וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה: אדלר ורולפס יחמיצו את המונדיאל

שוערה הראשון של נבחרת גרמניה יעבור ניתוח בצלעות ולא יטוס לדרום אפריקה, חברו בלברקוזן הודיע שלא יחלים בזמן לטורניר

אוהדי נבחרת גרמניה קיבלו הערב (שלישי) שתי חדשות רעות במקביל, כששני שחקני לברקוזן, רנה אדלר וסיימון רולפס, הודיעו שלא ייטלו חלק במונדיאל הקרוב בגלל פציעות. השניים היו אמורים להיכלל בסגל של יואכים לאו לנסיעה לדרום אפריקה, כשאדלר אף היה צפוי לקבל את אפודת השוער הראשון, אך כעת יצטרך לאו לחפש אופציה חלופית בין הקורות.

אדלר בן ה-25 סיפר כי התלבט ארוכות לפני שהחליט לעבור את הניתוח בצלעות שישבית אותו למשך הקיץ כולו, ואמר בהתרגשות: "זו הייתה ההחלטה הקשה ביותר בחיי, אבל כל בחירה אחרת הייתה פשוט חסרת אחריות מצדי, גם כלפי לברקוזן וגם כלפי הנבחרת. מבחינה רפואית הייתי יכול לדחות את הניתוח, אבל הכאבים היו כל כך חזקים עד שלא הייתי יכול לתפקד ברמה הגבוהה ביותר, ולטורניר כל כך ארוך וקשה אין מקום לשחקנים שאינם כשירים".

רולפס היה בספק גדול לטורניר מאז הניתוח שעבר בברכו בינואר, ולמרות התקווה של לאו לראות אותו מתאושש בזמן, הודה הקשר בן ה-28 שלמרות קצב ההחלמה המהיר שלו, הוא לא יוכל ללבוש את המדים הלאומיים במונדיאל.

"הצטערנו לשמוע שגם סיימון לא יהיה איתנו בדרום אפריקה", אמר לאו בתגובה. "וכמובן שהחדשות בעניינו של רנה היו קשות, אבל הוא חייב לעבור את הניתוח. נקבל החלטה בתוך הצוות המקצועי לגבי זהות המחליף שלו ונודיע במי בחרנו ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully