וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "סנסי נולדה עם כפית זהב בפה, שתיתן לנו כבוד"

מאמן אינטר הגיב למתקפה של נשיאת רומא על הניצחון של הנראזורי על לאציו, וחימם את האווירה לקראת גמר הגביע (ד', 21:40, ספ'5)

כשברצלונה מאחוריה וחלומות הטרבל עדיין בראש, תנסה מחר (רביעי) אינטר להשיג את התואר הראשון לעונת 2009/10 כשתפגוש בגמר הגביע את רומא (ספורט5, 21:40), באצטדיונה הביתית של האחרונה, האולימפיקו. כזכור, הנראזורי נלחמים מול הג'יאלורוסי גם על האליפות באיטליה, כשקבוצתו של מוריניו מוליכה בשתי נקודות שני מחזורים לסיום העונה. בנוסף, אינטר תתמודד גם על הזכייה בליגת האלופות ב-22 בחודש מול באיירן מינכן בסנטיאגו ברנבאו.

"זה הולך להיות קרב ומשחק קשה מאוד", אמר נשיא אינטר מאסימו מוראטי, "אני מקווה שלקבוצה שלנו תהיה התשוקה המתאימה כדי לנצח במשחק הגורלי הזה". מוראטי לא מאמין שדעתה של הקבוצה תוסח מההעפלה לגמר ליגת האלופות או ממאבק האליפות: "יש עדיין מספיק זמן עד אז ואני מאמין שהשחקנים שלנו יישארו מפוקסים".

אם מישהו ברומא היה זקוק לזריקת מרץ לקראת המשחק, הוא קיבל אותה ביום ראשון כשהיריבה העירונית לאציו הפסידה 2:0 לאינטר כשכל אוהדיה מריעים לשחקנים על ההפסד, שפגע לג'יאלורוסי בסיכויי האליפות. מנהל רומא ג'אן פאולו מונטאלי הגדיר את המשחק הזה כ"אחד הארועים הכי גרועים בספורט האיטלקי אי פעם".

מונטאלי תלה את האשמה רק בלאציו ולא באינטר, שבסך הכל עשתה את העבודה שלה. "לאינטר אין שום קשר למחדל הזה, היא קבוצה נפלאה והם בגמר ליגת האלופות. אם היא תשחק מעולה, אנחנו הראשונים שנחמיא לה". גם נשיאת רומא רוסלה סנסי התבטאה באופן נחרץ נגד המשחק האמור: "הייתי מתביישת לנצח בדרך כזו", אמרה. מוראטי הגיב לדברים בלקוניות: "זה עניין בין רומא ללאציו, אין לזה שום קשר לאינטר".

במסיבת העיתונאים הערב הגיב גם ז'וזה מוריניו לטענות של סנסי, ולא היסס לתקוף בחזרה כמו שהוא יודע. "הגברת סנסי היא אולי נשיאת הקבוצה שלהם", אמר המאמן הפורטוגלי. "והיא אולי רופאה שנולדה עם כפית של זהב בפה, אבל היא חייבת לתת לנו כבוד. יש לרומא מזל גדול שהיא משחקת את גמר הגביע בבית שלה, תופעה ייחודית בכדורגל העולמי שקבוצה מארחת את גמר הגביע במגרשה שלה". המיוחד סירב להתייחס לעתידו במועדון, למרות העובדה שהוא חתום על חוזה עד 2012, ובתשובה לשאלה האם יישאר באינטר בעונה הבאה אמר: "אני לא יכול להבטיח דבר כזה, בכדורגל אתה אף פעם לא יכול להתחייב".

רומא מגיעה אופטימית לאחר שבמפגש הליגה האחרון בין השתיים היא יצאה עם ידה על העליונה ועם שלוש נקודות אחרי 1:2 באולימפיקו. גם בשלושת הגמרים האחרונים בין השתיים, שנערכו בארבע העונות האחרונות, השיגה רומא שני ניצחונות. הקבוצה של קלאודיו ראניירי תנסה לשבור את השוויון עם יובנטוס ולזכות בגביע העשירי שלה, בעוד אינטר תחפש תואר שישי.

למוריניו יש כאב ראש לקראת המשחק, כשהוא ייאלץ להסתדר ללא הבלם הפצוע לוסיו, שנמצא בכושר פנטסטי. הבלם הוותיק מרקו מטראצי צפוי למלא את מקומו. מהצד השני, ראניירי העניק בשבת מחצית חופש לפרנצ'סקו טוטי ולוקה טוני, שצפויים להגיע רעננים יותר. בניגוד אליהם, מרקו קאסטי ייעדר בשל הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully