וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "כל הקבוצה שיחקה רע מאוד"

למרות ה-2:3 הדרמטי, יודע שחקן ריאל שזה עלול לא להספיק במאבק. פלגריני: "נכריח את ברצלונה לזכות עם 99 נקודות"

היא אולי לא הקבוצה הכי מוכשרת, הכי נוצצת או הכי טקטית, אבל אין ספק שריאל מדריד היא קבוצה מרגשת. הכי מרגשת. אולי זה תלוי בעצם את מי שואלים, כי אחדים יאמרו שזו אלילת המזל שמשחקת תפקיד רב בשרות הבלאנקוס.

הקבוצה של מנואל פלגריני הייתה חייבת אמש (ראשון) ניצחון בכל מחיר, כדי לצמצם את הפער בחזרה מברצלונה (שגברה 1:4 על ויאריאל בחוץ ביום שבת) לכדי נקודה אחת בלבד. אבל הבלאנקוס שוב התקשו בסנטיאגו ברנבאו, נקלעו לפיגור פעמיים מול אוסאסונה, ובכל זאת ידעו לחזור למשחק ולנצח 2:3 בצורה דרמטית בדקה ה-89, משער של מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו, ה-22 שלו העונה.

מי שציין מאורע משמח, מלבד הניצחון כמובן, הוא מגן הקבוצה סרחיו ראמוס. האחרון, שהצטרף אליה כבר לפני שש שנים, ציין אמש את ההופעה ה-200 שלו במדי הקבוצה הלבנה, כל זאת כאשר הוא בן 24 בלבד.

רונאלדו: "ברצלונה גדולה, אבל גם גדולות מאבדות נקודות"

"כל הקבוצה שיחקה לא נכון", הלין הפנומן הפורטוגלי על צורת המשחק של הקבוצה. "לדעתי, כל הקבוצה שיחקה רע מאוד. אנחנו לא יכולים לאפשר לקבוצה כמו אוסאסונה להבקיע נגדנו פעמיים ולהציב אותנו בסכנה. אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים, זה לא יכול לקרות שוב כי במקרה אחר אנחנו לא נצליח להתגבר. אם היינו מפסידים במשחק הזה נקודות, היינו מפסידים את התואר". לגבי ברצלונה הוסיף רונאלדו: "היא קבוצה גדולה, אבל גם קבוצות גדולות מפסידות נקודות לעתים. אנחנו חייבים להאמין שזה אפשרי, ואנחנו מצדנו להמשיך לנצח".

פלגריני ניצל שוב, לאחר שער הניצחון של רונאלדו. תיקו בבית לא היה מתקבל בקרב אוהדי הקבוצה, בטח כאשר נקודה הייתה מובילה כמעט בוודאות לאובדן האליפות. "אין ספק שרונאלדו הוא שחקן שעושה את ההבדל", שיבח המאמן הצ'ילאני את הקשר הנפלא. אלא שהוא גם ידע מה הוביל לקושי הרב במשחק. "אוסאסונה היא קבוצה מסובכת", אמר. "הלכנו אחורה בצורה לא נכונה ולפיכך ספגנו שני שערים".

פלגריני מיאן להתנבא מה יקרה בסיום העונה. "זה לא הזמן לעשות הערכות", הוסיף. "כשתסתיים הליגה ננתח את מה שקרה בה. אנחנו נילחם עד הסיום ונכריח את ברצלונה לזכות באליפות עם 99 נקודות".

אז מה עוד נשאר להן עד הסיום

אלא שריאל כבר הפסיקה לחגוג ומתרכזת בהכנות לקראת יום רביעי. הקבוצה הלבנה תצא לאיים הבלאריים, לאחד ממגרשי החוץ הכי קשים העונה, האונו אסטדי של מאיורקה. הקבוצה האדומה ודודו אוואט הפסידו רק פעמיים העונה בבית - לסביליה וברצלונה - כך שחיים קלים הלבנים לא יחוו שם, בטח כשמאיורקה, שבמקום הרביעי, רוצה כל כך את הכרטיס לליגת האלופות. ברצלונה מצידה תארח למשחק קליל את טנריפה בקאמפ נואו.

אם ריאל תעבור בשלום את המשחק ביום רביעי, המחזור הלפני אחרון, שיתקיים בעוד שבוע, עשוי להיות קריטי ומכריע ביותר. בעוד היא תארח בסנטיאגו ברנבאו את אתלטיק בילבאו (שניצחה אותה 0:1 בסיבוב הראשון), תצא בארסה למשחק חוץ קשה בראמון סאנצ'ז פיחואן של סביליה.

מחזור הסיום של הליגה שייערך בעוד כשבועיים יפגיש את ברצלונה ו-ויאדוליד במשחק בקאמפ נואו. ריאל, לעומת זאת, תצא למשחק חוץ קשה באנדלוסיה נגד מלאגה. הקושי הרב במשחק אמור לנבוע מכך שמלאגה מתמודדת נגד הירידה. כרגע האנדלוסים מדורגים מקום מעל הקו האדום בזכות יחס שערים בלבד. אם הם יחלצו וישרדו עוד לפני סיום העונה, הרי שהלחץ יהיה קטן יותר, במידה שהמשחק יהיה קריטי עבורם, כמו עבור ריאל, זו יכולה להיות סוג של מלחמת עולם קטנה - אליפות VS הישארות. מרגש כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully