל והמשחק הזה פתוח לחלוטין", אמר. חדד התייחס לפנדל שהחמיץ והוסיף: "אני מודיע לך חד משמעית שאם בגמר שוב נגיע לפנדלים, אני אבקש מגיא לבעוט שוב. רק מי שמספיק גבר לבוא ולבעוט גם מחמיץ לפעמים. אין לי בעיה לקחת אחריות ולבעוט. בפעם הבאה הכדור יפגוש את הרשת".

סוכנו הארגנטינאי של פדרו גלבאן, שנפצע וסיים כזכור את העונה, נחת אמש בישראל והוא צפוי להיפגש היום עם ראשי הקבוצה במטרה לקדם את ענייני החתימה על חוזהו של גלבאן לקראת העונה הבאה. נכון לעכשיו עדיין אין סיכום סופי בין הצדדים כאשר ראשי המועדון כבר הביעו את רצונם לגבי הישארותו של גלבאן עונה נוספת במדים הזהובים, אולם כעת מתנהל משא ומתן בין ראשי הזהובים לבין הנהלת חימנסיה לה פלטה מארגנטינה, שמחזיקה בכרטיסו של גלבאן כאשר בשלב זה מדובר על משא ומתן על רכישת כרטיסו של הקשר, ולא בהשאלה לעונה נוספת.

מי שנראה מעט שפוף אמש הוא הבלם דין מורי, שעזב את האצטדיון בסיום המשחק כאשר הוא מאוכזב מאוד מהעובדה שלא זכה לדקות משחק. מורי קיווה לקבל דקות ממאמנו, אולם לוזון בחר לבסוף לפתוח עם איבן גארידו ואביב חדד במרכז ההגנה והבלם הצעיר כלל לא שותף. השחקנים יקיימו הערב אימון שחרור והחל ממחר יחלו ההכנות לקראת משחק הליגה נגד אשדוד בשבת. מהמשחק יעדר מיכאל זנדברג בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully