וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה גברה 1:4 על טנריפה, הפער עומד על 4 נק'

האלופה נלחצה בקאמפ נואו מול האורחת מהתחתית לפני שמסי (17, 90), בויאן (63) ופדרו (77) סידרו לה ניצחון יקר

המחזור ה-36 בספרד נפתח הערב (שלישי) ללא תזוזות בצמרת הטבלה, בסיומה הגדילה ברצלונה זמנית את יתרונה בפסגת הטבלה לארבע נקודות עם ניצחון ביתי 1:4 על טנריפה. כדי להחזיר את הפיגור שלה מהאלופה לנקודה בודדת, שני מחזורים לסיום העונה, ריאל מדריד תהיה חייבת לנצח מחר במבצר של מאיורקה. בהמשך הערב, גברה ולנסיה 1:3 על חרז, הבטיחה מעשית את המקום השלישי וככל הנראה חרצה את גורל יריבתה לרדת לליגה השניה.

המבחן הבא של ברצלונה יגיע ביום ראשון ברמון סאנצ'ז פיחואן של סביליה, שנמצאת חזק במאבק על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, כשריאל תארח את בילבאו במטרה לדחות את ההכרעה למחזור הנעילה, בו בארסה תארח את ויאדוליד, וריאל תתארח במלאגה.

ברצלונה - טנריפה 1:4

בארסה חזרה לעצמה אחרי ההדחה מליגת האלופות עם 1:4 מצוין על ויאריאל במדריגל בשבת, ולפחות בפתיחה היא נאלצה לעבוד קשה גם מול האורחת מהאיים הקנריים, שנאבקת על חייה בתחתית. פפ גווארדיולה לא ויתר על צ'אבי הפצוע שפתח למרות הכאבים ברגלו, והחזיר להרכב את זלאטן איברהימוביץ' על חשבונו של פדרו. בדקה ה-17 סיפק החלוץ השבדי את הסחורה כשהוריד בראשו הגבהה של דני אלבז לעבור של לאונל מסי שדחק מקרוב פנימה לרשת.

אבל טנריפה, שעדיין נמצאת מתחת לקו האדום למרות ההתאוששות המרשימה שכללה ניצחון על סנטאנדר במחזור הקודם ושלושה נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, השיבה מלחמה וחילצה שער שוויון מדהים בדקה ה-39, כשקרלס פויול איבד כדור לדניאל קומה, שבישל נהדר לרומאן, המושאל מאספניול, שהכניע את ואלדז בקלות וקבע 1:1.

במחצית עבר גווארדיולה למערך של ארבעה חלוצים כשהכניס את פדרו במקומו של ג'ראר פיקה, ובדקה ה-63 גם הגשם הכבד בקטלוניה לא עזר לטנריפה, כשדני אלבז הכניס כדור עומק מדויק לבויאן שלא התבלבל וקבע 1:2. שתי דקות לאחר מכן הגיע החילוף הקבוע של איברהימוביץ', שהוחלף על ידי סרג'יו בוסקטס, אבל המכונה של בארסה המשיכה לעבוד, ומסי סידר לפדרו את השלישי בדקה ה-77, ודני אלבז הוסיף בישול נוסף למסי בתוספת הזמן שאיפשר לארגנטינאי לקבוע את תוצאת המשחק.

ולנסיה - חרז 1:3

נועלת הטבלה גילתה בשבועות האחרונים סימני התאוששות מרשימים, אך הקאמבק כנראה לא יספיק על מנת להישאר בליגה. הקבוצה האנדלוסית הקטנה הפסידה במסטאייה ובסיטואציה מסוימת תוכל לרדת כבר בתום משחקי יום רביעי. חרז נתנה כהרגלה מאבק ואף עלתה ליתרון בדקה ה-37 כשאמיליאנו ארמנטרוס סיים מתפרצת עם בעיטה לרשת של סזאר. ולנסיה השוותה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מבעיטה חופשית מושלמת של חואן מאטה. 13 דקות בתוך המחצית השנייה השלים מאטה צמד מבישול של דויד סילבה, שהיה חתום בעצמו על השער השלישי בדקה ה-68. חרז איבדה את המגן, חואן לואיס רדונדו, שהורחק בצהוב שני בתוספת הזמן. בעקבות הניצחון, ולנסיה הבטיחה מעשית את המקום השלישי המוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות.

משחקים נוספים:

אלמריה - ויאריאל 2:4
לאלמריה: אלברט קרוסאט 14, אוצ'ה 29 ו-42, פבלו פיאטי 90. לויאריאל: איבן מארקנו 54, אריאל איבגזה 66.

חטאפה - ספורטינג חיחון 1:1
לחטפאה: רוברטו סולדאדו 47. לחיחון: מיגל דה לה קואבס 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully