וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "היינו נשארים אם גרנט היה מתחיל את העונה"

שוער פורטסמות החמיא לישראלי: "המנג'ר הטוב ביותר שהיה לנו מאז רדנאפ", והסביר: "גרנט שמר על ההרמוניה בחדר ההלבשה"

כמה שבועות אחרי שירדה סופית לליגת המשנה ושבוע וחצי לפני גמר הגביע האנגלי, יוצא שוער פורטסמות דייויד ג'יימס להגנתו של מנג'ר הקבוצה אברהם גרנט. השוער הוותיק טוען שאם המנג'ר הישראלי היה מתחיל את העונה בפראטון פארק, הקבוצה לא הייתה יורדת לליגת המשנה. כזכור, גרנט החליף בתפקיד את פול הארט רק בסוף נובמבר כשהקבוצה כבר הייתה במצב כמעט בלתי אפשרי בליגה המקומית, ולמרות כך הצליח להוביל אותה לגמר הגביע. לעומת גרנט, הארט הוביל את פומפי לפתיחה הכי גרועה שלה אי פעם כשהתחילה עם שבעה הפסדים רצופים את עונת 2009/10.

מאז הגעתו, הצליח גרנט לצבור הרבה נקודות זכות בעיר פורטסמות, גם בקרב האוהדים וגם בקרב השחקנים. "אברהם הוא המנג'ר הכי טוב שהיה לנו מאז הארי רדנאפ", החמיא ג'יימס לישראלי, "זו לא ביקורת מרומזת כלפי אף אחד, מפני שהנסיבות שנוצרו מאז עזיבתו של רדנאפ הם פשוט בלתי אפשריים. אם גרנט היה מתחיל את העונה הכל היה שונה בהחלט. המתודולוגיה שלו היא שונה מאוד שונה ממספר מנג'רים אחרים ואני פשוט משוכנע שהיינו נשארים בליגה איתו".

ג'יימס המשיך להחמיא לגרנט: "האם יש מנג'ר אחר שהיה מוביל אותנו לגמר הגביע? אני לא חושב שמישהו אחר היה מצליח לעשות את זה. אני לא מופתע שמועדונים אחרים מביעים עניין בגרנט, הוא מנג'ר מאוד טוב. זה מזכיר לי הרבה שחקנים שאיבדנו, ההפסד שלנו הוא רווח של מועדון אחר. להצליח להחדיר מוטיבציה בשחקנים במצב כל כך קשה כמו שלנו ועוד להגיע לגמר הגביע אלה דברים שדורשים הרבה אינטליגנציה. גרנט היה מדהים ויש לי הרבה כבוד אליו".

גרנט קיבל גם הרבה מחמאות מהשוער שלו על הרוח החיובית עליה שמר בחדר ההלבשה: "אברהם שמר על ההרמוניה בחדר ההלבשה במה שעשה כאן. היינו יכולים להתפרק כקבוצה בכל רגע נתון. היו רגעים קשים בתקופת חלון ההעברות האחרון, כששחקנים לא קיבלו משכורות והאווירה הייתה קשה. אברהם לא נבהל מזה ונתן לנו הנחיות פשוטות שעזרו לנו והשאירו אותנו ביחד. התוצאה של זה היא ללא ספק ההעפלה לגמר הגביע נגד כל הסיכויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully