וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעוניינת בטוטו תמוז

בצל ההכנות לחצי הגמר, הזהובים חושבים על העונה הבאה ומתכוננים לעזיבתו של עטר. גביע: אפק בספק, הקהל מסתער

בבני יהודה הביעו סיפוק רב מהניצחון 0:2 שהושג אמש (שבת) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-33 בפלייאוף העליון שקרב את הקבוצה אל עבר הכרטיס המיוחל לאירופה דרך המקום הרביעי בליגה (במידה שהפועל תל אביב לא תיקח דאבל או שבני יהודה תגיע לגמר). ראשי הזהובים והצוות המקצועי דאגו להסביר לשחקנים במהלך כל השבוע שעבר את חשיבותו של המשחק, ונכון לעכשיו תלויה הקבוצה רק בעצמה כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

למרות שעוד נותרו לבני יהודה מטרות בליגה וכמובן בגביע, במועדון כבר מתכוננים לעונה הבאה כאשר לוואלה! ספורט נודע שבשכונה בדקו את אופציית רכישתו של חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז ואף גיששו בנושא בסביבתו של החלוץ. בשכונה מודעים לעובדה שבקיץ הקרוב צפויה להיערך מכירת חיסול של מספר שחקנים בכירים בבית"ר ותמוז נמנה על אחד מאלה. במועדון הזהוב נערכים לאופציית עזיבתו של החלוץ אלירן עטר והחלו בבדיקת מועמדים שונים לאיוש ההתקפה לעונה הבאה. נכון לעכשיו, עדיין לא ברור לאן מועדות פניו של עטר, שמבוקש על ידי כל קבוצות הצמרת, מכבי חיפה ושתי התל אביביות. המאמן המיועד דרור קשטן מעוניין שעטר יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, אולם בצמרת המועדון כבר התבטאו מספר פעמים כי אם הקבוצה תקבל הצעה כספית הולמת, היא לא תעמוד בדרכו של עטר.

היום תחל הקבוצה בהכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה, נגד מ.ס. אשדוד ביום שלישי באצטדיון רמת גן (18:00). השחקנים ששיחקו אמש 90 דקות בטדי יערכו אימון שחרור ואילו השאר צפויים לערוך אימון מלא. הקשר עמרי אפק, שלא התלבש אמש בשל מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, נמצא בספק גדול לגביע. הוא צפוי לערוך מבחן כשירות מחר ורק אז יוחלט אם יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון. מיכאל זנדברג, שספג כרטיס צהוב בטדי, יחמיץ את משחק הליגה הקרוב נגד אשדוד בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

בבני יהודה מדווחים על מכירה ערה מאוד של כרטיסים ליציעי האוהדים הכתומים בחצי הגמר. הכרטיסים לשער 2 אזלו כמעט לגמרי ונותרו עוד כמה מאות בודדות ליציעים 11-12. ראשי המועדון רכשו 500 כרטיסים ליציעים אלו עבור כל ילדי מחלקת הנוער של השכונה והם צפויים להיות חלק מהקרנבל הכתום שמתכננים ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה" בחגיגה ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully