וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אלן: "עשינו כל מה שתכננו"

גארד בוסטון מרוצה מהיכולת בקליבלנד, לברון רגוע: "לא מרגיש לחץ". נאש תסכל את ג'ינובילי, שיקגו פיטרה את דל נגרו

אמרו עליהם שהם זקנים, חסרי ברק, כבדים, שבעים, עייפים, הכל אמרו. שחקני בוסטון סלטיקס הקשיבו בסבלנות, וענו לפנות בוקר (שלישי) לכל המבקרים. שחקניו של דוק ריברס ניצחו בקליבלנד בצורה מרשימה 86:104 והשוו את סדרת חצי גמר המזרח ל-1: תוך שהם מבטלים, זמנית לפחות, את יתרון הביתיות של הקאבלירס.

זו הייתה אמורה להיות החגיגה הפרטית של לברון ג'יימס, שקיבל לפני המשחק את גביע MVP לעונת 2009/10, אבל הסלטיקס לא התחשבו במלך. רייג'ון רונדו היה מצוין עם 13 נקודות ו-19 אסיסטים, ריי אלן קלע 22, קווין גארנט הוסף 18 ו-10 ריבאונדים, והסלטיקס לא שמטו את יתרונם כמו שקרה להם במשחק הראשון, אלא הגדילו אותו עוד ועוד ככל שהדקות נקפו. "עשינו כל מה שתכננו", אמר ריי אלן בסיום, "דיברנו כל השנה על איך לסגור משחקים, וכשאנחנו עושים את זה אנחנו די טובים. אנשים ביקרו אותנו, שמענו את זה בדרך ומהתקשורת בבוסטון, אבל אנחנו לא מתייחסים לזה, אני רואה את החבר'ה באים ועובדים קשה במכון כושר ובאימונים וכולנו מוכנים לאתגר".

"אני לא יודע אם היינו כאלה טובים", אמר מאמן הסלטיקס דוק ריברס, והתייחס לכך שברבע הרביעי קבוצתו נתקעה על 91 נקודות ואפשרה לקאבס לחזור. "הרגשתי שנתקענו שעה, אמרתי לשחקנים שהשעון מתקדם ואנחנו צריכים רק סל אחד, ואחד שיקלע אותו וישחרר אותנו". רונדו ואלן סיפקו לסלטיקס נקודות, הובילו את הירוקים לריצת 3:11 וסגרו את המשחק. "אני נותן קרדיט לחברים שלי, הם קלעו את הקליעות", אמר רונדו, שכאמור מסר 19 אסיסטים וניהל ביד רמה את משחקה של בוסטון, "אני רק ניסיתי לתת לסדר להם זריקות חופשיות".

"הם האמינו", הסביר אנטואן ג'יימיסון את התבוסה שספגה קבוצתו, על אף 24 הנקודות ושבעת הכדורים החוזרים של לברון ג'יימס. "אני אמשיך להיות השחקן שאני ואשתמש מרפק כרגיל ובלי תירוצים", אמר לברון ג'יימס בסיום, והתייחס לפציעה במרפק ימין. "אני אף פעם לא השתמשתי בפציעות שלי כתירוץ. אלה רק שני משחקים, אני מבין את הכאב של אוהדי קליבלנד, אני לא מרגיש לחץ בכלל ומחכה למשחק מספר 3". מו וויליאמס, שהיה ממצטייני המשחק הראשון בשורות קליבלנד, היה חלש הפעם וקלע רק 4 ב-1 מ-9 מהשדה, ומלבד ג'יי.ג'יי. היקסון שקלע 13 הספסל של הפרשים היה מינורי בתרומתו.

"נלחמנו רק בדקות האחרונות", אמר המאמן המנוצח מייק בראון, "אנחנו חייבים להחליט אם אנחנו הולכים אליהם ולוקחים את המשחקים, לא נקבל שום דבר בקלות בסדרה הזאת".

פופוביץ': "נאש הריץ את זה לתוך הגרון שלנו"

כל מי שחשב שסטיב נאש ישחק לאט יותר בגלל הפציעה במותנו, הבין מהר מאוד שהגארד הקנדי של פיניקס לא מתכוון לעצור לרגע. נאש קלע את כל חמש זריקותיו הראשונות, שמר על קור רוח מקו העונשין בדקות הסיום והעניק לפיניקס ניצחון 102:111 יקר על סן אנטוניו ויתרון 0:1 בחצי גמר המערב. הקנדי סיים עם 33 נקודות ו-10 אסיסטים, והוביל את פיניקס לניצחון.

בארבע הסדרות האחרונות בין סן אנטוניו לפינקס, ניצחו הספרס את המשחק הראשון בסדרה. בשני מקרים - 2005 ו-2007, הם ניצחו את המשחק הראשון בפיניקס. באותן שנים הם גם זכו באליפות ה-NBA. הפעם הספרס לא הצליחו לשחזר את ההיסטוריה. "נאש הריץ את זה לתוך הגרון שלנו", אמר מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ', וגם טים דאנקן (20 נקודות ו-11 ריבאונדים), החמיא ליריבו: "הוא פירק אותנו".

"אף פעם אי אפשר לדעת איך משחק יתפתח", אמר נאש בסיום, "צריך להיות כמה שיותר אגרסיביים ולעשות כל מה שאפשר. אני לא ידעתי איך ארגיש פיזית, אני גורר את הרגל מאז המשחק השישי נגד פורטלנד וזה לא כיף. הרגשתי כיף לעלות למגרש ולהרגיש שאני יכול לעשות משהו".

סן אנטוניו חזרה מפיגור 14 עם ריצת 0:12 ברבע השלישי, אבל הסאנס התגברו על משחק מצוין של מאנו ג'ינובילי (27 נקודות). "זה מתסכל", אמר ג'ינובילי, "מול החבר'ה האלה, עם הביטחון שלהם, אסור למצמץ לרגע".

שיקגו נפרדה רשמית מדל נגרו

ויני דל נגרו ספג הרבה ביקורת בחלק הראשון של העונה, אבל ההתאוששות של שיקגו בחלק השני של העונה העניקה למאמן שקט תעשייתי מסוים. ההעפלה לפלייאוף נטעה תחושה כי דל נגרו ימשיך על הקווים ביונייטד סנטר, אולם היום (שלישי) ערכה הנהלת הבולס מסיבת עיתונאים בה הודיעה על פיטוריו של דל נגרו.

המאמן החזיק בחוזה לשלוש שנים, אולם שחקני הבולס יצטרכו להתרגל מעתה למאמן אחר. "זאת תמיד החלטה קשה כשמפטרים מישהו", אמר סנטר הבולס ג'ואקים נואה, "אני למדתי הרבה מוויני והייתה לנו הופעה טובה בפלייאוף יחד איתו. לאמן את הבולס זאת עבודה קשה, יש המון דרישות וציפיות. אני מאחל לו כל טוב, הוא איש טוב. הוא פיתח שחקנים פה, ואני בטוח שלא ייקח לו זמן למצוא עבודה אחרת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully