וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א לשחקנים: "מכרתם את המשחק"

למרות ה"עזרה" למכבי חיפה במאבק עם הפועל ת"א, האוהדים זעמו: "ביישתם את הסמל". אלישע לוי: "הלחץ עבר להפועל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

מי שהתאכזבו מאוד הערב (שני) מהפסדה של מכבי תל אביב 2:0 למכבי חיפה בבלומפילד היו דווקא אוהדי הקבוצה, שלא אהבו את יכולת השחקנים. למרות שההפסד עזר למכבי חיפה במאבק האליפות שלה נגד היריבה העירונית הפועל תל אביב, היו לא מעט צהובים שיצאו מהמשחק כעוסים ובסיום המשחק התגודדו מספר אוהדי מכבי תל אביב ליד אוטובוס השחקנים וצעקו להם: "ביישתם את הסמל, מכרתם את המשחק, בושה וחרפה". יש לציין שכבר במהלך המשחק שרו אוהדים רבים בצהוב "ביזיון, ביזיון" לכיוונם של שחקני הקבוצה והם ליוו את ירידת הקבוצה למחצית בשריוקת בוז.

אלישע: "לא היה להם סיכוי"

"באנו בידיעה שאנחנו חייבים לנצח", סיכם אלישע לוי בצד הירוק, "כל הלחץ היה עלינו עם שלוש נקודות ושבעה שערים פחות. זה היה משחק טוב מאוד, חבל שלא ניצלנו יותר הזדמנויות, עכשיו אני חושב שהלחץ עובר להפועל. חששנו מאוד מפני שבבלומפילד לא קל לשחק, כל משחק מתפתח בצורה שונה, ובצורה שאנחנו שיחקנו לא היה להם סיכוי. אני שמח, אבל עכשיו אנחנו צריכים לנצח את בית"ר וגם את בני יהודה. מצידי אני תמיד אופטימי למרות שהמצב לא קל, צריך להמשיך לנצח".

עלי עוסמאן, שהציג יכולת מצוינת ובישלך את השער הראשון: "שיחקנו מצוין, גם אם היה נגמר 0:1 בסוף, וגם אם בסוף העונה האליפות תוכרע על הפרש שערים, אני חושב שעשינו עבודה טובה. אנחנו אלה שהפכו את המשחק לקל עוד בהתחלה. כמובן שאני מקווה להשתייך לנבחרת בעתיד, כל שחקן רוצה להיות חלק מהנבחרת".

מספר סקאוטים שהגיעו לאצטדיון עקבו בין היתר אחרי שלומי ארבייטמן. מדובר בנציגים של טימישוארה הרומנית וגנט הבלגית. יניב קטן הוחלף בדקה ה-75 מכיוון שהוא עדיין סוחב פציעה. בסיום המשחק נכנס מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, לחדר ההלבשה של חיפה יחד עם עוזרו טל בנין. השניים שוחחו עם המאמן אלישע לוי.

נמני" אף אחד לא עשה בכוונה"

כמו אוהדי קבוצתו, גם מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, ירד כעוס מאוד לחדר ההלבשה, לא החליף מילה עם השחקנים ואמר להם אחרי כמה דקות: "עופו מהר חזרה לדשא". אחרי המשחק אמר: "צריכים להגיד את האמת, הקבוצה הטובה ניצחה. העובדה שניצחנו אותם העונה לא עמדה לטובתנו. לא אהבתי לראות את מה שקרה על המגרש, אבל הם עדיין השחקנים שלי. אני בטוח שהם עשו את המקסימום, שום דבר לא נעשה בכוונה, זה רק כדורגל. יש פה הבדלי רמות, והיום לא הלך לנו".

נמני נשאל לגבי הדרבי הקרוב ביום שבת, והוסיף: "אנחנו כבר עם הפנים קדימה, אל המשחק ביום שבת, כי המטרה שלנו מתחילת העונה היתה להיות באירופה ואנחנו כרגע שם, אבל עדיין לא הבטחנו את מקומנו וזה יהיה עד הרגע האחרון. נצטרך לפקס את עצמנו ולאסוף את עצמנו, כי נשארו לנו 180 דקות והשחקנים יצטרכו לתת מאמץ עילאי כדי שנצא עם המטרה הזאת ביד. מכל דבר בחיים אפשר לעשות סוויץ', יש הפסדים כואבים, וקבוצות יוצאות ממשברים יותר גדולים. נצטרך לתת את המקסימום בזמן שנותר".

לירן שטראובר: "אני לא יודע אם זה המשחק הכי חלש שלנו העונה, מכבי חיפה היו יותר טובים וניצחו. חבל שלא עשינו את הדברים יותר נכון. דווקא פתחנו טוב, הלך לנו טוב בהתקפות הראשונות. משום מה היה איזשהו רפיון בהמשך, ונצטרך להסיק את המסקנות ולהתקדם הלאה".

השוער נשאל לגבי אוהדי הקבוצה, שקיללו וצעקו לשחקנים כי הם מביישים את הסמל, ואמר: "הם צודקים. אני מתבייש שהפסדתי בצורה כזאת, אבל כמה שנתבאס ונתבייש, זה לא יעזור. אנחנו שחקנים מקצוענים ואף אחד פה לא התעסק במכירה. אנשים פה רצו לנצח, אני לא מכיר שחקן אחד בקבוצה שלא רצה לנצח.

לבסוף התייחס שטראובר לדרבי, וסיכם: "נצטרך לעשות חושבים, אנחנו השחקנים, בינינו ובין עצמנו. יש לנו עוד משימה להבטיח את המקום השלישי, שזה הכי חשוב מבחינתנו, ונצטרך להיראות הרבה יותר טוב. נצטרך לעשות את הסוויץ' הזה מהר מאוד, נגיע מחר לאימון ונתחיל להתכונן".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully