וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפשיץ: "אנחנו במצב לא נעים"

3.5.2010 / 22:06

רכז הפועל חולון התקשה לעכל את ההפסד לנהריה. קטש אחרי ה-81:92 על אשקלון: "באנו עם האנרגיות הנכונות. זה רק צעד"

כדורסל טוב מאוד הציגה הערב (שני) הפועל גלבוע/גליל עליון בנצחונה 81:92 על עירוני אשקלון בגן נר. הקבוצה של עודד קטש אמנם לא ממש דייקה מבחוץ, אך חיפתה על כך עם שלל אסיסטים, משחק קבוצתי ויעיל, ואחוזים טובים ל-2. הצפוניים עולים ל-0:1 בסדרת הפלייאוף העליון, במשחק שיכול היה להיגמר גם בהפרש גבוה הרבה יותר.

"באנו עם האנרגיות הנכונות", אמר מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, עם תום המשחק. "הכנסו כמה דברים לפני הפלייאוף והוצאנו לפועל את מה שרצינו. הצלחנו יחסית טוב, אני מאוד שמח על איך שהשחקנים שלי הגיבו למשחק הזה. ברור שבחוץ זה לא יהיה אותו דבר, ושזה הפך לחד צדדי באיזשהו שלב לא אומר שזה יקרה שוב. זה רק צעד קטן, יש עוד הרבה".

אלישי כדיר, שהמשיך את הכושר האישי המצוין בו הוא מצוי עם 18 נקודות באחוזים טובים, הוסיף: "כמה פעולות שעודד (קטש) וליאור (ליובין) תרגלו במהלך השבוע הצליחו ברבע הראשון. אני שמח ששמרנו על היתרון. חשוב לדעת שזה המשחק הראשון ויש עוד הרבה. זה ממש לא הולך להיות קל. אשקלון היא קבוצה מאוד טובה עם שחקנים טובים. אנחנו צריכים להיערך לכמה מהלכים שלהם, ואני מקווה שנמשיך להיות אגרסיביים ולנצח במשחק הבא".

מנגד, אריאל בית הלחמי ידע שלקבוצתו ממש לא הגיע לנצח הערב. "ההופעה שלנו בחצי הראשון היתה לא טובה. היינו מאוד כבדים יחסית אליהם", אמר מאמן עירוני אשקלון. "נצטרך לבוא ביום חמישי ולהראות דרך אחרת. חבל שככה נראנו. הסכמנו בינינו שאחרי שהמשחק הזה נגמר נשכח ממנו. נעבוד עכשיו על כל הדברים שצריך. חלק מהשחקנים לא הופיעו היום, אבל אני מאמין שתהיה סדרה ארוכה".

"זאת סדרה פתוחה ואין מקום לחגיגות"

שמחה גדולה נרשמה בנהריה, שניצחה הערב את 68:73 במשחק הראשון בסדרת הפלייאוף התחתון את הפועל חולון, והתקרבה להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגת העל. מאמן נהריה, יעקב ג'ינו אמר בסיום: "כשבאים לסדרה כזאת צריך להיות מוכנים למלחמה מנטלית. השחקנים כבר אמרו שהם מכירים מצוין אחד את השני טקטית. חולון שיחקו כמעט מושלם במשך שלושה רבעים. יש דינמיקה למשחק ודברים הלכו לכיוון שלהם".

ג'ינו התייחס גם ליריבה שמולו, ולכבוד שהיא מקבלת: "יש באז תקשורתי סביב חולון והרצון להשאיר אותה בליגה. אני מאוד חששתי מכך אבל השופטים היו מצוינים היום. לשמחתי לשחקנים שלי היה היום מספיק סבלנות ומספיק אופי כי חולון באו מאוד מוכנים. בשבילי קבוצה נמדדת במספר אסיסטים ולאחר שהם הובילו עלינו בפרמטר הזה במחצית. יש לנו יתרון של משחק אבל זאת סדרה פתוחה ואין מקום לחגיגות. מגיע המון קרדיט לשחקנים אבל זה רק צעד ראשון".

מנגד, בנוהל שנהפך מוכר השנה, מאמן הפועל חולון, מיקי דורסמן שוב לא הופיע למסיבת העיתונאים בפעם השלישית העונה, והקבוצה צפויה לקבל קנס כבד מהמנהלת. ליאור ליפשיץ, התייצב במקומו ואמר: " אנחנו שיחקנו כמעט מושלם עד אמצע הרבע הרביעי. מגיע כל הכבוד לנהריה שלא הרימו ידיים והראו אופי. אני יכול להגיד שאנחנו במצב לא נעים אבל אני מאמין בחבר'ה וכשנכנסתי לחדר ההלבשה ראיתי את כולם עצובים".

על ההמשך אמר ליפשיץ: "אני מאמין שאפשר לחזור ואני בטוח שכולם מאמינים בזה. יש לנו את הצוות הכי טוב והכי נכון להרים אותנו למעלה. אני כשחקן מסתכל על הדברים החיוביים. אני ספורטאי ולעולם לא ארים ידיים. יש לנו נסיעה ארוכה לחשוב על מה שקרה לנו ברבע האחרון. אנחנו נישאר ביחד ונכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר למשחק השני. אני חושב שכולנו לקחנו את זה קשה ולא רק מיקי. אני יודע כמה חשובה לו ההצלחה של המועדון. מיקי הוא לא איש שמוותר הוא כבר חושב על הפתרונות למשחק הבא ואנחנו ננסה לתת לו את האנרגיות והאמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully