וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ניצחה את אשקלון 81:92

כדיר ורנדל הצטיינו והובילו את הצפוניים ל-0:1 מרשים בסדרה. בפלייאוף התחתון גברה עירוני נהריה על הפועל חולון 68:73

לאחר שמשחקי הפלייאוף נפתחו בצורה מרשימה ודרמטית אמש (ראשון), ננעל הערב הסיבוב הראשון של פתיחת הסדרות, כאשר במוקד הציגה הפועל גלבוע/גליל עליון משחק התקפי יוצא מהכלל, בדרך ל-81:92 על עירוני אשקלון בגן נר, במשחק שיכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה. בפלייאוף התחתון הראתה עירוני נהריה הרבה אופי, כשסגרה פיגור של 11 נקודות ברבע השלישי ממש ברגע האחרון על מנת לנצח את הפועל חולון 68:73 בסדרת הפלייאוף התחתון. החבורה של מיקי דורסמן מסתבכת, וייתכן ועונתה הקשה עשויה להפוך לטראומתית.

הפועל גלבוע/גליל עליון – עירוני אשקלון 81:92

את העונה הסדירה לא סיימה גלבוע/גליל בצורה אידיאלית, בלשון המעטה. החבורה של עודד קטש הציגה חוסר יציבות שמנע ממנה את המקום השני, ואילץ אותה לפגוש את אשקלון החזקה, שכבר ניצחה אותה בצורה מרשימה העונה, ברבע גמר הפלייאוף. ובעוד שהסיבוב השני של הצפוניים לא היה מרשים, זה של אשקלון דווקא היה מצוין. עם זאת, הערב קיבלנו סיפור אחר לגמרי. גלבוע/גליל החלה היטב, קלעה מכל טווח, שיחקה קבוצתי, והיתרון שלה כבר הגיע ל-25 הפרש בשלב מסוים, על אף שהערב, דווקא, הזריקות משלוש לא ממש נכנסו. משם אשקלון רק הצליחה לצמק במעט, אך לא יותר. הצפוניים עולים ל-0:1 בסדרה, כאשר המשחק הבא, ביום חמישי, ייערך באשקלון.

המשחק נפתח בקצב מהיר, כאשר גלבוע/גליל רצה להתקפות מעבר ועלתה ל-2:8. גל מקל איפס את הידית, אלישי כדיר המשיך לשלוט בצבע, והמארחת עלתה ל-5:15. סיילס וקאר דאגו להשאיר את אשקלון בתמונה, אלא שעבירה טכנית של בית הלחמי בצירוף כמה נקודות רצופות של דיון דאוול עזרו לגלבוע/גליל להוביל 15:27 בתום הרבע הראשון. פתיחת הרבע השני היתה שייכת לבריאן רנדל, שקלע שש נקודות רצופות והעלה את קבוצתו ל-20:33. הדקות הבאות היו מעט יותר מבולבלות, אלא שהבלגאן עזר בעיקר למארחת, ששוב הלכה פנימה, ועלתה ל-29:44. מקל סגר את המחצית עם שתיים מהקו, ועם הירידה לחדרי ההלבשה עלתה גלבוע/גליל ליתרון הגבוה ביותר שלה עד אותו רגע, 30:48.

היתרון הגלילי צמח בפתיחת הרבע השלישי עם ג'רמי פארגו, כאשר סל שדה שני במשחק של הגארד האתלטי קבעו 30:55 לחבורה של עודד קטש. דווקא בשלב הזה נתקעה המארחת בצד ההתקפי, אלא שמרקוס קאזין, בצירוף התקפה שבלונית וחלשה של אשקלון, דאגו שההפרש לא יצטמצם יתר על המידה, ועם העליה לרבע המכריע ההפרש עדיין עמד על 20 - 44:64. עשר הדקות האחרונות היו בגדר גארבג' טיים אחד ארוך, אותו ניצלו דאוול, מקל ויבזורי כדי לדייק מחוץ לקשת ולהשאיר את היתרון הגדול בעינו. בקסטר וסיילס צימקו במעט, ‏כאשר גליל הורידה את הרגל מהגז ואפשרה ליריבתה לצמק להפרש חד-ספרתי, אלא לא יותר מזה. זה נגמר ב-81:92 לגלבוע/גליל, שעולה ל-0:1 בסדרה.

קלעו לגלבוע/גליל: אלישי כדיר (5 ריבאונדים) ובריאן רנדל (5 ריבאונדים, 5 חטיפות, 3 חסימות) 18 כל אחד, דיון דאוול 14, מרכוס קאזין 10, ג'רמי פארגו (8 אסיסטים) גל מקל 9 כל אחד, איזייה סוואן 8, אריק דניאלס ודגן יבזורי 3 כל אחד, גוני יזרעאלי ואבישי גורדון שיחקו ולא קלעו.

קלעו לאשקלון: ברוקס סיילס 22 (6 ריבאונדים), קורי קאר 20, ג'ימי בקסטר 15 (7 ריבאונדים), בריאן טולברט 11, עומאר סניד 5, דרוד דוידי 4, אבי סוכר 3, אוויס וויאט 1, מורן רוט ואלעד הופמן שיחקו ולא קלעו.

עירוני נהריה – הפועל חולון 68:73

מה נגיד ומה נאמר על הפועל חולון. עד לפני מספר שבועות, קצת אחרי הגעתו המחודשת של מיקי דורסמן לקבוצה ומסע הרכש, חלמה האלופה בדימוס על מקום מכובד בפלייאוף העליון. אלא שאת העונה הסדירה סיימה חולון בצורה נוראית, עם תבוסה ביתית משפילה לעירוני רמת גן שקבעה כי תסיים את הליגה במקום האחרון. על כן, פגשה הערב החבורה של מיקי דורסמן את עירוני נהריה, ללא יתרון ביתיות, ושוב אכזבה. חולון אמנם הובילה לרוב שלבי המשחק, אלא שבדקות ההכרעה היא דממה, וראתה את יריבתה משתלטת על העניינים ומשיגה את הניצחון החשוב. נהריה עולה ל-0:1, במה שמסתמנת כאחת הסדרות המעניינות ביותר בפלייאוף.

אנטוניו גרייבס פתח את המשחק היטב עבור החולונים, שעלו ל-3:7 אחרי שלוש דקות. הגארד האמריקאי המשיך לשלוט במשחק, כשדקות טובות של ג'ון תומאס ויוני ניר, צמד הגבוהים, עזרו לאורחים לסיים את הרבע הראשון ביתרון 10:18. נהריה פתחה את עשר הדקות הבאות בצורה טובה יותר, הרבה בזכות פיל דילייני ואדם באלינג'ר, שהיה בספק למשחק, וההפרש הצטמק ל-3 בלבד. אלא שתומאס שוב הגדיל את הפער, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הובילו החולונים 31:36.

יוני ניר ושון דניאל פתחו היטב את המחצית השניה, ושלוש דקות מתחילתה הובילו המארחים 31:41. החבורה של מיקי דורסמן המשיכה לשמור על היתרון הדו-ספרתי גם בדקות הבאות, כשאפילו התעוררות של באלינג'ר ופול דילייני לא ממש הועילה לנהריה, שעלתה לרבע האחרון בפיגור 58:47. סאשה בראטיץ' התעורר ברגעים הנכונים, ונקודות שלו, שבע וחצי דקות לסיום, קבע 54:62 לחולון. אלא שבשלב הזה נכנס פול דילייני לעניינים, וביחד עם דקות טובות של ליאור שגב האנרגטי מצאה נהריה דרך לחזור למשחק, ושלוש דקות לסיום הראה לוח התוצאות 66:66. ברק פלג, קשישא, קלע שלשה גדולה על מנת להשלים את המהפך ולהעביר את היתרון לצד הנהרייני, כאשר שתיים נוספות של למאר גריר קבעו 68:71 לנהריה, דקה לסיום. חולון הלכה לאנטוניו גרייבס, שהחטיא נסיון שלשה קריטי, ושם זה נגמר. סטיבן סמית' דייק מהקו, ומשם חולון כבר לא חזרה. נהריה סוגרת קאמבק מצוין, מנצחת 68:73, ועולה ל-0:1 נאה בסדרה.

קלעו לנהריה: פול דילייני 18, סטיבן סמית 13 (7 ריבאונדים), למאר גריר ואדם בולינגר 12 כל אחד, ליאור שגב 11 (7 אסיסטים), ברק פלג 4, עודד שעשוע 3.

קלעו לחולון: ג'ון תומאס 17 (7 ריבאונדים), אנטוניו גרייבס 11 (7 איבודים), שון דניאל 10, ליאור ליפשיץ 9, יוני ניר 7 (9 ריבאונדים), ניב ברקוביץ' 6, סשה בראטיץ' 5, וייקון קלי 3, טייטוס אייבורי שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully