וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הבקעה ויקנעם/מגידו שמרו על הביתיות

הקבוצה שסיימה ראשונה בליגה מחצה 57:95 את אשדוד בפתיחת סדרת חצי הגמר. 83:91 ליקנעם על קרית טבעון

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית יצאו לדרך הערב (ראשון) עם צמד מפגשים של הטוב מחמישה משחקים, בסיומם נדע מי הן שתי העולות לליגת העל. מ.כ. הבקעה, הפייבוריטית הגדולה של הליגה, הביסה בביתה 57:95 את מכבי אשדוד וגם יקנעם/מגידו עשתה זאת עם 83:91 על הפועל קרית טבעון

מ.כ. הבקעה - מכבי אשדוד 57:95

אחרי שהופתעה במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר מול רמלה, ידעה הפעם הבקעה שאסור לה לפשל ועברה בקלילות את מכשול משחק מספר 1. אשדוד, שזכרה את הביקור הקודם שלה באולם של יריבתה אז הובסה ב-18 הפרש, הצליחה להתגבר על היעדר יתרון הביתיות בסדרה החמה מול הפועל חיפה, אך הערב הושפלה בענק.

נועם מטלון הוביל את הבקעה עם 26 נקודות, כולל 5 מ-5 מחוץ לקשת. גם אדיראן אוטר עם 21 ושבעה ריבאונדים וגרי גנדל עם 14 ושמונה ריבאונדים באו לעבודה. עדי פרג ניסה להשאיר את אשדוד במשחק עם 14 נקודות, אבל לא קיבל עזרה מספקת ולרוני צוקרמן תהיה עבודה רבה לקראת המשחק השני אותו תארח אשדוד.

הפועל יקנעם/מגידו - הפועל קרית טבעון 83:91

המארחים ניצחו פעמיים העונה את היריבים מהקריה ובקלות יחסית. אחרי סדרה מושלמת מול אליצור יבנה שהגבירה את ההתלהבות אצל הקיבוצניקים, עשתה יקנעם/מגידו את העבודה במשחק הראשון ושמרה על יתרון הביתיות שלה מול קרית טבעון.

ההתמודדות הערב הייתה צמודה לכל אורכה, כשיקנעם הצליחה לפתוח פער דו ספרתי רק עם הירידה למחצית, כשהוליכה 34:45. טבעון חזרה עם רבע התקפי טוב לאחר ההפסקה, אך האופי והנחישות של המארחים עשו את ההבדל הפעם. דניס קאר היה מצוין עם 25 נקודות וכך גם מריוס מטלון עם 24, כשאילן נניקשווילי הפעלתן הפעיל אותם עם 13 אסיסטים שהצטרפו ל-19 נקודות. בריאן אוסברי עם 24 וטמיר אריאלי עם 21 היו הקלעים הבולטים של טבעון, כאשר קובי אייזיק הוסיף 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully