וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן לאציו: "האוהדים השפיעו עלינו קצת"

ג'ובאני לופז התייחס כמובן לצהלת הקהל בהפסד לאינטר. מנהל רומא: "המפסידים האמיתיים הם הספורט והכדורגל האיטלקי"

קשה היה לטעות אמש (ראשון) לגבי ההפסד של לאציו 2:0 לאינטר במסגרת המחזור ה-36 של הליגה האיטלקית. התכולים על המגרש התקשו לתפקד לאור הלחץ הרב שהופעל עליהם מכיוון אוהדי הקבוצה. המחזה הביזארי בו אוהדי לאציו שמחים אחרי שני הכיבושים של אינטר (וולטר סמואל וטיאגו מוטה) לא נעלמו מעיניהם של אף אחד בכדורגל האיטלקי ומחוצה לו.

בקבוצה מעיר הבירה מודעים לעובדה שההפסד לא הגיע בגלל תצוגת כדורגל גדולה של הנראזורי, אלא לאור העובדה שהקהל של לאציו ביקש ואף דרש שהקבוצה תפסיד כדי לא לשרת את היריבה העירונית השנואה, רומא, במאבק האליפות שלה.

"האם ההתנהגות של האוהדים השפיעה על השחקנים", נשאל עוזר מאמן לאציו ג'ובאני לופז. "במידה מסוימת כן", הודה מחליפו של המאמן המושעה אדי ראחה. "ניסינו במהלך השבוע החולף לבודד את עצמנו מהסביבה הקרובה, אבל זה לא היה קל. הצוות המקצועי היה בפוקוס במה שמתרחש על המגרש, אבל גם אנחנו הבנו מה קורה כאשר הקהל הריע בשער הראשון של וולטר סמואל".

מי שעוד כמובן לא אהבו בלשון המעטה את ההפסד האולי מכוון של לאציו, הם פרנסי רומא. "מעולם לא חשבתי שהעיניים שלי יהיו עדות לדבר כזה", נפעם מנהל רומא ג'יאן פאולו מונטאלי. "אף פעם לא דימיינתי זאת, אפילו לפני שריקת הפתיחה של המשחק. אני חושב שבמשחק הזה אינטר והמאמן שלהם פשוט הובכו. עם זאת, אי אפשר להאשים את אינטר, אין להם שום יד בעניין, אבל אני מרגיש שהפסדנו הרבה. לאציו הפסידה, אבל המפסידים האמיתיים הם הספורט, ומעל הכל הכדורגל האיטלקי".

מנהל אינטר: "האוהדים שלנו מתואמים עם האוהדים של לאציו"

מי שניסה לטייח בצורה די פאתטית את העובדה שלאציו לא ממש התאמצה במשחק ואת העובדה שאוהדיה ממש חגגו לאור ההפסד הוא מנהל אינטר מרקו בראנקה. "האוהדים של שתי הקבוצות (אינטר ולאציו) מתואמים כבר שנים", אמר.

"כמובן שהיינו עייפים אחרי המשחק שלנו נגד ברצלונה, אבל הבחורים עשו עבודה טובה", הוסיף בראנקה. "ז'וזה מוריניו והצוות שלו יודעים כל העת מה לעשות. אנחנו חייבים להמשיך באותו הקצב כדי לזכות בשלושת התארים (אליפות וגביע איטליה וליגת האלופות)".

כשנשאל בראנקה לפשר השמועות והידיעות על המגעים המתקדמים שמנהל מוריניו עם ריאל מדריד, ענה המנהל: "אותם הסיפורים היו גם בקיץ הקודם. אנחנו שמחים איתו והוא שמח להיות פה. מוריניו רחוק מאינטר זה משהו שאי אפשר לחשוב עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully