וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אפשר לשנות את ההיסטוריה של המועדון"

מאמן סיטי אופטימי לפני טוטנהאם (ד', 22:00, ספ' 2) והאפשרות שקבוצתו תסיים רביעית. לדלי קינג וגומש בספק אצל רדנאפ

מי שחשב שהעניין באנגליה מתרכז אך ורק במאבק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, כדאי שיירד כמה מקומות למטה אל מאבקים לא פחות מסקרנים על המקומות השלישי והרביעי, שמובילים לליגת האלופות ולמוקדמות. ביום רביעי מארחת מנצ'סטר סיטי את טוטנהאם (22:00, ספורט 2) למשחק השלמה מהמחזור ה-29, שיקרב את אחת מהן אל היעד, כשהתרנגולים אף חולמים על אפשרות להדביק את הפער מארסנל השלישית.

במנצ'סטר סיטי עסוקים בחסרונו של ג'ולאון לסקוט, שיחמיץ את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה. שחקנה לשעבר של אברטון סובל מפציעה בברך ויחמיץ גם את ווסטהאם במחזור האחרון. גם סטפן אירלנד לא ישחק, כשמי שכן יחזור לשורות הסיטי הוא גארת' בארי, כוכבה האנגלי של סיטי, שהחמיץ בשבת את אסטון וילה, אבל יחזור להרכב.

לקראת המשחק, רוברטו מאנצ'יני, אופטימי: "זה משחק חשוב עבורינו, אבל גם מבחינת טוטנהאם. זה משחק כדורגל, לא מלחמה. ברור שיש עלינו לחץ, אבל זה טבעי". לגבי המפתחות לניצחון, הוסיף מאנצ'יני: "אני חושב שאסור לנו להיות עצבניים. אנחנו צריכים להיות שקטים ומרוכזים במאה אחוז מכיוון שזה חשוב. עבדנו כדי להגיע לזה. כל השחקנים עבדו קשה בשביל להגיע לרגע הזה. אנחנו מנסים לשנות את ההיסטוריה של המועדון".

בצד השני מנסה הארי רדנאפ, שמגיע אחרי ניצחון 0:1 על בולטון ולאחר שבאמתחתו ניצחונות בשבועות האחרונים על ארסנל וצ'לסי, להעביר את הלחץ לתכולים. העובדה שניצחון יבטיח לטוטנהאם לפחות את המקום הרביעי גורמת ללא מעט מתח שם. "לא הגענו לעונה הזו עם ציפיות ורק קיווינו לסיים במקום הרביעי", אמר רדנאפ. "בתחילת השנה חשבת שמנצ'סטר סיטי תהיה הקבוצה היחידה שתוכל להיכנס לרביעייה הראשונה. אין עלינו שום לחץ".

בטוטנהאם קיים ספק לגבי שיתופם של שני שחקנים. לדלי קינג, שסובל מפציעה בברך, כשגם השוער גומש ינסה להתגבר על פציעה בשריר ולעלות למשחק החשוב.

במשחק נוסף תארח פולהאם את סטוק סיטי (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully