וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: גליל עליון הדהימה את מכבי ת"א וזכתה באליפות

אחרי 3 שנים רצופות בהן זכתה באליפות המדינה לנוער, הפסידה מכבי ת"א בגמר 76:71 לגליל עליון המפתיעה, שחגגה אליפות

יותם רונן

תקציר באדיבות ספורט 5

איזה יומיים עוברים על שמעון מזרחי. רק אתמול (ראשון) נחלה מכבי תל אביב הפסד סנסציוני מול בני השרון במשחק מספר 1 של סדרת הפלייאוף העליון בליגת העל, והערב הוא ראה את קבוצת הנוער של המועדון מפסידה לראשונה מזה שלוש שנים את האליפות, כשנכנעה לקבוצה המפתיעה של הפועל גליל עליון 71:76. גליל הגיעה לגמר אחרי ניצחון מרשים מאוד על מכבי חיפה החזקה, והערב היא השלימה את העונה החלומית שלה, עם תואר ביד.

קבוצתו של אריק ג'מייטיס עלתה כפייבוריטית, אבל כבר מהפתיחה קיבלה פייט מהיריבה שלה. גליל עלתה עם חמישייה נמוכה מאוד ומהירה שהקשתה על הצהובים. זלמנוביץ' ניצל את יתרון הגובה שלו מול ההגנה הרכה של גליל, ומכבי עלתה כבר ליתרון 5, אבל שלשה עם הבאזר של סיום הרבע הראשון, בחסותו של שטראוס, שמרה את גליל במשחק.

ברבע השני הצליחה מכבי לבצע בריחה, בעיקר בזכות יכולה טובה של אוראל לב, וירדה ביתרון 6 בסיום המחצית, אבל מאור פתח את הרבע השלישי עם חדירה נהדרת ויחד עם שלשה של וסרמן הביא את גליל לפיגור נקודה בלבד. לב שוב המשיך להיות פעיל מאוד והעלה את הצהובים עד יתרון 47:54. גליל עוד צימקה, אבל שלשה של שטרקמן הורידה את הצהובים ביתרון 8 בסוף הרבע השלישי.

גליל לא אמרה את המילה האחרונה, ועלתה עם הרבה אנרגיה, כשבר מאור משווה את התוצאה ל-60:60. מכבי נלחצה, ומנגד השלשות של הגליל, שעד כה הלכו החוצה החלו לצלול פנימה, בעיקר מידו של אלגלי שקלע רק נקודה בחצי הגמר, אבל התפוצץ ברבע האחרון, והעלה את קבוצתו ל-66:73. שמחוני בשלשה ענקית, דקה לסיום הוריד ל-3 בלבד, אבל ניסיון שלשה נואש של הצהובים בהתקפה האחרונה שלהם לא פגע בכלום, וגליל חגגה אליפות מדהימה.

קלעו להפועל גליל עליון: בר מאור 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, יניב שטראוס 11 ו-7 ריבאונדים, תום מעיין וניר וסרמן 9נקודות כל אחד, מיכאל אלגלי 8, רן כהן 7, טל בן צבי 6, ניצן מדר 4, עטר צלצר ומתן סעיד 1 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: אוראל לב 21 ו-6 ריבאונדים, תמיר שמחוני 14 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, יונתן שטרקמן 12, אקסל וואן אוורקרק 9, שון לבנובסקי 7, תומר בר-אבן 6, מיכאל זלמנוביץ' 2.

"עם החבורה הזאת, אי אפשר שלא להאמין"

בסיום המשחק החלו שחקני הגליל לחגוג את התואר, והתחבקו זה עם זה, אל מול שחקני מכבי תל אביב המאוכזבים. מאמן הגליל, זיו ברתנא היה נרגש במיוחד: "החבר'ה באו ליהנות, היה כיף. ידעתי שאנחנו גם יכולים לקבל 30 הפרש, אבל עם החבורה הזאת אי אפשר שלא להאמין. אם יש מגיע אז מגיעה לילדים האלה, הם מיוחדים. נחמד לקחת תארים, אבל זו לא המטרה העיקרית. מסורת יש בגליל הרבה לפני, וזה כבוד להיכנס ולאמן במערכת המדהימה הזאת".

מאמן מכבי תל אביב, אריק ג'מאייטיס היה מאוכזב מאוד בסיום, וניסה להסביר כיצד הפסיד לקבוצה האנדרדוגית: "ברבע האחרון שיחקנו פחות מסודר, נכנסו לקצב שלהם, איבדנו את היתרון ומפה הדרך להפסד קצרה". ג'מייטיס המשיך ואמר: "השחקנים רצו, גם היריבה היא קבוצה מצוינת, והיא ניצחה. רצינו דאבל, אבל זה הספורט".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully