וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי ואוניראה סוגרים על קלוז'

אלופת רומניה גברה 0:1 על בראשוב, ועלתה למקום השני מרחק שלוש נקודות מהמוליכה. בלגיה: 90 דקות לברדה, תיקו גנק

אוניראה אורזיצ'ני, קבוצתו הרומנית של רוני לוי, העפילה הערב (ראשון) למקום השני בטבלה לאחר ניצחון קשה 0:1 על בראשוב. קלוז' וסטיאווה בוקרשט ספגו בסוף השבוע הפסדים לקבוצות תחתית ואוניראה ידעה עוד לפני המשחק כי זו ההזדמנות שלה לשוב למאבק האליפות.

בראשוב הקשתה מאוד את החיים על אוניראה. בדקה ה-53 הורחק מריאן קריסטקו וכעבור תשע דקות ספג גם אזקיאס כרטיס אדום והשאיר את בראשוב בתשעה שחקנים. אוניראה המשיכה להתקשות, אבל בדקה ה-84 הצליח ראול רוססקו המצוין לכבוש את שער הניצחון החשוב. ארבעה מחזורים לסיום העונה, העפילה אוניראה למקום השני והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מקלוז'.

*** ביברס נאתכו לא נכלל בסגל רובין קאזאן, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול אלניה ולדיקווקז במחזור השמיני בליגה הרוסית. גם זאב חיימוביץ' לא שיחק ב-0:0 של טרק גרוזני אתמול מול לוקומוטיב מוסקבה.

*** פיני בלילי שוב לא שותף כשאנטליהספור גברה במגרשה 0:1 על גזיאנטפספור במסגרת המחזור ה-32 בליגה הטורקית.

גנק עדיין חולמת אירופה

גנק ואליניב ברדה מחפשים את הכרטיס לליגה האירופית מהפלייאוף הבלתי נגמר בבלגיה, והערב נפרדו ב-2:2 ביתי דרמטי מווסטרלו. היה זה המשחק הראשון בין שתי הקבוצות שסיימו בראש בתי הפלייאוף. המנצחת במפגש הכפול, תפגוש את הקבוצה שתסיים במקום הרביעי במפגש כפול נוסף על הכרטיס לאירופה.

ווסטרלו יצרה לעצמה מקדמה חשובה עם שני שערי חוץ חשובים. סשה יקובנקו (22) ואלנטון ליליו (61) כבשו את השערים לאורחת. קווין דה ברוין צימק שש דקות לסיום וסמואל יבואה, שנכנס כמחליף בדקה ה-86, כבש בתוספת הזמן את שער השוויון השאיר תקווה גדולה לגנק. אליניב ברדה שיחק 90 דקות. משחק הגומלין יתקיים ביום שישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully