וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לרונאלדו ב-1:4 של ריאל במאיורקה

שלושער ענק של רונאלדו חילץ את הלבנים מפיגור מוקדם מול קבוצתו של אוואט והעביר את הלחץ בחזרה לברצלונה

ריאל מדריד צלחה הערב (רביעי) את אחד המכשולים הקשים שלה במאבק הצמוד על האליפות בספרד, עם ניצחון חוץ 1:4 במאיורקה, שהחזיר את הפער של הבלאנקוס לנקודה אחת בלבד מברצלונה, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים. בארסה, שעשתה את שלה אתמול עם 1:4 ביתי על טנריפה, תצטרך כעת לעמוד בלחץ בשבת הקרובה במשחק החוץ הקשה בסביליה, בעוד שריאל תארח את בילבאו. במידה והמתח בצמרת יישמר, תידחה ההכרעה למזור הנעילה בשבת הבאה, אז תפגוש ברצלונה את ויאדוליד בקאמפ נואו, וריאל תתארח אצל מלאגה.

בקרבות התחתית סראגוסה הייתה המנצחת הגדולה של הערב, עם 0:1 ביתי על אספניול שהרחיק אותה חמש נקודות מהקו האדום, בעוד שמלאגה חילצה רק תיקו 1:1 בבילבאו והיא עדיין רק נקודה מטנריפה, שהובסה אתמול בקאמפ נואו (4:1), וכך גם סנטאנדר, שהובסה בבית 5:1 על ידי סביליה. ויאדוליד הסתבכה כהוגן עם הפסד 3:1 לאתלטיקו מדריד.

מאיורקה - ריאל מדריד 4:1

ריאל שוב סידרה לאוהדיה דפיקות לב, שוב נקלעה לפיגור מוקדם ושוב נזקקה להתעלות של כריסטיאנו רונאלדו כדי לנצח, אבל בשורה התחתונה הקבוצה של מנואל פלגריני עדיין נושפת בכל הכוח בעורפה של ברצלונה, שם ירקיע הלחץ לשחקים שלושה ימים לפני הקרב ברמון סאנצ'ז פיחואן. אצל האלופה ייחלו לראות את ריאל מאבדת נקודות בפאלמה מול אחת הקבוצות הביתיות בלה ליגה, אבל למספר 9 בלבן היו תכניות אחרות.

קבוצתו של דודו אוואט עלתה למגרש בידיעה שסביליה עקפה אותה זמנית בדרך למקום הרביעי, אך נותרה מלאת ביטחון הודות למאזנה הביתי הנפלא שכלל 14 ניצחונות ב-17 משחקים עד הערב. בדקה ה-16 החלום של המקומיים נראה בר השגה כשהרחקה רעה של אסטבן גראנרו הגיעה לויקטור שמצא את אריץ אדוריץ שמצא מקרוב את הרשת וקבע 0:1 למאיורקה.

בדקה ה-25 מנע אוואט ניסיון פריצה של גונזאלו היגוואין עם בלימה מצוינת בעזרת הרגל, אבל כעבור דקה הוא נכנע לרונאלדו שקיבל כדור ארוך מסרחיו ראמוס, הקדים את השוער הישראלי בחלקיק שנייה והקפיץ באומנות לרשת. כעבור חצי שעה שוב הציל אוואט בעיטה טובה של היגוואין, ובדקה ה-57 שיחזרו ראמוס ורונאלדו את שיתוף הפעולה ביניהם שסידר לפורטוגלי את השני שלו.

המקומיים עוד ניסו לענות מהעבר השני, אבל רונאלדו סגר עניין בדקה ה-72 עם פריצה מסחררת באגף שמאל, במהלכה חלף על פני שלושה מגינים ושלח בעיטה אלכסונית מדויקת לרשת של אוואט, ובדקה ה-82 קבע היגוואין את תוצאת המשחק בהקפצה נהדרת מעל ידיו של השוער הישראלי.

ראסינג סנטאנדר - סביליה 5:1

שבוע לפני שהיא מארחת את ברצלונה, התפוצצה סביליה על סנטאנדר ולא התחשבה במאבקי ההישרדות של המקומיים. הקבוצה של אנטוניו אלבארז, שנאבקת במאיורקה על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות שמבטיח המקום הרביעי, ולמרות היעדרו של לואיס פביאנו, שצפוי להיות כשיר עד הקרב מול בארסה בשבת, היא לא התקשתה לחורר את הרשת באל סרדינרו.

אלברו נגרדו פתח את החגיגה כבר בדקה השנייה, ובדקה ה-21 הכפיל פרדי קאנוטה בפנדל מוצלח. דקה אחרי ההפסקה כבש חזוס נבאס את השלישי, ודייגו קאפל התכבד ברביעי כעבור שתי דקות. מוחמד צ'יטה צימק לראסינג בדקה ה-61, לפני שנגרדו חתם את התוצאה עם השני שלו דקה לסיום.

סראגוסה - אספניול 0:1

סראגוסה זכתה להרבה אוויר לנשימה אחרי הניצחון 0:1 בחוץ על דפורטיבו לה קורוניה במחזור האחרון, שהגדיל את הפער שלה מהקו האדום לשתי נקודות, והערב כבר הבטיחה הקבוצה המשתפרת של החודשים האחרונים כמעט סופית עונה נוספת בלה ליגה עם ניצחון דרמטי על האורחת מקטלוניה.

השתיים ניהלו קרוב מותח במשך 77 דקות נטולות שערים לפני שניקולס פארחה האורח הכשיל את אנדר הררה ברחבה, ספג צהוב שני והורחק. אדריאן קולונגה הלוהט הוסיף שער נוסף למאזנו מהנקודה הלבנה והעניק למקומיים שלוש נקודות יקרות מפז. בן סהר לא שותף.

משחקים נוספים:

אתלטיקו מדריד - ויאדוליד 1:3

ממעמקי המקום ה-19 קיוותה ויאדוליד לחזור לחיים בויסנטה קלדרון מול אתלטיקו חסרת השאיפות בליגה, אבל דווקא הקולצ'ונרוס שטפו את המגרש ונראו חדים לקראת גמר הליגה האירופית מול פולהאם בעוד שבוע. חואניטו כבש את הראשון בדקה ה-43, חוסה חוראדו הוסיף את השני בדקה ה-67 ושש דקות לאחר מכן קינח דייגו פורלאן. ג'ונתן ססמה צימק בדקה ה-78.

אתלטיק בילבאו - מלאגה 1:1

יתר התוצאות בתחתית היו יכולים לאפשר גם למלאגה לברוח לחוף מבטחים, אבל האנדלוסים נקלעו לפיגור מהיר משער של גייצקה טוקרו בדקה הרביעית, וגם אחרי שדודה איזן בדקה ה-18 לא הצליחה מלאגה להשיג יותר מנקודה בודדת.

אוסאסונה - דפורטיבו לה קורוניה 1:3

גם אוסאסונה עדיין הייתה בסכנת ירידה מסוימת ערב המחזור, אבל הניצחון הביתי על דפור הבטיח להם את ההישארות. חאבייר קאמונס (11), וולטר פנדיאני (24) וחואנפראן (32) כבשו למקומיים, ריקי איזן זמנית ללה קורוניה (15).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully