וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אינדפנדיינטה נפרדה ממאבק האליפות

השדים ספגו הפסד ביתי, 3:2 לבוקה ומרוחקים חמש נקודות מאסטודיאנטס, שניצחה את צ'אקריטה. ארחנטינוס עדיין בתמונה

מאבק האליפות המרתק בטורניר הקלאוסורה 2010 מגיע לסיומו ולשיאו, כאשר שני מחזורים לסיום העונה הצטמצמו מספר הקבוצות שמריחות את התואר לשתיים בלבד - אסטודיאנטס וארחנטינוס ג'וניורס. אינדפנדיינטה, שספגה הפסד ביתי, 3:2 לבוקה ג'וניורס, יכולה להגיד שלום לאליפות, כיוון שהיא, כמו גודוי קרוז שגם הפסידה, מרוחקות כבר חמש נקודות (כשנותרו שש בקופה) מהמוליכה.

אינדפנדיינטה - בוקה ג'וניורס 3:2

הקבוצה של אמריקו גאז'גו עלתה לשחק אחרונה במחזור, כאשר היא ידעה שהיא חייבת ניצחון על מנת לשמר את הסיכוי שלה לתואר, אלא שלאחר ההפסד הוא הפך לקלוש מאוד. מאז חילופי המאמנים בבוקה - רוברטו פומפיי במקומו של אבל אלבס - הקבוצה הצהובה-כחולה עושה דברים יפים, והלילה (בין ראשון לשנים היא השיגה ניצחון חוץ ענק, שבין היתר תקע מסמר ענק בחלומות האליפות של השדים האדומים.

דווקא הפתיחה הייתה של הקבוצה הביתית שעלתה ליתרון בדיוק לאחר חצי שעה של משחק, משער של איגאנסיו פיאטי אחרי בישול יפהפה של לוקאס מארקה. אלא ששתי דקות בלבד לאחר מכן, לוסיאנו מונסון איזן ובדקה ה-38 קבע מרטין פאלרמו מהפך. שלוש דקות לסיום, חלוץ בוקה פאבלו מאוצ'ה הגדיל את היתרון ל-1:3 והורחק בכרטיס אדום. שערו של לאונל נונייז בסיום לא עזר במאום. אינדפנדיינטה, שהתואר האחרון שלה היה ב-2002, תנסה להתנחם בכדורגל היפה שהיא הציגה ובכך שהייתה קרובה. אולי בעונה הבאה.

צ'אקריטה ג'וניורס - אסטודיאנטס 2:1

מחזיקת גביע הליברטדורס, שרוצה לזכות בו בפעם השנייה ברציפות, הוכיחה שוב כמה שהיא קבוצה עמידה, וניצחון החוץ מציב אותה בעמדה טובה לזכות בתואר. הקבוצה של אלחנדרו סבאלה נקלעה לפיגור בדקה ה-19 משער של עומאר זריף. בדקהה-31 ליסנדרו לופז מצ'אקריטה הורחק באדום ומכאן התהפך המשחק. זה החל עם פנדל מוצלח של מאורו בוסלי בדקה ה-32 והמשיך עם שער של כריסטיאן סז'איי (35), שהפכו וקבעו שלוש נקודות לקבוצה מלה פלאטה. בשבוע הבא תארח אסטודיאנטס את רוסאריו סנטראל ואילו במחזור האחרון היא תצא למשחק חוץ לא קשה במיוחד בסנטה פה אצל קולון. הכל תלוי בידיים שלה.

סן לורנצו - ארחנטינוס ג'וניורס 2:1

היחידה שעדיין ממשיכה לקרוא תיגר במאבק האליפות היא ארחנטינוס. הקבוצה של קלאודיו בורגי יצאה למשחק חוץ לא קל בנואבו גסומטרו ושבה משם עם שלוש נקודות יקרות, שמשאירות אותה רק נקודה אחת בפיגור מאסטודיאנטס. אמיליאנו אלפארו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-40, שנשמר עד הדקה ה-60, אז איזן אימסעל סוסה. סוסה היה גם אחראי לשער הניצחון הדרמטי דקה לסיום. דמיאן מרטינז מסנלו ספג אדום בדקה ה-90. במחזור הבא תארח הקבוצה את אינדפנדיינטה במשחק לא קל, כאשר במחזור הסיום תתארח אצל הורקאן.

משחקים נוספים:

בנפילד - הורקאן 0:1
מקסימליאנו לאסו (59).

קולון סנטה פה - אתלטיקו טוקומן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully