וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לא הגענו מוכנים ושילמנו על זה"

איתן נוח

2.5.2010 / 23:21

מאמן מכבי ת"א הופתע מההפסד 89:79 לבני השרון בפתיחת הפלייאוף. שמיר דווקא מאופק: "לא סיבה למסיבה. יהיה מעניין"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מי היה מאמין שבתום ארבעים דקות ראשונות ביד אליהו, לוח התוצאות יראה 79:89 לבני השרון, והסדרה תעמוד על 0:1 לזכות הקבוצה של דן שמיר. ובכל זאת, המדורגת שמינית בתום העונה הרגילה הציגה הערב (ראשון) כדורסל מעורר השראה בדרך לניצחון גדול על מכבי תל אביב החלשה, וכעת יתרון הביתיות עובר לשרונים. מה יהיה בהמשך? קשה לדעת. דבר אחד ברור: האלופה נראית פגיעה מתמיד, והפלייאוף רק החל.

שמיר לא יוצא מגדרו

"יש דינמיקה מסויימת לסדרה כזאת, אני לוקח את זה בפרופורציות. זה קרה גם בשנה שעברה ובסוף הסדרה נגמרה בבליץ. מבחינתנו לנצח פה משחק זו בטח לא חגיגה או סיבה למסיבה", אמר בסיום מאמן בני השרון המאופק, דן שמיר, שזכר את הפסדה של מכבי תל אביב לעירוני אשקלון באותו שלב בעונה שעברה. "המטרה שלנו לשחק טוב יותר ממשחק למשחק, ומצפה לנו סדרה יותר טובה ממה שאנשים ציפו. בחצי הראשון, הסיבה שנתנו משחק יחסית טוב, היא ששיחקנו בשליטה ואיבדנו רק שני כדורים. בחצי השני איבדנו יותר כדורים והמשחק הלך למשחק יותר אגרסיבי ופיזי.

"טוב לנצח את המשחק הראשון וזה רק אומר שיהיה יותר מעניין", המשיך שמיר. "אני מקווה שהסדרה תתפתח לסדרה מעניינת. אני מתעסק רק בלעשות את העבודה שלנו. כשאתה משחק נגד מכבי אתה חייב להחליט על כמה דברים שאתה תיקח מהם, וכמה דברים שאתה לא תוכל לקחת, והוצאנו לפועל היום. קבוצות מנצחות בחוץ, זה לא דבר כזה קדוש. הם לא באים לבלגרד ארנה. המפתח הוא להיות מסוגלים לשחק משחק טוב בכל מקום".

פי.ג'יי טאקר, שהתעורר לחיים ברבע השלישי עם דקות מצוינות, גם כן היה ממוקד במטרה עם תום המשחק: "עשינו את העבודה שלנו כמו בכל משחק אבל היום הכל הלך. אין ספק שעמדנו בכל תוכנית המשחק שלנו. אני לא מופתע מזה שניצחנו, אנחנו יודעים שיש לנו ניצחון על מכבי כך שאני רוצה רק עוד. שיחקנו חזק, עצרנו אותם כמעט בכל עמדה. מצד שני, ההתקפה שלנו הייתה מצויינת, ועכשיו צריך רק להמשיך".

גרשון מחמיא לשמיר, לא לשופטים

מנגד, פיני גרשון דאג להחמיא ליריבתו, רגע לפני שתקף אותה ואת השופטים. "לא למדנו לקח מדברים שקרו לנו בעבר. לא באנו מוכנים למשחק הזה ושילמנו על זה. צריך לראות למה היתה הנפילה הזאת, ומה השגיאות כדי שהם לא יברחו לנו בפעם הבאה. הם באו לנצח את המשחק ושיחקו כמו גברים, והניצחון מגיע אליהם. רדפנו אחריהם כל המשחק. חזרנו אבל לא ידענו להשתלט על המשחק. לקחנו זריקות לא טובות, נתנו להם להשתלט על המשחק. זה שהם באו כאנדרדוג למשחק עזר להם והם עשו את זה יותר טוב".

לאחר מכן עבר מאמן מכבי תל אביב לשלב הטענות. תחילה לגבי שיטת הפלייאוף: "השיטה היא לגנוב משחק, להפתיע ולנסות לגנוב לנו את האליפות. אני מאמין שהמשחק הבא יתפתח אחרת וגם התוצאה תהיה אחרת". ואז הגיע שלב השיפוט. "הם בטח לא יכולים להתלונן על מה שהיה פה, אבל אני בטח רוצה להתלונן. יש מספר שופטים טובים והם לא יכולים לשפוט את כל המשחקים, אלא רק אחד".

גיא פניני, מנקודות האור הבודדות של האלופה הערב, הוסיף: "זה מאכזב מאוד. נראה ביום חמישי איך הסדרה הזאת תתפתח. אני לא יכול להגיד מה לא עשינו טוב, נראה מחר מה לא עשינו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully