וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל זכה ברומא, הנין בשטוטגרט

הספרדי הבכיר ניצח את בן ארצו פרר 5:7, 2:6. הבלגית גברה 4:6, 6:2, 1:6 על סטוסור והתרגשה: "חזרה לדלוק בי הלהבה"

רפאל נדאל ודויד פרר נפגשו היום (ראשון) בגמר טורניר המאסטרס ברומא בדרבי ספרדי ראשון בהיסטוריה מאז שנת 1930. נדאל, שהפסיד בחצי הגמר מול גולביס את המערכה הראשונה בעונת החימר שלו, הצליח לנצח את פרר 5:7, 2:6 ולזכות בטורניר בפעם החמישית בשש השנים האחרונות, למרות שתי הפוגות שנכפו בגלל הגשם, ולקחת הביתה המחאה בסך 580 אלף דולר. לנדאל זו הייתה זכייה מספר 17 בטורניר מאסטרס והוא השווה את שיאו של אנדרה אגאסי, שעשה את אותו הדבר בגיל 34, לעומת הספרדי שעדיין בן 23 בסך הכל.

המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד ואף נפסקה באמצע בשל גשם שירד ברומא. הראשון לשבור היה נדאל, שעשה את זה בדיוק ברגע המתאים כדי לעלות ל-5:6 ומשם ל-5:7 אחרי קרב קשה של שעה ועשר דקות. המערכה השנייה כבר הלכה הרבה יותר קל עבור נדאל, שלמרות עוד הפוגה בשל הגשם, הצליח לנצח אותה 2:6 ולהשלים זכייה בטורניר רומא.

הנין: "לא חשבתי שאחזור לכאן"

שתיים מהטניסאיות היותר מגוונות, שמשחקות כמעט באותה מידת איכות בכל המשטחים, נפגשו היום (ראשון) בגמר טורניר שטוטגרט. ז'סטין הנין ניצחה 4:6, 6:2, 1:6 את סמנתה סטוסור האוסטרלית על החימר באולם בגרמניה. הבלגית, המדורגת 24 בעולם ונכנסה לתחרות רק בזכות כרטיס חופשי, צפויה להיכנס ל-20 הראשונות בעולם. הנין שיחקה היום לראשונה מול סטוסור בגמר מספר 60 שלה בקריירה, ונראה שבכושר הנוכחי שלה היא המועמדת הרצינית ביותר לזכות ברולאן גארוס החמישי שלה בטורניר שייפתח ב-23 במאי.

הנין, שניצחה בחצי הגמר את שחר פאר במשחק מצוין, פתחה את המשחק טוב והשיגה שבירה אחת במערכה הראשונה. מה שהספיק לה לנצח אותה 4:6. המערכה השנייה כבר הייתה סיפור אחר לחלוטין כשהאוסטרלית הצליחה לשבור פעמיים ולנצח את המערכה 2:6. סטוסור לא הצליחה לשמור את המומנטום במערכה השלישית והנין הצליחה לשבור שלוש פעמים בדרך ל-1:6 ולזכייה בתואר ראשון מאז הקאמבק בתחילת השנה, שהגיע אחרי פרישה שהחזיקה מעמד 19 חודשים.

"אני מאוד מתרגשת לזכות בתואר הזה", אמרה הנין בסיום, "לא חשבתי שאחזור לכאן, בטח שלא לפני שנה. היה לי שבוע פנטסטי ואני מאוד ארצה לחזור לכאן גם בשנה הבאה". הבלגית הסבירה מה דירבן אותה לחזור: "לראות את רוג'ר פדרר זוכה באליפות צרפת בשנה שעברה, הדליק בי את הלהבה, שהייתה כבויה במשך הרבה זמן. אני עדיין צריכה לעבוד קשה בימים, השבועות, החודשים ואני מקווה שגם השנים הקרובות. זה היה פנטסטי להתאוורר קצת מהטניס, אבל זה מרגיש מצוין לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully