וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

שלושה ימים לפני חצי גמר הגביע, השיגה בני יהודה את ניצחונה הראשון על קבוצה גדולה, כשניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים הרשו לעצמם לפנטז בשבועות האחרונים על תפיסת יריבותיהן מנומנמות, ובכך לעשות בליץ אחרון ולהשתלט על המקום השלישי, שמבטיח את הכרטיס לאירופה. אלא שלאחר ההפסד 2:0 הערב (שבת) לבני יהודה, לא רק שהמקום השלישי נראה אבוד, עתה השתלטו שחקניו של גיא לוזון על המקום הרביעי ודחקו את הירושלמים למטה, עד המקום החמישי. עכשיו יכולים בבני יהודה להתכונן לקראת המשימה הבאה שלהם, חצי גמר גביע המדינה, אליו הם בוודאי יגיעו במומנטום טוב אחרי שהשיגו ניצחון ראשון על קבוצה גדולה העונה.

שחקני בני יהודה משה ביטון, אסי בלדוט, כפיר אדרי חוגגים שער. מגד גוזני
עכשיו יכולים להתוכנן בראש שקט לחצי גמר הגביע. בני יהודה חוגגת על גבה של בית"ר/מגד גוזני

המחצית הראשונה לא אותתה על הבאות, לאחר ששחקניו של דוד אמסלם החלו תוקפים פעם אחר פעם את שערו של דלה איינוגבה, שמצידו עשה עבודה נהדרת, ומנע לפחות שלושה שערים. גם עטר ובני יהודה הגיעו למספר מצבים, אבל בכל פעם סבלו מחוסר ריכוז בנגיעה האחרונה, ולא באמת סיכנו את שערו של הרוש. בית"ר ירדה מאוכזבת מאוד אל חדרי ההלבשה, כשהיא יודעת שהיא היתה חייבת להשיג יותר תמורת השליטה שלה במגרש.

לוזון זעם על שחקניו במחצית שהם מבזבזים את המצבים אליהם הם מגיעים, ונראה שהדברים לא נפלו על אוזניים ערלות. הכתומים המשיכו ללכת קדימה אבל התקרבו יותר ויותר, כשבלדוט מוצא את הקורה באחת ההזדמנויות, ובדקה ה-51 גם מצא את הרשת, כשכדור רוחב שניסה לשלוח אל ביטון מצא דווקא את קובי מויאל, וזה בנגיעה שלח אותו אל הרשת כדי להעלות את האורחים ליתרון. בית"ר חיפשה את שער השיוויון, אבל במקום זאת המשיכה להציג הגנה רעועה מאוד, וחילופי מסירות בין עוז ראלי למשה ביטון בדקה ה-74 הניב את השער השני עבור האורחים, שהבטיח לקבוצתו של גיא לוזון את הניצחון.

מהלך המשחק

דקה 11: פריצה נהדרת של כפיר אדרי באגף השמאלי הסתיימה בהגבהת הכדור אל הרחבה, עטר ניצב פנוי אבל ניסה בעיטה מהאוויר שהלכה החוצה.

דקה 14: טעות נוראית בהגנה של בני יהודה כשחדד ניסה להרחיק בבעיטה אבל מצא רק אוויר, הכדור הגיע לבן שושן שממרחק שבעה מטרים הסתובב ובעט טוב, אבל איינוגבה הדף מצויין לקרן.

דקה 17: כדור טוב הגיע לליניץ' בתוך הרחבה, וזה ניסה לבעוט מהר מדי, אך הכדור פגע בבנאדו, ואת ההזדמנות השניה אסף הרוש.

דקה 23: מתפרצת טובה של בני יהודה הגיעה לליניץ' ששלח כדור עומק לעטר. החלוץ הגיע מול בנאדו, הטעה אותו ומיד שלח טיל מסובב שכמעט והכניע את הרוש, אך הלך ליד הקורה והחוצה.

דקה 31: רצף של מסירות של בית"ר ברחבה הוביל להגבהה טובה של עידן טל, יצחקי בעט מהאוויר אבל איינוגבה בעוד הדיפה נהדרת שמר על שער נקי.

דקה 39: הגבהה מוצלחת לרחבה מצאה את בן שושן מוכן, וזה בנגיעה שלח בעיטה טובה, אבל החוצה.

דקה 47: כדור קרן של בני היודה הורחק עד אדרי שהרים בחזרה ומצא את ראשו של בלדוט שנגח מצויין, אבל אל הקורה.

דקה 51: שער! מהלך נהדר של אלירן עטר, שנתן עקב לבלדוט ברחבה, זה ניסה לשלוח כדור לביטון, אבל נגיעה של קובי מויאל דחקה את הכדור פנימה לשערו שלו, 0:1 לבני יהודה.

דקה 65: מלכודת נבדל לא מוצלחת של בית"ר איפשרה לביטון לפרוץ קדימה, אבל ביטון העדיף לא למסור לעטר ולנסות את מזלו בכדרור, והבעיטה שלו הלכה לקרן.

דקה 74: שער! חילפוי מסירות נהדרים של האורחים הגיעו אל עוז ראלי, המחליף, שכידרר ברחבה, הרים את הראש ומצא את משה ביטון שמקרוב גלגל בקלילות, 0:2 לבני יהודה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, פאולו דה לה האסה, אריק בנאדו, שמעון גרשון (תומר בן יוסף, 46), אבי ריקן, קובי מויאל (איתן טיבי, 52), עידן טל, ג'וניור ויסה (אלירן דנין, 66), עמית בן שושן, חן עזריאל, ברק יצחקי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', חסן אבו זייד, מהראן ראדי (לירוי צעירי, 76), אסי בלדוט (עוז ראלי, 59), משה ביטון, אלירן עטר (מיכאל זנדברג, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully