וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנחל די מריה מצטרף לריאל מדריד

בארגנטינה טוענים שקשר בנפיקה הוחתם תמורת 34.5 מיליון יורו. גווארדיולה: ”איך אפשר לדרוש מהשחקנים אליפות?”

בריאל מדריד התחילו לעבוד. עוד לפני המשחק הערב (רביעי, 23:00, 5+) נגד מאיורקה, בארגנטינה מדווחים היום כי הבלאנקוס כבר ניצחו במירוץ אחד מאוד חשוב על החתמת אנחל די מריה, שחקנה של בנפיקה. על פי אותו דיווח, ריאל השלימה את ההחתמה של הקשר בן ה-22.

די מריה היה מחוזר על ידי מספר מועדונים, אחרי שסחב את בנפיקה למקום הראשון בפורטוגל וקירב אותה לאליפות עם 11 בישולים. גם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי חשקו בו לעונה הבאה, אבל כאמור בארגנטינה טוענים שריאל הצליחה להביא את השחקן תמורת 34.5 מיליון יורו, סכום שיא בפורטוגל.

השמועות מדברות על כך שעזיבתו של די מריה את בנפיקה נובעת מההחתמה של ניקולס גאיטן הצעיר מבוקה ג'וניורס ביום שני האחרון. די מריה, שנכלל בתוכניות של מראדונה לקראת דרום אפריקה, הצטרף לבנפיקה מרוסאריו ב-2007 תמורת שמונה מיליון יורו.

לאפורטה מעביר את הלחץ לריאל

אחרי שהגדילה את הפער בצמרת לארבע נקודות, ברצלונה מרגישה טוב להעביר את הלחץ לריאל מדריד. נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, היה מרוצה אחרי ה-1:4 על טנריפה בקאמפ נואו וניסה להלחיץ עוד יותר את היריבה. "הקבוצה שלנו עשתה עבודה טובה ששמה את הלחץ על מדריד, כך שהמשחק נגד מאיורקה הוא כעת משחק מכריע. אנחנו ממשיכים לצעוד. זה שיא ליגה היסטורי ויש לנו כבר 93 נקודות", אמר לאפורטה.

לקראת המשחק הקשה נגד סביליה ביום שבת, אמר: "אני חושב שהמשחק נגד סביליה יהיה קריטי. אני מקווה שמאיורקה תוכל לתת לנו סיבה לשמוח, הם עוברים עונה ששווה מקום בליגת האלופות, ואם הם טובים כמו שראינו בסן ממס, אז מדריד תהיה תחת המון לחץ". מסי (17, 90), בויאן (63) ופדרו (77) סידרו לקטלאנים את הניצחון היקר.

פפ גווארדיולה מצידו משדר שהוא לא מודאג אם בארסה לא תזכה העונה באליפות. "למדריד מגיע לזכות באליפות וגם לנו מגיע", אמר. "זו הסיבה שבשמונת הימים הללו העבודה שלנו נעשית בצורה שקטה וטובה. אני לא יכול להאשים את הקבוצה או לדרוש ממנה יותר. איך אתה יכול לדרוש מהם לזכות באליפות? אם הם יזכו, זה יהיה נהדר, ואם לא, גם נהדר".

גווארדיולה המשיך במסרים השקטים שלו גם לשחקנים, ואמר: "אמרתי לשחקנים במחצית: 'תנצחו או לא תנצחו, אל תדאגו לגבי זה'. ככדורגלן בעבר לא יכולתי לעשות מה שהבחורים האלה עשו. השחקנים מדהימים אפילו יותר אם הם יפסידו את האליפות מאשר אם הם יזכו בה. הם יזכו להערכות רבות אם לא נצליח לזכות באליפות, אבל הם לא מדאיגים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully