וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח עשתה צעד גדול לעבר ההישארות

קבוצתו של רונן ויינשטיין ניצחה 0:1 את מרמורק, ופתחה פער של 4 נקודות על מכבי באר שבע, שסיימה בתיקו 0:0 עם בני לוד

בזמן שהתמונה בצמרת מתחילה להתבהר עם העלייה של עירוני קרית שמונה וההתקדמות של הפועל אשקלון למקום השני, גם בבפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית המגמות הברורות קיבלו הערב (שני), כשהכח עמידר רמת גן ניצחה 0:1 את הפועל מרמורק, וברחה למרחק של ארבע נקודות ממכבי באר שבע, שסיימה רק ב-0:0 עם בני לוד, כשעד סיום העונה נותרו שני משחקים בלבד. הפועל ירושלים הפסידה 1:0 לבית"ר/שמשון תל אביב וירדה כמעט סופית לליגה א'.

הכח עמידר רמת גן - הפועל מרמורק 0:1

המארחת השתפרה מאוד בחלק השני העונה, ואחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון היא השיגה ניצחון יקר על האחרונה בטבלה, שהציב אותם בעמדה טובה להבטיח את המקום ה-13 וההישרדות בליגה במחזור הבא, במשחק הביתי מול מכבי באר שבע. לשמחתם של שחקני הכח עמידר רמת גן, הם אירחו את הקבוצה החלשה שידעה הליגה הלאומית בשנים האחרונות, שכבר ירדה מזמן בחזרה לליגה השלישית. אלירן אוחנה נתן למקומיים את היתרון בדקה ה-22, וגם אחרי שעדי סלוניקי הורחק בדקה ה-60 לא הצליחה מרמורק לשבור את בצורת ההבקעות המביכה שלה, העומדת על 12 משחקים ברציפות ללא שער.

מכבי באר שבע - בני לוד 0:0

הקבוצה של שרון אביטן עדיין נמצאת במקום ה-14 המוליך למבחני ההישרדות מול המנצחת בין שתי הסגניות בליגה א', אחרי שגירדו נקודה נוספת מול לוד, שפעם נוספת לא הצליחה להבטיח סופית את מקומה בליגה גם בעונה הבאה. כעת מחכה לדרומיים קרב גורלי בוינטר במחזור הבא, שיחרוץ ככל הנראה את גורלה של המפסידה להגיע למשחקי המבחן.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל ירושלים 0:1

נראה שהפועל ירושלים כבר הרימה ידיים, עם משחק 19 ברציפות ללא ניצחון, אבל מבחינה מתמטית הירושלמים עדיין בחיים, עם פיגור של שש נקודות כשבקופה יש עדיין שש נקודות. מנגד ניצבת הקבוצה של אריק גילרוביץ' את הדרך ההפוכה לעמדה בה ההישארות שלה הובטחה כמעט סופית, בזכות שער דרמטי של פיני מתנה בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully