וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארשבין: "בקיץ אני עובר לברצלונה"

כוכבה הרוסי של ארסנל טוען כי הוא וגאל קלישי בדרך לקאמפ נואו: "הראיתי להם שאני הדבר האמיתי, הם רוצים להחתים אותי"

חלוץ ארסנל אנדריי ארשבין טוען כי הוא בדרך לברצלונה. כוכב התותחנים כבר הביע בעבר את רצונו לעבור לאלופת ספרד, אבל הפעם הוא כבר טוען כי הוא וחברו לקבוצה גאל קלישי בדרך לשם.

"בקיץ אני עובר לברצלונה", הצהיר ארשבין, "תמיד חלמתי לעבור לספרד ולשחק עבור הקבוצה הטובה בעולם. הם לא היו בטוחים לגביי כששיחקתי ברוסיה, אבל עכשיו הראיתי להם שאני הדבר האמיתי, ואני יודע שהם מוכנים להחתים אותי.

"אני רוצה לשחק בקבוצת צמרת ולנסות לזכות בכל תואר ואתגר", המשיך ארשבין, "הכי חשוב זה לנצח. אני רוצה לשחק עבורם, וזה דבר שלעולם לא ישתנה. אני יודע שגם גאל קלישי מאוד רוצה לשחק שם, ואנחנו נסתדר מצוין ביחד בקבוצה הזו".

ומה לגבי התחרות שמצפה לו על ההרכב בקאמפ נואו? "יהיה קשה להתחרות על מקום בהרכב מול צ'אבי ואינייסטה, אבל אני מעוניין בתחרות, לא בקבוצה שהדרך שלי להרכב סלולה".

ונגר: "שחקן או שניים יעזבו"

בינתיים מאמן הקבוצה ארסן ונגר מבקש מההנהלה ומהאוהדים להמשיך לבטוח במדיניות הרכש שלו. ונגר נוטה בדרך כלל לא לשתף פעולה עם מדינות הבזבוזים של הקבוצות הגדולות (למרות חריגות נדירות מדי פעם), ולא רק בגלל אילוצים כלכליים של המועדון, אלא כחלק מאג'נדה. גם הקיץ הוא לא צפוי לשפוך מיליונים, כשעל הפרק שחקנים צנועים יותר כמו מרואן שמאק מבורדו, לואיס סוארז מאייאקס ובלם פאלרמו סימון קייאר.

"האוהדים ייאלצו לבטוח בנו", אמר ונגר, "ההיסטוריה מוכיחה שעד עתה אנחנו פועלים די טוב בשוק ההעברות. כשקנינו בקיץ את תומאס ורמאלן, אף אחד לא הכיר אותו. אנחנו תמיד מקווים שהשחקנים שנביא יהיו אינטליגנטיים, סבילים וישיוכלו לדאוג לעתידו של המועדון".

ומה לגבי השמועות על עזיבתו הצפויה של פאברגאס ושאר כוכבי הקבוצה? "אחד או שניים יעזבו, כמו בכל שנה, אך המטרה היא לשמור על הסגל", אמר ונגר, "יש לקבוצה הזו עתיד, אני מאמין בה מאוד. זה תמיד מאכזב לא לזכות באליפות, אבל אני חושב שהפציעות והחיסורים פגעו בנו בצורה אנושה בשלבי ההכרעה. הצלחנו העונה מעבר לציפיות של הרבה אנשים, אבל זה עדיין לא מספיק טוב, כי המטרה היא לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully