וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חזרה לפסגה עם 0:2 על לאציו

שערי נגיחה של סמואל ומוטה העניקו לנראזורי ניצחון באולימפיקו ושתי נקודות יתרון בפסגה. יובנטוס לא תשחק בליגת האלופות

אוהדי הכדורגל באיטליה, ובמיוחד אלו של רומא, המתינו בציפייה דרוכה למשחקה של אינטר באולימפיקו מול לאציו הערב (ראשון). אלא שהנראזורי לא נבהלו מהאיבוד הזמני של הפסגה והלחץ שהופעל עליהם, ניצחו 0:2 ושבו למקום הראשון עם יתרון של שתי נקודות כשנותרו שש בקופה.

עוד לפני המפגש שעשוי להכריע את מאבק האליפות, התקיימו שאר משחקי המחזור עם השפעות על מאבקי הכרטיסים לאירופה והתחתית. סמפדוריה ניצחה 0:2 את ליבורנו שכבר ירדה, ושמרה על המקום הרביעי לפני הקרב הישיר בסיציליה מול פאלרמו (1:2 על סיינה שירדה אף היא) בשבוע הבא. יובנטוס סיימה ב-1:1 עם קטאניה וירדה למקום השביעי, כבתחתית אטאלנטה השיגה רק 1:1 ביתי עם בולוניה וכנראה תהיה היורדת השלישית.

לאציו - אינטר 2:0

קונצנזוס כזה סביב קבוצה אחת בעיר הבירה לא זכור כבר עשרות שנים באיטליה. גם אוהדי רומא ייחלו הערב לניצחון (או תיקו) של יריבתם המרה לאציו על האלופה אינטר, אבל השחקנים של ז'וזה מוריניו, שעבדו כל כך קשה בקאמפ נואו והשיגו את הכרטיס לגמר ליגת האלופות, ידעו לדלג על מכשול נוסף ונותרו בפסגה גם בתום המחזור ה-36.

לאציו קיבלה בשורותו טובות עם התיקו של אטאלנטה ובולוניה שהבטיח לה כמעט סופית את המקום בליגה הבכירה לעונה נוספת. למרות זאת, המארחים נלחמו והצליחו לשמור על שער נקי כמעט לאורך כל המחצית הראשונה, הרבה בזכות יכולת נהדרת של השוער פרננדו מוסלרה. בדקה ה-44 אינטר פרצה את הסכר, כשווסלי סניידר הגביה לרחבה ודווקא הבלם וולטר סמואל נגח לרשת את השלישי שלו העונה.

אינטר המשיכה לגלות עליונות גם לאחר ההפסקה, ובדקה ה-70 קיבלה עוד שער ממקור בלתי צפוי, כשמייקון העביר כדור לרחבה וטיאגו מוטה נגח לרשת. ההפרש שוב עומד על שתי נקודות לזכות הנראזורי, שביום רביעי יתמודדו עם רומא בגמר הגביע ועוד עשויים לחגוג טרבל היסטורי בתום העונה. אינטר תארח במחזור הבא את קייבו שסיימה את העונה ולאחר מכן תשחק אצל סיינה שכבר ירדה ליגה. לרומא נותר משחק בית מול קליארי ואחד בחוץ מול קייבו.

סמפדוריה - ליבורנו 0:2

אחרי הניצחון הגדול באולימפיקו על רומא והידיעה שהמקום הרביעי תלוי אך ורק בה, סמפדוריה עלתה למשחק הביתי נגד נועלת הטבלה שכבר נשרה לליגת המשנה, והשיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. חמש דקות הספיקו לאנטוניו קסאנו כדי למצוא את הרשת עם בעיטה מדויקת מ-16 מטרים, כאשר השוויצרי רטו ציגלר הכפיל בדקה ה-84. במחזור הבא מצפה לסמפ משחק על כל הקופה בסיציליה נגד פאלרמו, שהמנצחת בו תזכה ככל הנראה בכרטיס הנכסף למוקדמות ליגת האלופות.

סיינה - פאלרמו 2:1

האורחים הורידו את סיינה סופית ורשמית לליגה השלישית והעבירו את ההכרעה לגבי המקום הרביעי למשחק הבית ברנצו ברברה נגד סמפדוריה בשבוע הבא. פאלרמו לא הפסידה העונה בבית ואת רוב הנקודות החשובות העונה הפסידה בחוץ. הפעם שחקניו של דליו רוסי עמדו במשימה, כשהאורוגוואי אדיסון קבאני הבקיע מקרוב בדקה ה-24 ופבריציו מיקולי, בעונה הטובה בקריירה שלו, הכפיל את התוצאה בדקה ה-58. עמנואל קלאיו צימק בדקה ה-80 עבור היורדת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קטאניה - יובנטוס 1:1

העונה המאכזבת של הביאנקונרי ספגה מהלומה נוספת בסיציליה, כשסיימה בתיקו עם קטאניה ונפלה למקום השביעי. התוצאה: יובנטוס תשחק בוודאות במפעל שלמדה להכיר היטב העונה - הליגה האירופית. קטאניה שוב עלתה עם שבעה ארגנטינאים בהרכב, כולל מקסי לופז שנמצא בכושר נפלא, אבל מכל הארגנטינאים דווקא הבלם מתיאס סילבסטרה מצא את הרשת אחרי מצב נייח בדקה ה-24. קלאודיו מרקיזיו איזן בדקה ה-52 והציל נקודה עבור אלברטו זאקרוני.

אטאלנטה - בולוניה 1:1

קרב התחתית החשוב הסתיים בתיקו שהקטין משמעותית את הסיכוי של אטאלנטה לשרוד, כשהיא נותרה במרחק חמש נקודות מבולוניה שנמצאת במקום ה-17 כשנותרו שני מחזורים לסיום. טיבריו גוארנטה הכריע את המשחק עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-23, שמונה דקות אחרי שחיימה ואלדס החמיץ מהנקודה הלבנה. מקסימיליאנו פלגרינו הורחק בדקת הסיום של המחצית וזה איפשר לבולוניה לשלוט במחצית השנייה ולהשוות בעזרת שער עצמי של פדריקו פלוסו בדקה ה-82.

משחקים נוספים:

קייבו - נאפולי 2:1
לקייבו: פאבלו גראנוצ'ה (75). לנאפולי: חרמן דניס (45), אזקיאל לאבצי (86)

בארי - גנואה 0:3
לבארי: ריקרדו מג'וריני (57), חוסה איגנסיו קסטיז'ו (85), פאולו בארטו (89)

קליארי - אודינזה 2:2
לקליארי: אנדראה לצארי (15), ג'דה (58). לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (26), אלכסיס סאנצ'ז (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully