וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "ליברפול עשתה כמיטב יכולתה"

קשר צ'לסי לא התרגש מהדיבורים על כך שהסקאוזרס לא התאמצו מולם. פרגוסון: "מה שנשאר לנו זה לנצח בשבוע הבא"

המאבק הגדול בצמרת הטבלה האנגלית קיבל היום (ראשון) זריקת הרגעה רצינית כשצ'לסי ניצחה 0:2 בליברפול משערים של דרוגבה ולמפארד, ושמרה על פער הנקודה ממנצ'סטר יונייטד, שחזרה מסנדרלנד עם 0:1 בזכות שער של נאני. אומנם ההפרש בין שתי המוליכות הוא ניתן למחיקה במשחק אחד, אך הכחולים של קרלו אנצ'לוטי יארחו בשבוע הבא את וויגן למשחק שקשה להאמין שלא תנצח, בעוד סטוק תגיע לאולד טראפורד.

אנצ'לוטי: "עשינו צעד חשוב לעבר אליפות, זה משמח"

חלוץ צ'לסי דידייה דרוגבה הודה שהטעות הקשה של סטיבן ג'רארד, אותה ניצל כדי לכבוש את השער הראשון, עזרה לכחולים לחזור עם שלוש הנקודות. "הוא לא עשה את הטעות הזו בכוונה, אבל אני הייתי בר מזל להיות שם ולנצל את זה לשער", אמר החלוץ מחוף השנהב, "השער הזה נתן לנו ביטחון וזו תוצאה מצוינת בשבילנו". דרוגבה התלונן גם על קיפוח לאחר שלא קיבל פנדל למרות עבירה שביצע עליו לוקאס במחצית הראשונה: "השופט היה צריך לתת לנו פנדל וקשה להתאושש מזה כי היום היה משחק קריטי. לא קל לקבל החלטות כאלה, אבל כשזה פנדל צריך לשרוק".

דרוגבה התייחס גם למצב המצוין של צ'לסי, שהיא עדיין בעלת סיכויים טובים לזכות בדאבל. "חיכינו לרגע הזה הרבה זמן, אבל אנחנו עדיין לא זכינו בכלום. יש לנו את וויגן בשבוע הבא ואנחנו חייבים לנצח אותם. אנחנו מתרכזים רק במשחק הבא".

גם פרנק למפארד, שכבש את השני, התייחס לניצחון החשוב. "ידענו שאסור לנו לשמוט נקודות, כי זה יעביר את המומנטום למנצ'סטר יונייטד", אמר הקשר בסיום. "הגענו למשחק מול ליברפול בגישה הנכונה והגיע לנו לנצח אפילו בתוצאה גבוהה יותר". למפארד התייחס גם לתקופה הקשה שעוברת על ליברפול ודחה דיבורים על חוסר ספורטיביות שלה: "יפה שהקהל שלהם עדיין עומד מאחוריהם. צריך להחמיא לקבוצה על המקצוענות שלה. זה היה שבוע קשה בשבילם אחרי שהודחו מהגביע. הם עשו ככל יכולתם ומגיע להם כל הקרדיט על כך". למפארד דיבר גם על האפשרות שצ'לסי תסיים את העונה כאלופה: "יהיה יפה לעשות את זה בשבוע הבא מול האוהדים שלנו. יש לנו גם את גמר הגביע ואנחנו מאוד נחושים".

אפילו מנג'ר הקבוצה קרלו אנצ'לוטי הרשה לעצמו לשחרר קצת את הרסן: "הניצחון היום היה צעד חשוב במיוחד בדרך אל התואר", אמר האיטלקי. "הגיע לנו לנצח, זו תוצאה פנטסטית אחרי משחק פנטסטי. אנחנו מאוד שמחים, אבל צריך לחכות עד אחרי המשחק מול וויגן". אנצ'לוטי בחר להחמיא כמובן גם לשחקניו ולרוח הקבוצתית: "עבדנו קשה לאורך עשרת החודשים האחרונים. השחקנים שמרנו על אווירה טובה באימונים ועשו עבודה טובה".

מהצד השני, סירב מנג'ר ליברפול רפא בניטז להתייחס לעתידו במועדון. "אנחנו צריכים לדבר על המשחק שהיה פה ולא על כל מיני ספקולציות לגבי העתיד. אני מבין את הדאגה של האוהדים, אבל אני לא מוכן להתייחס לשמועות האלה". כשנשאל שוב לגבי עתידו כעס הספרדי ואמר: "אל תסחפו, מספיק כבר".

בניטז סירב גם להעביר ביקורת על הטעות של ג'רארד: "דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל. זה חבל כי שלטנו במשחק עד אותה הטעות. זה שינה את המשחק וקבע את התוצאה. זה לא הכי טוב שהסגל הזה יכול היה להפיק וזה ברור. ציפינו להיות במקום גבוה יותר בטבלה, אבל היו לנו הרבה בעיות". בניטז ניסה לסנגר על עצמו: "הראתי את המחויבות שלי לקהל ולמועדון בעבר וגם השנה. יש לי עוד ארבע עונות בחוזה ואני מתכוון להמשיך עד הסוף".

פרגוסון: "חשוב לנו לנצח בשבוע הבא"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון נשמע שלם עם העונה של הקבוצה שלו והסתכל בצורה חיובית על המחזור האחרון: "כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא לנצח את המשחק שלנו בשבוע הבא. כמובן שלא אגיד שהתוצאה של צ'לסי מול וויגן היא מכורה מראש או משהו בסגנון. וויגן קבוצה טובה ואי אפשר אף פעם לדעת. כדורגל הוא משחק משוגע".

פרגוסון הציב לשחקניו מטרה: "כל מה שחשוב בשבילנו הוא לנצח מול הקהל הביתי שלנו בשבוע הבא ולשחק בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. זה הישג גדול מבחינתנו ששמרנו על המתח במאבק האליפות עד הרגע האחרון". המנג'ר הסקוטי לא התפעל במיוחד מההופעה של הקבוצה שלו בניצחון על סנדרלנד: "0:1 היא לא תוצאה בריאה בחוץ. זה נבע מיכולת סיום גרועה שלנו. היו לנו הרבה הזדמנויות טובות ואפשר להתנחם בכך שייצרנו אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully