וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלנסי: "יש לחץ ונתמודד איתו"

3.5.2010 / 9:59

לאחר שהדהימו את מכבי תל אביב, סם קלנסי ובני השרון מביטים קדימה: "לא יודע ולא אכפת לי מה היה בשנה שעברה עם אשקלון"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שנה אחרי שאיבדה את הביתיות במשחק הבכורה של פלייאוף 2009 לעירוני אשקלון, הפסידה אמש (ראשון) מכבי תל אביב את המשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף 99:89 לבני השרון. בניגוד לאשקלון, שם כמעט ופתחו בחגיגות ההעפלה לפיינל פור אחרי הניצחון הראשון ונשארו לראות את המשחקים מהבית, בבני השרון יודעים שהסיפור עוד רחוק מלהסתיים. במהלך כל השבוע שקדם למשחק החדירו בקבוצה את האמונה לשחקנים שניתן לנצח, ובקבוצה עדיין מאמינים שאפשר להשלים את אחת ההפתעות הגדולות בתולדות הכדורסל הישראלי.

"אני משחק כל משחק בשביל לנצח. אני לא עולה על הפרקט בשביל להפסיד", התייחס סם קלנסי למשחק, שביחד עם רון סטיל היה גיבור הניצחון אמש, "מה שהיה שונה מהמשחק הקודם שלנו נגד מכבי היה רון סטיל. רון הריץ אותנו, הוא היה הגורם לכך ששיחקנו כמו ששיחקנו והם לא ציפו שנשחק ככה. רצינו את המשחק הזה ולמדנו מטעויות שלנו בעבר. למדנו איך לנצח משחק צמוד ואיך לשמור על יתרון. זה המשחק הראשון מאז שאני פה שהובלנו בפער ולא ויתרנו על היתרון. אני חושב שעצרנו את התקפות המעבר שלהם וזה היה דבר חשוב עבורנו".

בבני השרון ינסו כבר היום להוריד את השחקנים לקרקע. מה שעוזר למאמן דן שמיר לשמור על אופטימיות היא העובדה שמלבד שון ג'יימס, כל אחד משחקניו הוא בעל ניסיון במעמדים הגדולים, ובקבוצה מאמינים שיוכלו להביא את עצמם באותה היכולת למשחק השני בהרצליה, "אני לא יודע מה היה בשנה שעברה עם אשקלון ולי אכפת מאשקלון", המשיך קלנסי בהתייחסות לעונה שעברה, " מי שראה את המשחק הראשון לא יכול להגיד שאין לנו סיכוי. ברור שיש לחץ ואנחנו נתמודד איתו". קוקי בלצ'ר שמיעט לשחק בשל פציעה, צפוי לחזור לכושר עד למשחק ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully