וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו נזכרה מאוחר מדי

האלופה בלמה את הנפילה עם 0:1 ביתי על טולוז. ליל התבססה במקום השלישי אחרי 1:3 על נאנסי. ליון ניצחה 0:1 במונפלייה

כשמארסיי צועדת בבטחה לעבר אליפות ראשונה מאז 1992 ואחרי שפריס סן ז'רמן זכתה אמש (שבת) בגביע הצרפתי, בורדו המאוכזבת נזכרה לשוב למסלול הניצחונות עם 0:1 קטן על טולוז שיאפשר לה להיות באירופה גם בעונה הבאה. זה כנראה לא יהיה בליגת האלופות, לאחר שליל ניצחה 1:3 את נאנסי והתבססה במקום השלישי כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. ליון רביעית אחרי 0:1 במונפלייה.

בורדו - טולוז 0:1

אחרי שלא ניצחה בליגה מאז ה-21 במרץ, בורדו רצתה לשמור לעצמה סיכוי להגיע למקום השלישי המוליך לליגת האלופות ובעיקר לעצור את ההידרדרות. האלופה היוצאת שוב עלתה בהרכב חסר ולא הבריקה, אבל השיגה את שער הניצחון מראשו של מיקאל סיאני (17). בורדו חמישית עם 60 נקודות, ארבע פחות מליל השלישית ועם משחק עודף על פני ליון.

ליל - נאנסי 1:3

המארחת האטרקטיבית שמרה על המקום השלישי בליגה בעזרת ניצחון קל על נאנסי הרגועה. יוהאן קבאיי כבש ראשון עם כדור חופשי נהדר (33), ז'רביניו נעץ את השני (35) ופייר אלן פראו דאג לשלישי (49). כריס מאלונגה צימק בנגיחה עבור האורחים (54).

מונפלייה - ליון 1:0

החבורה של קלוד פואל ניסתה להתאושש מהמהלומה שהנחיתה עליה באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, והשיגה ניצחון חוץ חשוב על קבוצת הבית הטובה בליגה. ליסנדרו לופז היה הקרוב לשער עם כדור לקורה בדקה ה-15, כשבצד השני הוגו לוריס לא נבהל מהניסיונות של אלברטו קוסטה וסולימאן קמארה. בדקה ה-72 הבקיע מישל בסטוס הברזילאי את שער הניצחון של ליון, שעולה למקום הרביעי עם 62 נקודות ומשחק חסר. מונפלייה שישית עם 60.

סנט אטיין - לאנס 4:1

הירוקים קיבלו הזדמנות פז לברוח ללה מאן ולהבטיח סוף כל סוף את ההישארות, אך הם שוב בעטו בדלי והפסידו ללאנס. הבלם פאפה דיאקטה העלה את סנט אטיין ליתרון בדקה ה-44, אבל במחצית השנייה התפרקה המארחת בצורה בלתי מוסברת וספגה ארבעה שערים מרגלי קנגה אקאלה (55), עיסאם ג'מע (60) וטויפילו מאולידה (83 ו-90). הפער של סנט אטיין מלה מאן נותר שבע נקודות, כשבקופה יש עוד שבע נקודות.

בולון - ניס 3:3

המארחת השיגה בצורה דרמטית במיוחד נקודה שמשאירה אותה בחיים ודוחה את הקץ לגבי הירידה הצפויה. לוק רמי (32 ו-56) ודויד הלבויק (62) הציבו את ניס ביתרון מבטיח של שלושה שערים, אבל בתשע הדקות האחרונות ביצעה בולון קאמבק מהסרטים והיא כעת במרחק שמונה נקודות מסנט אטיין שנמצאת מעל הקו האדום. ז'רמי בליאק (81), אוליבייה קאפו (88) ואלכסנדר קובילייה (90) דאגו לשוויון המופלא שיהווה זיכרון פרידה נאה מהליגה הבכירה.

משחקים נוספים:

ראן - סושו 2:1
לראן: סילבן מארבו (83 בפנדל). לסושו: ג'ימי בריאן (עצמי, 28), בנג'מין גבאנון (81)

ואלנסיין - לוריין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully