וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 1:3 את רמת השרון והעפילה לגמר הגביע

האדומים התקרבו לדאבל אחרי ניצחון על הנציגה מהלאומית, במשחק שבו שכטר (26) ורמוט (39) ואניימה (57, פנדל) כבשו

יותר קרוב מזה, אין עוד. הפועל תל אביב עשתה הערב (שלישי) צעד חשוב להשיג דאבל נוסף על רקע הזכרונות שלה משנת 2000 ורחוקה שלושה משחקים בלבד מלעשות זאת שוב. האדומים ניצחו במשחק חלש את עירוני רמת השרון 1:3 בחצי גמר גביע המדינה, וביום שלישי הבא יקוו שם שהמפגש מלפני ארבע שנים נגד בני יהודה, אז ניצחה הפועל 0:1, ישוחזר. עוד קודם לכן, האדומים יגיעו בעוד ארבעה ימים לבלומפילד לדרבי, כששם טמון גורל העונה כולה. הנציגה מהלאומית הייתה חביבה, אבל לא הרבה יותר מזה, וכל מי שקיווה לראות את הסינדרלה ממשיכה, הבין מוקדם מאוד שאין סיכוי שזה יקרה.

גיל ורמוט, הפועל תל אביב חוגג שער לרשת עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
הפער בינו לבין הדאבל מצטמצם עוד יותר. ורמוט/ברני ארדוב

הפועל תל אביב היא באמת אחת הקבוצות הטובות ביותר שהיו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, אבל הערב השחקנים של אלי גוטמן שיחקו בהילוך איטי, מיעטו לעניין את הקהל שלהם בכדורגל איכותי, ובכל זאת זה הספיק להם לכבוש שלושה שערים ולשמור כוחות לשבת. המחצית הראשונה נפתחה רע מאוד מבחינת הפועל תל אביב, אבל למזלה, בשער רמת השרון עמד מנחם קורצקי, שיפרוש בסיום העונה, והיה אחראי ישיר על שני השערים שהאדומים ספגו.

זה התחיל עם שער של איתי שכטר בדקה ה-26 אחרי הדיפה רעה מאוד של קורצקי והמשיך עם נוסף של גילי ורמוט בדקה ה-39. דודו אברהם חידש את המשחק מבחינת רמת השרון עם שער מפתיע לקראת סוף המחצית הראשונה, אבל וינסנט אניימה קיבל הזדמנות לכבוש שער נוסף העונה בבעיטת עונשין מ-11 מטר בדקה ה-57, שסתם את הסיפור מבחינת הסינדרלה.

הפועל תל אביב זכתה כבר 12 פעמים בגביע המדינה בכל שנות קיומו של המפעל, כאשר האחרונה הייתה כאמור בעונת 2006/7. עונה לאחר מכן נוצחה הקבוצה בגמר על ידי בית"ר ירושלים ועכשיו עומדת בפניה הזדמנות נהדרת להשיב את הגביע אל ארון התארים של המועדון. רמת השרון וערן קוליק מצידם יחזרו לקרבות העלייה לליגת העל, המטרה העיקרית שלהם העונה, כשעל פי העמידה שלהם היום על המגרש, יש להם בהחלט מה לתת במאבק נגד הפועל אשקלון.

מהלך המשחק

דקה 3 - גל בראל עם הגבהה מצוינת בצד ימין מצאה את הראש של משה בן לולו, שסיים עם נגיחה החוצה.

דקה 26 - גול! דדי בן דיין קיבל כדור בצד שמאל מדניאל דה רידר והגביהה למרכז הרחבה של רמת השרון אל הראש של איתי שכטר, ששיחרר כדור חלש, קורצקי הדף רע מאוד לחלוץ, שהמשיך את הכדור פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 39 - גול! אביחי ידין הרים כדור, קורצקי יצא והדף שוב רע מאוד למרכז היישר אל גילי ורמוט, שבעט מ-16 מטרים פנימה לפינה השמאלית. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 40 - משה בן לולו השתחרר מעמרי קנדה ושיחרר כדור מצוין ברגל שמאל שנהדף על ידי וינסנט אניימה לקרן.

דקה 44 - גול! אורן ניסים נגח כדור למרכז הרחבה, קנדה הרחיק רע לדודו אברהם, שמקצה הרחבה בעט מצוין בשמאל לפינה הימנית של אניימה וקבע 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 49 - קנדה הכניס כדור מצד ימין לורמוט, שבעט אבל הפעם קורצקי היה במקום והדף.

דקה 56 - הכדור ספק פגע בידו של דודו אברהם ברחבה, והשופט שי שטרית הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 57 - גול! וינסנט אניימה, הבועט של הפועל תל אביב, לקח את הבעיטה ושלח כדור חזק לצד שמאל, כשקורצקי, שקפץ לאותה פינה, לא הצליח למנוע את השער. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 68 - בקל פרץ בצד שמאל, חדר לרחבה ושיחרר כדור שנהדף על ידי אניימה לקרן.

דקה 83 - ערן זהבי מסר כדור לשי אבוטבול, שניסה את מזלו מרחוק, אבל הכדור שלו פספס את השער בכמה סנטימטרים.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט (שי אבוטבול 83), דניאל דה רידר (זוראב מנטשאשווילי 72), איתי שכטר (ויקטור מרעי 76), מהראן לאלה.

הרכב עירוני רמת השרון: מנחם קורצקי, יניב צ'יצ'יאן, דימקאו פידליס, עבד כעביה, תום מנשרוב (אור אוסטינד 82), רם סטי (רותם שמול 61), גל בראל, דודו אברהם, רועי בקל, משה בן לולו, אורן ניסים (בני ג'נאח 71).

מנחם קורצקי שוער עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
הטעויות שלו עלו ביוקר לרמת השרון. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully