וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אין אושר גדול מזה"

מאמן בני יהודה התרגש מניצחון קבוצתו 3:4 על אשדוד בפנדלים בחצי הגמר. אדרי: "רוצים גביע". מזרחי: "הם ניצחו ברולטה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן.

בני יהודה שמרה היום (שלישי) על הסיכוי לזכות בתואר ראשון מאז האליפות של 1989/90 כשניצחה בפנדלים 3:4 את מ.ס. אשדוד, אחרי 1:1 ב-120 דקות ועלתה לגמר גביע המדינה. הזהובים של גיא לוזון עלו ליתרון משער של לירוי צעירי בדקה ה-37, אלא שסטפן קינגווה איזן בנגיחה בדקה ה-52. בפנדלים, הפך רחמים צ'קול הצעיר, בצר לו, לדמות הטרגית של הערב, כששלח לשמיים את הפנדל האחרון והמכריע ושלח את הזהובים לחגוג ואת יוסי מזרחי ושחקניו מאוכזבים.

לוזון: "לא צריך להוכיח כלום לאף אחד"

גיא לוזון, שעלה ליציע והתחבק עם אשתו מיד בסיום, התרגש: "אין אושר גדול מזה. אני שמח מאוד שאנחנו במאני טיים גם בליגה וגם בגביע בשלב כזה של השנה. כבר אמרתי שהמטרה שלי היא לא להגיע לחצי הגמר או לגמר, המטרה שלי היא אחת ויחידה: לקחת גביע".

לוזון, שנשאל על עתידו והאם יתמנה למאמן הנבחרת הצעירה בעקבות כך שהוכיח את עצמו, השיב: "קודם כל, אני צריך להוכיח לעצמי כל הזמן שאני טוב ולא לאף אחד אחר. אני לא מוטרד מהעניין של הנבחרת, אם ירצו אאמן, אם לא גם לא נורא. אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד, רק לעצמי".

מגן הזהובים כפיר אדרי, שכבש את הפנדל השני, הודה: "התאמנו השבוע קצת על פנדלים, אבל זו לא אותה התרגשות ומעמד כמו בחצי הגמר ועם אצטדיון מלא. אין לנו העדפה את מי לפגוש, מי שתעלה ותשחק נגדנו ברוכה הבאה. אנחנו מתרכזים רק בבני יהודה. אנחנו שמחים ומותשים מאוד ורוצים לסיים את העונה עם גביע. בני יהודה אף פעם לא הגיעה פעמיים רצוף לאירופה. זו המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. גם בליגה אנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה ויש לנו משחק חשוב כבר בשבת".

הבעלים חזי מגן סיכם: "אנחנו מאושרים להיות בגמר. צריך לתת הרבה כבוד לאשדוד, שהיוותה יריב ראוי. נאבקנו 120 דקות. בפנדלים צריך מזל ושוער כמו דלה אריינוגבה במיטבו. זה היה לצידנו, הקהל תמיד תומך במשחקים כאלה, תמיד מגיע במיטבו. אנחנו מודים לאוהדים ונעשה הכל לעשות כמצוותם ולהביא את הגביע לבני יהודה".

בן זקן: "אנחנו עוד נחזור למעמד הזה"

באשדוד שררה אכזבה גדולה בסיום, לצד תחושת הערכה גדולה למלחמה שהציגו שחקני הקבוצה. מאמן הקבוצה יוסי מזרחי אמר: "היו פה חבורה של גברים על המגרש. הרבה מאוד שחקנים צעירים. אני גאה בשחקנים הצעירים שגם בפנדלים לא ברחו מאחריות ולקחו על עצמם את הבעיטות, לעומת שחקנים אחרים שכן ברחו מאחריות. מה שחסר לנו היה קצת להגיע למצבי הבקעה במהלך המשחק, אבל זה כבר היסטוריה מבחינתנו. חצי גמר זה גם עניין של הרבה מתח ועצבים. אני יכול להיות גאה בשחקנים שלי, כי מי שלוקח אחריות גם יגיע רחוק בקריירה שלו".

מזרחי דיבר גם המזל שקצת חסר הערב: "היה חצי גמר טיפוסי. פנדלים זה רולטה ובזה הם ניצחו. המזל היה עם בני יהודה, אבל ראינו חבורה של שחקנים באשדוד ש-90 אחוז מהם היו פעם ראשונה במעמד כזה. אני כבר פעמיים הייתי עם אשדוד במעמדים דומים, אין לי ספק שזה יחזור בעתיד. כנראה שמזל זה לא החלק הטוב של המועדון הזה".

בעלי אשדוד ג'קי בן זקן אמר דברים ברוח דומה: "אני מאוד מאוכזב. להגיע כמעט לסוף ולהיות קרובים לגמר ולהפסיד בפנדלים זה מאוד אכזרי. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מצד שני אני גאה במה שראיתי היום מהקבוצה ומהקהל וזה מאוד מעודד ונותן תקווה לעתיד".

בן זקן התייחס גם לתוצרת המקומית שהצליח המועדון שלו לייצר: "שיחקו היום 9 אשדודים, מתוכם חמישה צעירים. אני חושב שברוב שלבי המשחק היינו עדיפים על בני יהודה, אבל זה הגביע. נכון שאם היינו מגיעים לגמר זה היה הדובדבן שעל הקצפת, אבל תזכרו מה אני אומר: מ.ס. אשדוד עוד תהיה במעמד הזה. התחלנו דרך וזו דרך נכונה, ראינו העונה פירות מוקדם מהצפוי ואני בטוח שבעוד שנה או שנתיים נראה את הפירות האמיתיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully