וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "עדיף היה לסיים בפלייאוף האמצעי"

דור בלך

2.5.2010 / 12:25

במועדון מהבירה לא יודעים מזור מהעונה הקשה. "לא נפתח את הרגליים במחזורים הבאים, אך יהיה קשה". מכירת חיסול צפויה

לאחר שאיבדו גם את המקום הרביעי אתמול (שבת), בעקבות ההפסד באצטדיון טדי 2:0 לבני יהודה במסגרת המחזור ה-33 בפלייאוף העליון, בבית"ר ירושלים מקווים לא להפוך לבשר התותחים של שתי הקבוצות שמתמודדות על האליפות, הפועל תל אביב ומכבי חיפה, במחזורים הבאים.

כעת הקבוצה הירושלמית התרחקה מאירופה יותר מתמיד - גם מבחינה בירוקרטית, שכן בבית"ר לא מאמינים כי יצליחו להשיג את האישור להשתתף במפעלי אופ"א, וגם על המגרש - שם בית"ר צריכה לצפות למעידה של בני יהודה, ולהוציא נקודות מחיפה (במחזור ה-34) והפועל תל אביב (במחזור האחרון) ולקוות שהירוקים יצליחו לעשות מהפך אחרון ולזכות באליפות.

"עם איך שזה נראה עכשיו אולי עדיף היה לסיים בפלייאוף האמצעי", אמר שחקן בקבוצה. "נראה שנסיים את הפלייאוף העליון עם ניצחון אחד בלבד, על מ.ס. אשדוד. נשאר לנו לשחק רק על הכבוד שלנו ולהוכיח שאנחנו מקצוענים, בטח שלא נפתח רגליים לחיפה או הפועל, אבל כמו שאנחנו נראים זה הולך להיות קשה מאוד".

במועדון עדיין לא יודעים כיצד להגיב לקהל, שקילל אתמול במשחק את החלוץ ברק יצחקי ואת היו"ר איציק קורנפיין. עם זאת, זעמו על יצחקי, שהניף אצבע משולשת אל עבר האוהדים בירידה למחצית ובסיום המשחק. עדיין לא ברור האם יצחקי יועמד לדין בגין האירוע המביש.

יצחקי, תמוז, בן שושן וורד מחוזרים

במועדון מהבירה גם מבינים כי מציאת רוכש או משקיע הולכת ומתרחקת עקב הכישלון, נכון לעכשיו, בהתרת העיקולים, ויפתחו במשא ומתן על מכירת השחקנים הבכירים עוד לפני תום העונה. בקבוצה מתכוונים למכור רק שני שחקנים, כשיצחקי אמור להיות אחד מהם. לחלוץ הצעות מהפועל ומכבי תל אביב וכן ממכבי חיפה, כשסוכניו האחים קצב מנסים למצוא לו גם קבוצה באירופה.

גם טוטו תמוז מבוקש במכבי תל אביב, כשלאחרונה נעשו גישושים מצדה של בני יהודה, אך מדובר במגעים ראשונים בלבד. סוכנו של עמית בן שושן, דודו דהאן, מחזיק במספר הצעות מקבוצות בבלגיה, ואם תמוז לא ימכר, במועדון ינסו למכור את בן שושן.

מכבי חיפה ושתי התל אביביות מנסות להפעיל לחצים על מקורבים לעידן ורד כדי שיעבור אליהם, אך נכון לעכשיו השחקן עצמו מעוניין להמשיך בבית"ר. כמו כן, העובדה שוורד ישתכר עד העונה הבאה בשכר חיילים מקלה על רצונה של הקבוצה להשאירו אותו בשנה הבאה, מה גם שבמועדון מהבירה מאמינים כי הם יוכלו למכור אותו לאירופה בסכום גבוה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully